vaimo vieraissa

• Viestiketjun aloittaja Mikael 36
  • Ensimmäinen viesti
koettu on joo
Parhaimman nautinnon saa juuri siitä, että tietää toisen miehen saavan naisen kanssa ja itse on täysin ilman, ehkä saa jopa pientä rankaisua, esim. viikon selibaatin. Rohkeutta tarvittaisiin parisuhteisiin lisää, niin onnistuisi useammille ja useamminkin tällainen. Samalla voi testata myös parisuhteen uskollisuutta viemällä homma ihan äärimmilleen. Sen jälkeen voikin jo helpottaa tämän kanssa ja muistella menneitä.

jormalaiset
Meillä on onnellisesti vähän samoin. Olemme perus suomalainen pariskunta savosta ja kolmas pyörä on afrikasta tullut noin 10 vuotta nuorempi mies. Kerran kuussa vietämme yhteisen mökkiviikon lopun ja vaimoa naimme yhdessä. Tosin kun minä kerran niin kaveri kaksi kertaa. Tosin mielestäni ikä ero ja kaverin alkuperä suojelee avioliittoamme.
-
Alkuperäinen kirjoittaja musta vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja sarvijaakkko:
Jos vaimo pyytäisi lupaa käydä vieraissa uskaltaltaako päästää. Voiko parisuhteessa elävä nainen pelkästään viihteen vuoksi harrastaa seksiä toisen miehen kanssa vai onko aina tunteita mukana. Piristääkö satunnainen seksikumppani naista ja parisuhdetta?
Oma vaimoni on afrikkalainen ja kuuma kuin hellan levy. Koska omat kykyni pitää hänet tyydytettynä eivät riittäneet, katsoimme asiasta puhuttuamme hommata kolmas pyörä avuksi.

Vei aikaa ennen kuin löytyi kelvollinen ja sitten kutsuttiin vierailulle. En onneksi ole luonteeltani mustasukkainen, joten homma sujui loistavasti ja vaimo sai kahta miestä vuorotellen. Toinen katseli ja lepäsi, kun toinen hoiti vaimoani.
Olipa "emäntä" aamulla iloinen ja onnellinen! Kerrankin kunnolla tyydytetty ja tämä nyt meillä jatkunut usean kuukauden ajan. Lähinnä vaimoni "kiima-aikana" ja mikäpä miehelle parempaa kuin tyytyväisesti hymyilevä puoliso.

Wall
Olemme vanhempi pariskunta olen käynyt naimassa kolmantena pyöränä
Fantasiani olisi että löytäisin jostain nuoren pojan ja saisin vieressä katsella kun tuonuori poika nussisi vaimoani takaapäin ja minä kyrpä pystyssä odottaisin viesressä
Haaveita vain

Taitaa olla
Alkuperäinen kirjoittaja Wall:
Fantasiani olisi että löytäisin jostain nuoren pojan ja saisin vieressä katsella kun tuonuori poika nussisi vaimoani takaapäin ja minä kyrpä pystyssä odottaisin viesressä
Haaveita vain
yksi halutuimmista fantaasioista ?
Mies puoliso haluaa katsoa, kun nuori isokullinen ori panee hänen vaimoaan.

Johtuuko se siitä, että vaimo varmaan nauttisi ja olisi tämän taitavan ja isokullisen orin armoilla? Vikisi ja anelisi lisää lisää ja lisää ? Todistaisi sen, että hyvin pantuna vaimo on sulaa vahaa ja nöyrää tyttöä ?

Suomeksi sanottuna, ajattelevatko miehet antavansa vaimoilleen mahdollisuuden kaikkeen siihen nautintoon, mihin eivät itse pysty ?

lisää!!
Miesystäväni pitää todella paljon kun saa katsella minun ja toisen miehen paneskelua, vasta kerran olemme päässeet kokeilemaan tätä, silloinkin piti tehdä tuolta toiselta mieheltä salaa... miesystäväni oli kaapissa piilossa ja katseli sieltä meitä. Harmikseni tuo toinen mies ei ollut mikään huippu panomies, mutta minuakin kiihotti todella paljon tieto että mieheni katselee minua koko ajan ja odottaa kalupystyssä vuoroaan. Heti kun ovisulkeutui toisen mennessä sain toisen miehen vierelleni ja edessä oli todella kiihkeä yö... Nyt on etsintä menossa että löytäisimme sänkyymme kolmannen, ilmeisesti olemme aika hyvän vaihtoehdon löytäneet. Odotan todella kiihkeänä kiimoissani milloin pääsen hänet testaamaan, yksin tai korkeintaan mieheni kaapissa piilossa... ja jos toteamme hänet hyväksi panijaksi, joku toinen kerta kolmistaan.

