vaimo vieraissa

• Viestiketjun aloittaja Mikael 36
  • Ensimmäinen viesti
verkkotutkija_
Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:
Hieman on oma mies mustasukkainen, kun käyn vieraissa tosi usein vanhan heilan kanssa. Tämä heila on ihmisenä pitemmän päälle rasittava, mutta vahvoine käsivarsineen hiton miehekäs ja panee paremmin kuin kukaan ikinä koettu. Ei olla kimppakivaa ikinä harrastettu, vaikka tämä heila käy kylässä säännöllisesti - ollaan vaan kiltisti. Kostun pahasti illan aikana aina kun unelmoin, miten molemmat miehet ottaisivat minut samanaikaisesti. Ikävä kun nuo miehet ovat niin rajoittuneita, että kokevat liian läheisyyden homosteluksi. Kun heila on lähtenyt, haaveiden kostuttama jalkoväli on kyllä omalle miehelle melko nannaa. Oma mies taas haaveilee kimppakivasta naisen kanssa, mutta itse en katso kovin suopealla silmällä sellaisia playboy-pupuja, joita hän tiirailee. Vaikea yhtälö. Siispä mies käy vieraissa (ehkä) tietämättäni, itse käyn täysin tietoisesti ja erittäin ahkerasti, kun ei mies ole vielä kieltänytkään.
Näitä fantasiakirjoittajia taas ilmaantuu. Pointsit siitä.

Eräs aisuri
Alkuperäinen kirjoittaja sohwis:
Miltä tuntuu jälkeenpäin?Kerroit että vaimo nautti suunnattomasti rakastelusta vieraan miehen kanssa.Miten sitten kun itse hyppäsit pukille,kumman kanssa vaimosi rakasteli,sinun vai vieraan miehen kanssa?Oma riskinsä olemassa.Jospa vaimo ihastuu vieraaseen mieheen ja sanoo omalle kullalle,hyvästi.Miten sitten suukki pannaan?
Vastaan vaikkei kysymys minulle olekkaan, niin sille ei sitten voi mitään, jos vaimo sanookin kuutpai, mutta siltikin minulle on tärkeintä, että naiseni se upea, ihana olento nauttii elämästään ja myös seksistä täyttä sataa.

Eikä nainen hyvää vaihda :)

Neosys
Alkuperäinen kirjoittaja seksiheppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Neosys:
Meidän fantasiat ei toteutunu eilen kun meni aikataulut ristiin, mutta tänään on päivä uusi.
Miksette perusta kolmen kimppaa,vaimosi kahden miehen kanssa?
Me mielellään perustettaiskin, siis sellanen jossa nainen ja tämä mies harrastavat kun minä katson vierestä. Sehän olis paljon mukavanpaa katsella omin silmin, kun vaan vartoa kotona.

Mutta mutta, antaa asioiden kehittyä, ei ole niin helppoa naiselle mennä ehdottelemaan tämmöstä sille toiselle miehelle. Tämä mies siis ei tiedä että minä tiedän. Sekin olis jo edistys askel jos tämä mies suostuis ottamaan naisesta vaikka kuvia tai vaikka heistä molemmista, tämmöstä on mietitty.
Loppujen lopuksi tarvitaan aika paljon hienosäätöä ja rohkeutta toteuttaa noita juttuja, kuvitteleppa että ihan "normaali" vanilja mies tulee vieraan naisen kanssa kotiinsa ja alottaa hommat, sitten tämä nainen alkaa ehdottamaan hänen miehensä mukaan ottoa tjms. Siinä voi tapahtua yllättäviä reaktioita ja koko homma täytyy alottaa alusta jonkun eri miehen kanssa. Voi olla vaikea löytää oikein iso-aseista, tällä miehellä on.

mimosa_5
Ei kannata ottaa kolmanneksi pyöräksi kokematonta. Deittipalstoilla osa mainostaa kestävyyttään ja kokemusta (erityisen tärkeää kokemus kolmantena pyöränä) - kannattaa huomioida tämä seikka. Ujompikin vieras mies suostuu vaikka mihin, kun olette panneet ensin puolesta tunnista tuntiin. Kannattaa härnätä pikkuhiljaa miestä, kunnes se suostuu mihin vain. Jos vieras tulee jo ennen tuota, ei siitä tuskin olisi iloksi muutenkaan.

Neosys
Tämä vieras kesti viimeksi yli reilusti yli tunnin, siitä ei ole tietoa vielä että onko hänellä kokemusta kolmantena pyöränä olemisesta. No tavallaanhan on koska varattua naista panee, mutta ei tiedetä muusta mitään. Katsotaan nyt miten homma etenee.
Jos minä olisin vapaa ja parin kolmantena niin tietty suostuisin vaikka mihin, mut mä olenkin mä.

