vaimo vieraissa

  • Viestiketjun aloittaja Mikael 36
  • Ensimmäinen viesti
Leena
Kyllä minä fantasioin siitä, että rakastelisin kahden miehen kanssa...ja tämä toinen olisi nimenomaan mieheni.Siitäkin olen fantasioinut, että olisin mieheni kanssa jonkun toisen naisen kanssa.Mielessäni on tietty nainen...eräs isorintainen ystäväni...Mutta kun olen niin mustis miehestäni ja tiedän tämän ystäväni olevan onnellisesti naimisissa...Mutta onneksi sitä saa fantasioida. =)
 
Uros 45v
Pari viikoa sitten pääsimme toteuttamaan nautinnollista seksiä kun saimme sänkyymme kivan 30v miehen.Vaimoni nautti suunnattomasti kun sai rakastella 11v nuoremman miehen kaa.
 
sohwis
Miltä tuntuu jälkeenpäin?Kerroit että vaimo nautti suunnattomasti rakastelusta vieraan miehen kanssa.Miten sitten kun itse hyppäsit pukille,kumman kanssa vaimosi rakasteli,sinun vai vieraan miehen kanssa?Oma riskinsä olemassa.Jospa vaimo ihastuu vieraaseen mieheen ja sanoo omalle kullalle,hyvästi.Miten sitten suukki pannaan?
 
Uros 45
Alkuperäinen kirjoittaja sohwis:
Miltä tuntuu jälkeenpäin?Kerroit että vaimo nautti suunnattomasti rakastelusta vieraan miehen kanssa.Miten sitten kun itse hyppäsit pukille,kumman kanssa vaimosi rakasteli,sinun vai vieraan miehen kanssa?Oma riskinsä olemassa.Jospa vaimo ihastuu vieraaseen mieheen ja sanoo omalle kullalle,hyvästi.Miten sitten suukki pannaan?
Tottakai myönnän et siinä on omat riskinsä.Mut kun tää kaveri oli lähtenyt niin seuraavan parin päivän aikana rakastelimme vaimon kaa noin 8 kertaa ja juttelimme miltä vaimosta oli tuntunut rakastella vieraan kans.Eli meille se antoi valtavasti kiihottavaa potkua rakasteluun.Vaimo kyseli myös jälkeen päin et eihän hän vaan ollut missään vaiheessa käyttäytynyt minua loukkaavasti,näin ei ollut käynyt.24v hänet tunteneena TIESIN hänen tarkoittavan sitä.Meidän tilanteessa en näe sitä vaaraa et tästä vois tulla ero.
 
Marja punapää
Kyllä niin virkistää, kun saa flirtata vieraiden miesten kanssa poissa kotiympyröistä.
Saahan sitä naimisissa olevakin hiukan härnätä, jos kontrolli kestää.

Marja Punapää
 
musta vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja sarvijaakkko:
Jos vaimo pyytäisi lupaa käydä vieraissa uskaltaltaako päästää. Voiko parisuhteessa elävä nainen pelkästään viihteen vuoksi harrastaa seksiä toisen miehen kanssa vai onko aina tunteita mukana. Piristääkö satunnainen seksikumppani naista ja parisuhdetta?
Oma vaimoni on afrikkalainen ja kuuma kuin hellan levy. Koska omat kykyni pitää hänet tyydytettynä eivät riittäneet, katsoimme asiasta puhuttuamme hommata kolmas pyörä avuksi.

Vei aikaa ennen kuin löytyi kelvollinen ja sitten kutsuttiin vierailulle. En onneksi ole luonteeltani mustasukkainen, joten homma sujui loistavasti ja vaimo sai kahta miestä vuorotellen. Toinen katseli ja lepäsi, kun toinen hoiti vaimoani.
Olipa "emäntä" aamulla iloinen ja onnellinen! Kerrankin kunnolla tyydytetty ja tämä nyt meillä jatkunut usean kuukauden ajan. Lähinnä vaimoni "kiima-aikana" ja mikäpä miehelle parempaa kuin tyytyväisesti hymyilevä puoliso.
 
?=?
Minun mielestäni kuulostaa todella kamalalle.
Mutta jokainen tyylillään - meillä kyllä pohdittaisiin ja varmasti löydettäisiin joku toinen/joitain toisia keinoja tyydyttävään parisuhteeseen ja tyydyttävään seksielämään.
 
Uros 45v
Otettiin taas täs pari viikkoa sitten vaimon kaa kolmanneksi 11v nuorempi mies kolmanneksi sänkyyn.Vietimme pari vuorokautta kolmestaan.Mut kyllä oli vaimo kans tyytyväinen kun nuolimme ja panimme häntä vuorotellen.Otetaan varmaan lähitulevaisuudessa taas uusiksi.Oli se vaan niin nautinnollista...
 
Neosys
On tullut tämäkin palsta luettua täällä netissä surffaillessa.
Kiinnostavia kokemuksia.

Tänään on meillä ensimmäinen kokeilu, naiseni lähti tunti sitten, tapaa jossain vaiheessa iltaa miehen ja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin hän palaa huomenna kotiin. Kyseessä on siis tuttu mies.

