Nimittäin tupakan poltosta! On ollut polttamatta melkein koko meidän suhteen ajan, eli monta vuotta. Minä inhoan tupakointia yli kaiken, en voi sitä sietää, hajua ja muutakaan, tämän takia, tai minun takia mies joskus sen lopettikin
Olen ehdottomasti ollut sitä mieltä, että tupakka on pahasta ja en tykkää siitä, kun sitä poltetaan..
Joku aika sitten mies tuli kotiin ja haisi ihan tupakalle, tästä on siis aikaa n. pari kuukautta. Kysyin, että onko polttanut. Vastasi, että ei todellakaan, epäilin kuitenkin ja kysyin uudestaan... Mies vannoi, ettei ole polttanut, ei todellakaan! Ja siis katsoi suoraan silmiin ja vannoi ja lupasi, ettei ole tupakkaan koskenutkaan.
No, tänään tulin kotiin, olin menossa vessaan ja pöntöstä löytyi tupakantumppi
Kysyin mieheltä, että mistä se on sinne tullut... Mies sanoi, että parvekkeen tuhkakupista, niin varmaan, parvekkeella ei tuhkatumppia oo aikoihin ollut, joskus oli, kun vieraita kävi, mutta olen sen sieltä aikoja sitten pois ottanut. No, siinä sitten harmikseen jäi kiinni siitä, että on polttanut!! Ja tätä on kuulemma jatkunut muutaman kuukauden \|O Kaikkein eniten mua tässä harmittaa ja suututtaa tuo valehteleminen!!! Kun toinen niin vannoi ja lupasi, ettei ole tupakkaan kosenutkaan ja nyt kävi ilmi, että on jo useamman kuukauden polttanut
Tuli ihan typerä olo, sehän on voinut valehdella ties mistä asiasta, kun minä sinisilmäisyyttänkikö uskoin, kun mies valehteli :ashamed:
Mitä olisitte itse mieltä, jos teille näin kävisi?
Ja toistan nyt vielä, että eniten harmittaa tuo valehteleminen, vaikka toki itse polttaminenkin harmittaa :/
Olen ehdottomasti ollut sitä mieltä, että tupakka on pahasta ja en tykkää siitä, kun sitä poltetaan..
Joku aika sitten mies tuli kotiin ja haisi ihan tupakalle, tästä on siis aikaa n. pari kuukautta. Kysyin, että onko polttanut. Vastasi, että ei todellakaan, epäilin kuitenkin ja kysyin uudestaan... Mies vannoi, ettei ole polttanut, ei todellakaan! Ja siis katsoi suoraan silmiin ja vannoi ja lupasi, ettei ole tupakkaan koskenutkaan.
No, tänään tulin kotiin, olin menossa vessaan ja pöntöstä löytyi tupakantumppi
Mitä olisitte itse mieltä, jos teille näin kävisi?
Ja toistan nyt vielä, että eniten harmittaa tuo valehteleminen, vaikka toki itse polttaminenkin harmittaa :/