Vaimo keksis eilen sellasen konstin ettei häntä sitten panna ilman kumia ennen kun hän on seuraavan kerran käynyt tän miehen luona. Jännä juttu, jollain tapaa aika kiihoittavakin.

elinah27
Sain eilen vierasta, joka oli erittäin paksu (ympärys 19-20cm mitattuna), mutta ei kovin pitkä. Mies oli erittäin kokenut, kertoi hoitelevansa kolmantena pyöränä yli 200 panoa vuodessa. Kolmen tunnin sessio oli - ilmeisesti alkoholilla oli vaikutuksensa mieheen, joka ei meinannut saada ollenkaan. Lopulta tulin kotio ja otin omalta mieheltä suihin samalla kun työnnyin imukuppidildoa vasten. Oli taas melkoinen kokemus.

vihreäkö????
Lopettakaa tollaset kehuskelut.Sinkkuna joutuu tyytymään käsitöihin ja te herkuttelette mielin määrin.On se niin väärin.Ei se mitään,kertokaa vaan.Saahan siitä potkua käsitöihinkin.Niin,näkeekö naamasta jos saamapuoli on off?

Neosys
Me on keretty vaimon kanssa fantasioimaan jo siitä että vaimo ja lover paneskelee ilman kumia ja minä ja vaimo aletaan käyttämään aina kumia kun touhutaan.

Kaks piippunen juttu, saapa nähdä onko seuraavalla kerralla kun vaimo tulee panemasta pikkuhousut aivan sotkussa ja vaimo entistä enemmän kiimassa.

mimosa_5
Meillä tehtiin kerran niin, että pantiin miehen kanssa tosi hitaasti melkein tunti. Mies oli juuri tulemaisillaan ja siirryin vieraan kanssa 2 tunnin äänekkääseen jyystösessioon. Mies oli ihan hajalla kiimasta kun kuunteli lukitun oven takana. Lopulta otimme mieheni mukaan. Otin häneltä suihin samalla kun vieras pani pyllyyn ja sormetin itseäni. Kun mies oli tuloillaan, imin aivan himputisti ja pitkään, jolloin mies kaatui ja melkein meni tajuttomaksi nautinnosta.

Neosys
Vaimo kertoi tossa vähän jälkeen 19, että lähen sitten puol yheksält rakastajan luo panemaan. Välittömästi laitettiin neosteel päälle ja hän alkoi valmistautumaan. Lähinnä farkkujen ja vyön valintaa. Muutaman sovituksen ja pepun keikuttelun jälkeen löytyi sopivan narttumainen kokonaisuus. Kerkes hän vielä vaihtamaan tähän koneeseen taustakuvaksi oikein asiaan sopivan kuvankin. Innostusta ja jännitystä oli ilmassa molemmilla aika paljon.

Vaimo lupas lähettää viestin kun on saapunut perille ja kun on lähdössä takaisin. Nyt sitten nähdään miten oli kumin käytön laita kun vaimo tulee takaisin. Mukaan niitä hän otti, varmuuden vuoksi. Tai sitten se oli taas yksi konsti pitää mua enemmän jännityksessä.

Eli mä odotan nyt kotona kiltisti lukossa vaimon viestejä.

Neosys
Nyt tuli viesti että vaimo lähti kotiinpäin housut märkänä,eli rakastaja siis saa panna ilman kumia, toisin kuin minä. En malta odottaa että hän saapuu. Ehdin jo hiukan huolestua kun 3 tuntia kulunu ei kä mitään kuulunu.

Neosys
Äsken tuli viesti että vaimo on laivalla menossa kohti tukholmaa eikä aio enää tulla takaisin. Neosteel on edelleen tiukasti kiinni ja avain luonollisesti hänellä. Nyt alkaa jo hieman masentaa.