Nautinnon kokenut
Yhteisestä sopimuksesta toteutimme fantasiani. Kolmanneksi hommattu kaveri tuli luoksemme saunomaan. Saunassa alkanut hyväily johti saunan jälkeisiin tosi toimiin. Loppuvaiheessa vaimoni oli kontillaan leveän sänkymme päällä ja kaveri nussi häntä takaa päin. Hivuttauduin itse vaimoni alle niin, että pääni oli hänen jalkovälissään. Oli kiihottavaa nähdä aivan muutaman sentin päästä kun iso kyrpä höyläsi vaimoni märkää pillua. Vaimo oikein ulisi nautinnosta. Lopulta alkoi kaverin kyrpäsuonet pullistumaan ja tahti kiihtyi siihen malliin, että tiesin lastin kohta lähtevän. Samalla vaimo jännittyi orgasmissaan. Kaverin kyrpä sykähdellen purki lastinsa vaimoni sisuksiin. Työnsin kaverin pois vaimostani ja silloin vaimo kouristuksissaan lysähti päälleni pillu vasten naamaani. Pillunesteet spermaan sekoittuneena valui suoraan suuhuni. Päätin ottaa asiasta kaiken irti ja imin voimakkaasti vaimoni pillun tyhjäksi. Samalla vaimo imi minun kyrpääni ja sain laueta hänen suuhunsa. Sitten vain uudelleen saunaan. Oli todella mahtava kokemus meille molemmille.

miesnäkökulma
Alkuperäinen kirjoittaja Taitaa olla:
Alkuperäinen kirjoittaja Wall:
Haaveita vain
yksi halutuimmista fantaasioista ?
Mies puoliso haluaa katsoa, kun nuori isokullinen ori panee hänen vaimoaan.

Johtuuko se siitä, että vaimo varmaan nauttisi ja olisi tämän taitavan ja isokullisen orin armoilla? Vikisi ja anelisi lisää lisää ja lisää ? Todistaisi sen, että hyvin pantuna vaimo on sulaa vahaa ja nöyrää tyttöä ?

Suomeksi sanottuna, ajattelevatko miehet antavansa vaimoilleen mahdollisuuden kaikkeen siihen nautintoon, mihin eivät itse pysty ?
Ihan käypä teoria. Tosiaan heikkoa naisen metsästys on ollut, mutta tällaiseen kimppailmoitukseen ilmoittauduin vapaaehtoiseksi ja juuri tällaista menoa siellä oli. Mies vaati, että naisen on saatava parempaa seksiä kuin hänen kanssaan koskaan. Pienet paineet, mutta hyvinhän se meni. Ehkä pääsen toistamiseenkin.

Mikael, nyt 40 - ja yksin
Silloin muutama vuosi sitten lähti tuo kokeilu ihan hyvin liikkeelle. Vaimo kävi joitain kertoja sen saman miehen kanssa nussimassa. Aina oli kotona sen jälkeen mahtavan kiihkeät panot. Aluksi oli silloin tällöin, vähitellen säännöllisemmin, useitakin kertoja kuukaudessa.
Sitten huomasin, että vaimo ei aina edes ollut kertonut, että olivat olleet yhdessä. Sitä tapahtui päiväsaikaankin, kun olin töissä. Jotenkin niillä synkkasi sängyssä hyvin. Toki meillä kotonakin.
Siinä kävi pari vuotta sitten niin, että vaimo ei enää tullutkaan kotiin. Oli muutaman päivän poissa, olivat olleet jossain yhdessä matkoilla. Siellä kai olivat tehneet lopullisen ratkaisun muuttaa yksiin. Ne oli ajan mittaan rakastuneet toisiinsa, ei sille kuulemma voinut yhtään mitään. Niillä on nyt jo syntynyt lapsikin.
Pyysin, että eikö oltaisi voitu jatkaa, vaikka sellaisella sopimuksella, että vaimo (ex) tulisi vaihtelun vuoksi aina välillä minunkin luokseni ja rakasteltaisiin kunnolla. Mutta ei mies anna siihen lupaa.
Yksin mietin ja muistelen vanhoja hyviä aikoja. Menee useimmiten runkkaamiseksi. Ei ole löytynyt ketään lähellekään vaimoa (siis ex) vastavaa. Vituttaa, suoraan sanottuna.

sivhos
Aika riskaapelia hommaa laittaa vaimo vieraisiin.En kyllä edes ehdottaisi vaimolle tuollaista.Jo tuollainen ehdotuskin kertoo jostain.Ajatellaan vaimoa,miten hän kokee tollasen ehdotuksen?Seksihurjastelu on kylläkin tosi seksikästä.Kannattaa miettiä toisenkin kerran laittaako vaimoaan toisen nussittavaksi.Jos hyvin käy,vaimo rakastuukin tähän vieraaseen mieheen ja oma mussukka jää nuolemaan näppejään.