Viestejä odotellessa tässä istun tietokoneella ja tuntuu ku ois perhosia mahassa.
Niin ja neosteel on käytössä joten siitä mun ei tarvitse huolehtia.
 
mimosa_5
Ainakin vaimo tykkää mitä ilmeisimmin :) Eikö se ole pääasia näissä kokeiluissa? Jos mies hyväksyy asian ja kiihottuu, kun nainen saa kunnon munaa, niin kaikki on ok (ja jos mies rakastaa oikeasti, niin tuskin aina lupaakaan tarvitaan etukäteen). Tuollaisen miehen kanssa on paljon mukavampi olla kuin esim. äärimmäisen mustasukkaisen hakkaajan / suunpieksijän.
 
jospahan
vaimo alkaakin viihtyä vieraan munan luona entistä useammin,saa kunnon kyydit mitä kotona ei ehkä saa.Siinä mies sitten tuskailee,miksi piti antaa pikkusormi.Vei koko muijan.
 
mimosa_5
Öö, jos toista rakastaa, niin varmasti ymmärtää, että kunnon kyyti on tärkeää naiselle. Silloin on paras antaa periksi, jos oma paukutus ei ole riittävää ja etsiä huonompi muija tai opetella panemaan kuin mies. Vai pitäisikö naisen kitua hellan ja huonon munan/nyrkin välissä kiimaansa peitellen, kun mies on päättänyt omia naisen vapauden? Maailma olisi helpompi paikka, jos seksiä ei rajoitettaisi niin vanhoillisesti ja mustasukkaisesti.
 
Neosys
Samaa mieltä mimosa_5 kanssa: Maailma olisi helpompi paikka, jos seksiä ei rajoitettaisi niin vanhoillisesti ja mustasukkaisesti.

Eihän tämä meille mikään yksittäinen taivoite ole päästä tilanteeseen jossa nainen on kylän lutka ja mies ei saa mitään. Ei sinnepäinkään, pieni silmukka vaan lisää meidän muutenkin kiemuraiseen seksi elämään. Say no to vanilla!
 
jaa, mitenkä
Miehen vieraissakäynti vaikeuttaa jo se fysiologinen fakta, että mies voi saada vain muutamia kertoja päivässä. Kun palaa panoreissulta, ei kotona voikaan aina kerrata tapahtumia, kun ei välttämättä seiso tai tule tai ainakaan saa mällättyä naamalle jättilastia, kun kaikki on jo annettu. Tämä on vähän kuin pettämistä jo. Mieluummin käyttää sen vähäisen kykynsä vaimoonsa.

Nainen puolestaan innostuu alkulämmittelystä. Jos vaikka 4 tunnin sessiot on takana, kertoo se, että nainen on melko kiimainen. Silloin vaikka naista olisi pantu molempiin reikiin ja olisi paikat jo löystyneet ja ihan mähmässä ja liukkaat, on se melkoinen kokemus, kun on kiimainen nainen. Ja kertoo se vieraissa käynti senkin, että oma mies ei välttämättä pysty antamaan vastaavaa kokemusta kotona. Silloin kokemus on ihan terveellistä, jos luottamus säilyy. Ja yleensä säilyy. Ei kai iho ihoa vasten hikoilu, toisen hyväily ja intohimoinen suutelu, kalut toistensa sisällä saa vaihtamaan paria yhtään helpommin kuin vaikka joku kirkkomessu. Ei voi tietää, kun ei ole tilastoja.
 
Neosys
Mun mielestä ei ole mitään estettä etteikö nainen saisi välillä jotain erilaista kalua sisäänsä, molemminpuolin kun on luottamus kohdallaan.

Meillä ollaan molemmat haluttu toiselle mahdollisimman paljon nautintoa meidän touhuissa ja tämä vieraissa käynti sitä tuottaa myös. Nainen saa henkinstä nautintoa, fyysisestä puhumattakaan, kun on lukinnut mut ja kertoilee kuinka paljon ja miten hän kohta tulee harrastamaan seksiä vieraan kanssa, ilman että mä voin auttaa kiihottunutta oloani mitenkään.

Tänäänkin on sovittu naiselle illaksi tapaaminen , en malta odottaa. Eilisestä asti ei ole ollut asiaa koskea tiettyihin paikkoihin, koska seuraavaksi "sinne" laittaa ihan joku muu kalunsa.
 
ellionoora
Hieman on oma mies mustasukkainen, kun käyn vieraissa tosi usein vanhan heilan kanssa. Tämä heila on ihmisenä pitemmän päälle rasittava, mutta vahvoine käsivarsineen hiton miehekäs ja panee paremmin kuin kukaan ikinä koettu. Ei olla kimppakivaa ikinä harrastettu, vaikka tämä heila käy kylässä säännöllisesti - ollaan vaan kiltisti. Kostun pahasti illan aikana aina kun unelmoin, miten molemmat miehet ottaisivat minut samanaikaisesti. Ikävä kun nuo miehet ovat niin rajoittuneita, että kokevat liian läheisyyden homosteluksi. Kun heila on lähtenyt, haaveiden kostuttama jalkoväli on kyllä omalle miehelle melko nannaa. Oma mies taas haaveilee kimppakivasta naisen kanssa, mutta itse en katso kovin suopealla silmällä sellaisia playboy-pupuja, joita hän tiirailee. Vaikea yhtälö. Siispä mies käy vieraissa (ehkä) tietämättäni, itse käyn täysin tietoisesti ja erittäin ahkerasti, kun ei mies ole vielä kieltänytkään.
 

Yhteistyössä