herkkua 3
Alkuperäinen kirjoittaja myös:
Vaimo ensin vastusteli , mutta kiinostui ajan mittaan kuitenkin. Eräänä iltana hän tuli töistä tavallista myöhemmin ja ilmoitti suoraan että vaimo tulee naimasta.
Menimme suoraan sänkyyn ja ryhdyin nuolemaan hänen ihanasti turvonnutta pilluansa , joka vielä maistui spermalle , vaikka hän oli kuulemma käynyt pesussa. Oli se todella upeata.
Kerran hän soitti Oulusta hotellihuoneestaan ja kertoi , että baarissa on yksi hänen tuttunsa , jolla kuulemma on iso kulli . Hän kysyi voiko mennä. Minä vastasin että tietysti.Noin neljän tunnin kuluttua hän soitti ja kertoi onnistuneensa. Kertoi myös , että se kalu oli todella ollut iso ja sitä oli kiva imeä. Minun oli pakko vetää käteen samlla kun puhuttiin.
Hän tuli kotia ja kertoi naineensa sen kanssa koko työmatkan. En tiedä mistä minussa on kysymys, tietääkö joku ? En kyllä ole homo !
Itse fantasioin juuri tuollaisesta vaimosta ja vaimon käsittelijöistä.
Vaimoo haluaisi himokkaana käydä vieraissa :)

Neosys
Kaikille jota cuckold oikeasti kiinnostaa niin kukkalaatikko.com on suomalainen foorumi joka on tarkoitettu aisankannattajille, kuumille vaimoille ja kaikille asiasta kiinnostuneille. Käykää tutustumassa.

kaikkea sitä
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa_5:
Meillä tehtiin kerran niin, että pantiin miehen kanssa tosi hitaasti melkein tunti. Mies oli juuri tulemaisillaan ja siirryin vieraan kanssa 2 tunnin äänekkääseen jyystösessioon. Mies oli ihan hajalla kiimasta kun kuunteli lukitun oven takana. Lopulta otimme mieheni mukaan. Otin häneltä suihin samalla kun vieras pani pyllyyn ja sormetin itseäni. Kun mies oli tuloillaan, imin aivan himputisti ja pitkään, jolloin mies kaatui ja melkein meni tajuttomaksi nautinnosta.
Me olimme taanoin nais kumppanin kanssa CUMULUS hotellissa.Pantiin ja sitten puhuttiin,että haetaan pari lisää. Tulikin 4 nuorta ja huoneeseen. Tärisin kun pojat riisui hänet. Kaikki samaan sänkyyn ja eka tuli suuhun ja seuraava painoi kaikki pilluun..Itse kävin välillä. Ja kaikki otti hänet vielä kertaalleen ja kiihottavaa oli seurata ja suudella samalla kun toiset paino.

Wall
Alkuperäinen kirjoittaja Kiinnostaa:
Kiinnostaisi tietää, että te miehet antaessanne ja jopa yllyttäessänne vaimojanne vieraisiin, niin mitä te siitä saatte?
Sen kiihotuksenko?
Riittääkö se?
Vai haluatteko jotain muutakin kuten luvan itse käydä vieraissa?
Miten te tulette toimeen sen ajatuksen kanssa, että vaimonne nai jonkun toisen kanssa?
Entä taudit? Riskit kasvaa tuollaisesta käyttäytymisestä.
Kunpa saisin katsella kun nuori poika nussii vaimoani minäkatselisin vieressä

elinah27
Nuori poika? Ei vaivan arvoista. Itse haluaisin, että pierre woodman panisi minua anaaliin kovaa. Omat miesystävät voisivat runkata vieressä ja laueta päälleni. On kyllä hiton kiihottavaa, kun Mies osaa hommansa.

vke
Alkuperäinen kirjoittaja Neosys:
Äsken tuli viesti että vaimo on laivalla menossa kohti tukholmaa eikä aio enää tulla takaisin. Neosteel on edelleen tiukasti kiinni ja avain luonollisesti hänellä. Nyt alkaa jo hieman masentaa.
Siis lähtikö vaimosi pysyvästi ruotsiin vai ainostaan ruotsinristeilylle tukholmaan rakastajansa kanssa?

koettu on joo
Itsekin olen parhaimmat kiihokkeet saanut siitä, kun tyttöystävä jätti neosteelin viikonlopun yli päälle ja kävin seksimessuilla kahtena päivänä. Kyllä jo hiukan teki mieli, mutta tyttö oli lujana ja meni vieraisiin oikein kunnolla. Kyynelsilmin anelin armoa ja viimein riittävän alistuksen jälkeen sain runkata tarpeeni matolle ennen kuin hän heitti minut ulos. Rappukäytävässä pukeuduin, onneksi ei monikaan nähnyt.

Kalle 50
Viiskymppisiä ollaan vaimo 47v.Hänellä 18vuotta nuorempi rakastaja,tapaavat kerran kuussa minusta vaimo on hyvällä tuulella aina sen jälkeen niin varmasti kun on saanut nuorta.Joku joskus väittänyt että pysyy nuorekkaana kun on nuori seksi kumppani,myös miehellä?

Yhteistyössä