Surkea loppu
Aika surulliseksi vetää, jos noin on käynyt. Koeta tsempata Mikael eteenpäin. Vielä se paistaa sullekin, sinä olet vielä nuori. Paskaiset muistot varmaan jäi muijasta, vaikka kiihkeitä vuosiakin olet tainnut kokea. Miten lie toisilla pitkässä juoksussa käynyt.
Pitäisi ehkä etukäteen valita se kolmas pyörä niin ettei missään tapauksessa olisi vaaraa menettää omaa rakastaan. Joku niin paljon nuorempi tai vanhempi tai rumempi tai köyhempi tai... sellainen ettei kerta kaikkiaan romanssi roihahtaisi heidän välilleen.

mimosa_5
Jaa-a, pitäisikö hävetä? Itsekin kauppasin melko tuoreelle, vuoden alussa löytämälleni pitkäaikaisemmalle miesystävälle kimppakivaa. Mies oli aluksi mustasukkainen ja kieltäytyi, sitten muna pystyssä alkoi selittää fantasioitaan aiheesta iltaisin ja lopulta käytäntöön päästiin. Kävi sitten niin, että parin kokeilun jälkeen löytyi todella ihana baarimikko kanta-yökerhosta, jolla on todella tiukka vartalo. Olen salaa käynyt useamminkin nussimassa hänen luonaan, välillä ihan julkisilla paikoillakin, kun himo on yllättänyt. Nyt kun kesäkin on tulossa, on mieli muuttunut sen verran, että vanha mies ei kyllä enää kiinnosta. Kiitollinen olen kuitenkin siitä, että antoi minun etsiä parempaa. Riitelyksi meillä usein kuitenkin nykyisen kanssa menee, enkä jaksa välittää.

sivhos
Minusta ei olisi tuohon puuhaan.Omaa rakastani toisten nussittavaksi.Vaikkei mitään rakasta nyt ole,tuon vaan esille tuntoni.Joillekin sopii tollanen sekstailu,ei siinä mitään.Harmin vaan jos menettää rakkaansa avustajalle.

win - win - win ???
Omat riskinsä tuossa hommassa varmasti on. Olisikohan niin, että se juuri kiehtookin, riski menettää rakkaansa. Tässä pelataan kovilla panoksilla jos on koko ihmissuhde laitettu pelipöydälle.

Huoli pois
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Minusta ei olisi tuohon puuhaan.Omaa rakastani toisten nussittavaksi.Vaikkei mitään rakasta nyt ole,tuon vaan esille tuntoni.Joillekin sopii tollanen sekstailu,ei siinä mitään.Harmin vaan jos menettää rakkaansa avustajalle.
sihvo, ei se toos akäytössä kulu.
Antaa mennä vaan.

Mars ja Venus
Voisiko tällaisessa kokeilussa käydä niin, että vaimo saapi sellaisen tuntemuksen ettei olekaan miehelleen kaikki kaikessa. Jos nimittäin kestää laittaa koeajettavaksi toisillekin miehille. Olen jotenkin ymmärtänyt, että naiselle on tärkeää se, että mies haluaa "omistaa" juuri hänet ja vain hänet. Ja että mies olisi valmis tappelemaan vaikka henkensä kaupalla siitä, että ei toiset uroot pääse hänen reviirilleen. Jos mies vaatii vaimoa lähtemään kokeilemaan vierasta (vaikka siinä olisikin miehen kannalta katsottuna vain sellaista fantasiaa ja kiihottavuutta), niin vaimo saattaa kokeakin sen jonkinlaisena hylkäämisenä? Ja tarttuu sitten mieluummin sellaiseen mieheen, joka ei suostu häntä jakamaan kenenkään toisen kanssa. Jospa se Mikaelinkin vaimo pohjimmiltaan kaipasi tätä?

Janmar
Meillä ainakin on tullut aivan päivastaista palautetta, kun olen joillekin kavereille näyttänyt suunnan ja vauhdin niin ole itse saanut olla ilman ja haukut vielä päälle että pitikö olla toomonen mäntti ...Mutta olenkin todennut että vaikein tekninen ongelma on oppia tulkitsemaan naisen mielialoja .
Naisen Ei kun voi tarkoittaa Ei , ehkä ja Kyllä
Olisko mistään saatavissa naisen käyttöohje kirjaa oppis käyttämään ennen kuin täyttää 60 v
no ei niin pientä leikkiä ettei totta toinen puoli......

jirmik
Pitäisi löytää semmoinen luotettava kaveri tai kaksi ja viedä vaimo vaikka kylpylään tai laivalle viettää mukava ilta seurassa ja siirtyä hyttiin jatkamaan jolloin vaimo sekä itsekkin olisi hommaan oikeassa fiiliksessä niin voisimme harkita.
Mutta se ei ehkä meillä toimisi että vaimo kävisi jossain ja palaisi nussittuna kotiin vois olla ettei tunnelma olisi kovin korkealla.

Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja jirmik:
Pitäisi löytää semmoinen luotettava kaveri tai kaksi ja viedä vaimo vaikka kylpylään tai laivalle viettää mukava ilta seurassa ja siirtyä hyttiin jatkamaan jolloin vaimo sekä itsekkin olisi hommaan oikeassa fiiliksessä niin voisimme harkita.
Mutta se ei ehkä meillä toimisi että vaimo kävisi jossain ja palaisi nussittuna kotiin vois olla ettei tunnelma olisi kovin korkealla.
Melkeinpä luulen että tutussa ja luotettavassa kaverissa se suurin riski piilee. Kaveri voi ajan mittaa osoittautua liian tutuksi ja luotettavaksi. Vaimo saatta kiintyä ja ihastua.
Mutta kun sen pistää baanalle jahtiin, josta sitten aamulla palaa läpikotaisin nussittuna, niin sitä kiintymisvaaraa ei sillä tavalla ole.
Sen jälkeen taas maistuu varmaan omakin mies ihan eri tavalla.

Tämä ei tullut kokemuksen rintaäänellä.

Ei luotettavaa kamua!
Siinä se on sanottu. Tuttu, puolituttu, kaukainen tutun tuttu jne. tarjoaa sen riskin, että homma lähtee kehittymään ja karkaa käsistä (siis vaimo).
Mikaelin tapauksessa se että nussijaksi valittiin vuosien takainen työtuttu, joka oli vielä itse ollut muijasta kiinnostunut, se oli katkera virhe. Siinä oli katastrofin ainekset (=romanssin) valmiina. Kaveri varmasti pisti parastaan, piti muijaa hyvin kuin prinsessaa, oli kielitaitoinen ja täytti takuulla eukon kaikki mahdolliset toiveet ja fantasiat. Ja samalla siinä oli "kielletyn" maku vaikkakin Mikaelin suosiollisella hyväksynnällä. Ei voi muuta sanoa kuin että omaa jalkaa sahasi Mikael poikki. Voi että kun et silloin heti alkuun ottanut tätä huomioon.

sivhos
Luvalla vieraisiin menevä nainen mielellään lähtee nauttimaan vaihtelusta.Voi tosiaan käydä niin että sinne vieraan luokse alkaa mieli halajamaan entistä useammin.Kotona odottava siippa alkaa tuntua arkipäiväiseltä.Siinäsitten käy että vaimo muuttaa rakastajansa luokse tykkänään.Kuin kauan sitä onnea kestää,kuka tietää,alkaako sama rumba uudelleen,nyt tämä nainen saa luvalla käydä kiksauttamassa entistä siippaa.Mahtaisko saada luvan?

jir
Kysymys on kai että jos on asiat sovittu etukäteen ja molemmat haluavat eli vaimo vierasta ja mies haluuaa vaimoaan pantavan niin asiat on ok, mutta jos homma ei ole selvä niin äkkiä ollaan papereita viemässä käräjäoikeuteen ja kellään ei ole kivaa.

Ihan sama mitä on sovittu.
Hei mutta asioilla on taipumus kehittyä. Vaikka olisikin aluksi selvät sävelet, niin sitten kun vierasta munaa on aikansa maisteltu niin se alkaakin tuntua paremmalta. Ihan sama mitä alunperin on ajateltu ja sovittukin, homma vain saattaa alkaa pelittämään uuden kanssa paremmin. Ei siinä sitten mitään kuin vaihtoon vain.

sivhos
Kyllä se usein näin menee.Jotain häikkää on miehessä jos haluaa seksiin ulkopuolista apua.Ja jos nainen siihen suostuu,tunnepuoli taitaa olla aika löyhällä pohjalla.On luultavasti sellaisia ihmisiä keille tunnepuoli ei merkitse mitään.Heille seksi on number 1.Muu heille ei merkitse mitään.Siihen ei sanomista.Mutta tavallisessa suhteessa,laittaa oma rakas toisen nussittavaksi saadakseen itselleen täyttymyksen.Ei kyllä onnistus meikäläiseltä.Jotain fantasioita joskus,mutta todellisuudessa ei onnistu.

Yhteistyössä