Valehteleva mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surusilmä

Vieras
Tuntuu siltä, että tällaista ei voi ollakaan. Mies taitaa valehdella suut, silmät täyteen, lienee tehnyt sitä varmaan koko seurustelun ajan eli kohta 3 vuotta... Voiko tällainen ihminen muuttua?

Juuri näin miehen auton parkissa kaupungilla. Kun soitin ja kysyin, missä hän on, hän väitti olevansa töissä (työpaikka sijaitsee naapurikaupungissa) ja olleensa siellä jo 3 tuntia. Ja suuttui, kun kysyin! Ilmeisesti hän paitsi valehtelee minulle, myös väärentää tuntilistat työnantajalleen...

Olen jo pariin otteeseen seurustelumme aikana löytänyt miehen kännykästä seksiä tihkuvia viestejä muilta naisilta. Kun suivaannuin ja soitin näille naisille, sain kuulla, että mies oli puhelimessa valehdellut heille olevansa sinkku. Molemmilla kerroilla paljastuttuaan mies itkien vannoi, että viestittely ei toistu. Mutta edelleenkään hän ei suostu kertomaan syytä käytökseensä.

Kun tapasimme, mies väitti eläneensä vapaana jo 1/2 vuotta. Myöhemmin paljastui, että hän ei ollut vielä muuttanut pois exänsä luota tavatessamme. Hän oli jopa niin röyhkeä, että vielä exänsä luona asuessaan oli kutsunut minut sinne käymään ja väittänyt, että asuu jonkun poikakaverin kanssa yhdessä! Tosin en silloin tehnyt visiittiä.

Tuntuu, että mies ei enää edes välitä tunteistani. Alussa hän oli todella romanttinen, halusi rakastella usein, kehui minua kauniiksi, jne. Nyt hän ei enää viitsi edes laittaa likaisia lautasiaan tiskialtaaseen. Ja viime rakastelukerrasta on niin kauan, etten jaksa enää edes muistaa... Jos yritän hyväillä miestä, tämä alkaa vain hihitellä ja torjuu minut.

Minun pitäisi miehen mielestä kustantaa kaikki. Ja kun en suostu, kamala meteli. Siispä vietämme vapaa-aikamme nykyisin pääosin erillään. Eli käymme nukkumassa samassa osoitteessa, se siinä.

Jos yritän lähteä suhteesta, mies saattaa ensin suuttua ja huutaa, että senkun menet, jos haluat. Ja seuraavassa hetkessä itkeä, että rakastaa minua.

Ymmärtäisin em. käytöksen, jos mies aikoisi lähteä lätkimään heti sopivan tilaisuuden (=uuden naisen) tultua. Mutta miksi ihmeessä hän hinkuu minua naimisiin?

Olenko tekemisissä psykopaatin kanssa? Vai mitä ihmettä tämä on? Miehen vanhemmat ja kaveritkin ovat jo alkaneet ihmetellä jätkän käytöstä minun suhteeni.

Minkä ihmeen takia olet tuon miehen kanssa? Luin kirjoituksesi läpi, enkä löytänyt miehestä yhtä ainutta positiivista asiaa.

Joten mitä hyvää miehessä on, kun negatiivisia asioita on koko ruudullinen?

Teoria, vetelen nyt ihan rohkeesti, noita on kuulltu ennenkin, joten en jaksa säästellä...itse tiedät kuitenkin parhaiten.

Tuo mies ei rakasta sinua. En tiedä miksi ei voi sitä myöntää...kuin vanha mies olikaan kyseessä?
Varsinkin jos ei ole enää mikään poika niin ei voi laittaa erehtyväisyyden ja hairahduksen piikkiin.

Sen sijaan sinä itse vaikutat aika nuorelta, koska nainen jolla on enemmän kokemusta pitkästä parisuhteesta tietää suurinpiirtein mitä ihmissuhteelta vaatia. Et ole tainnut kunnon miestä omata ikinä, kun jos yhteenkin normaalin ihmisen olisit joskus tutustunut et tuomoisen käytöksen jälkeen enää paljoa kyselisi mistä on kyse.

Mitä sinä odotat parisuhteelta itse? Jos se on tuota mitä kuvailit, niin hyvä, mutta jos jotain muuta niin kannattaisi alkaa hakemaan sitten sitä muuta. Ei ihminen kuitenkaan saa mitään mitä ei edes osaa toivoa..

Tuo jätkä on ihan selvästi täydessä paniikissa naisten suhteen. Hänellä ei taida olla miehen mallia nuoruudessaan, ja on kehittänyt ihan oman pikku maailmansa. Ei kuulosta ihmiseltä jonka mielipidettä kannattaa edes tiedustella.

Kyllä hänellä on nyt seuraava nainen kierroksissa. Naimisiinmenosta hän puhuu siksi, et se antaa hänelle aikaa varmistaa, et uusi suhde todella alkaa ennen kuin sinä huomaat jättää hänet. Ero näyttäisi teillä siis olevan ilmeinen ja sinuna teksin sen itse. Ihan oman itsearvostuksen vuoksi. Ei tee hyvää tulla kusetetuksi. Mitä pikemmin tommosesta suhteesta pääsee pois, niin sitä nopeammin myös toipuu ja saa elämänuskon ja -ilon sekä luottamuksen toisiin ihmisiin takaisin. Luonnehäiriöiseen ihmiseen olet siskohyvä törmännyt. Juuri he ovat niitä romanttsiia rakastajia alussa ja saavat meidät rakastumaan itseensä silmittömästi, niin et tunnumme kestävän aivan kaiken paskan, mitä sitten päälle tulekaan. Pidä itsestäsi huoli ja lopeta kuluttava suhde!! Tuollainen mies ei muutu lupauksistaan huolimatta. Se on nähty!!

Miehesi on sairas. Sairastaa riippuvaisuutta, addiktiota useisiin naissuhteisiin, joka johtaa krooniseen valehtelemiseen. Yritä saada hemmo hoitoon.

Jos otat asian kanssaan puheeksi, mitä suurimmalla kodennäköisyydellä ei myönnä sairauttaan, vaan syyllistää kaikesta sinua. Sairaus ei parane itsestään, joten mieti, haluatko elää elämääsi noin, vai lähdetkö, vielä kun voit.

Tuo addiktio voi olla se mikä miestä vie.
On tottunut koko aikuis-ikänsä ratkaisemaan suhteen ongelmat lisäsuhteilla, eikä enää voi itselleen mitään vaikka välillä haluaisi. Siitä itku ja vakuuttelu. MIes uskoo itsekin, että sitten kun hän on naimisissa niin ei tarvi enää pettää. Niin alkoholistikin sanoo: en minä sitten enää juo kun saan raha- tai muut asiat kuntoon.

Muuten saataa olla rauhallinen ja fiksunoloinen kaveri, joka menestyy töissä erittäinkin hyvin. Onhan se lunkki olemus, kun purkaa salassa kaikki paineensa. Viittaa myös tunteiden kieltämiseen ja pärjäämättömyyteen itsensä ja pitkäaikaisen ""hankalan "" vaimon kanssa.

Ei valehtelevan miehen kanssa kannata olla.Tietenkin helpommin sanottu kuin tehty.Itse seurustelin samanlaisen retaleen kanssa yhteensä 2,5v ja valehteli aivan pienimmistäkin asioista.Vika vuosi oli sellainen että tavattiin harvakseltaan kun minun oli niin vaikea päästää irti,hän kyllä olisi mennyt vaikka naimisiin asti ja ehdotti lapsen tekoa.Tietääkseni ei pettänyt koko aikana.Sen vuoden aikana tapailin itse muitakin miehiä vailla huonoa omaatuntoa,ehkä toiveenani olikin jäädä kiinni että ero tulisi.Lopulta jätin itse hänet.Nyt olen onnellisesti uuden miehen kanssa ollut jo jonkin aikaa.Kenellekään en moista miestä toivoisi,kunpa olisin jättänyt hänet aikaisemmin enkä olisi tuhlannut aikaani...

Yhteistyössä