Vaimo ei kestä että en pidä hänen kroppaa upeana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja BMI 26 = läski ja ruma:
Minulla on noin viisi kiloa ylipainoa. Tulipa nyt vihdoinkin selväksi syy siihen, että olen ikuisesti sinkku, enkä kelpaa kenellekään. Luovutan.
Mahdollisuutenne paranee sillä, kun luopuu toivosta, niin silloin yleensä se oikea löytyy.

Muistakaa myös, että päiväpäivältä olette lähempänä sitä oikean rakkauden löytymistä.

Minäkin uskoin välillä, että tämä on provo. Mutta kun luin ap:n vastauksia, niin tajusin että ei ole. Ap vaikuttaa epäkypsältä ja tunneäly ei ole kovin korkea. Mutta hän vaikuttaa rehelliseltä kun hakee apua ongelmaansa. Hän ei tosiaan näyttänyt ymmärtävän omaa tökeryyttään ja se osoittaa kyvyttömyyttä asettua toisen asemaan, mutta hän sanoo yrittävänsä oppia käyttäytymään paremmin. Jos sitä kykyä nähdä tilanne toisen näkökulmasta ei ole, niin sitä ei sitten ole. Turhaan sen perään huudatte. Vaatisitteko sokeaa näkemään? Lynttäämällä ap:n täällä osoitatte itse samanlaista empatian puutetta kuin mistä syytätte häntä. Ap ei syty enää vaimonsa vartaloon, vaikka haluaisi. Hän on liian suorasanainen ymmärtämättä itse, että se loukkaa. Hän liikkuu piireissä missä hänen käytöksensä on normaalia. Nyt hän on saanut kuulla erilaisia mielipiteitä asiasta ja sanojensa mukaan yrittää oppia muuttumaan. Vaikeaa tulee olemaan, kun ei ole eväitä empatiaan. Ap:n tilanne on juuri niin epätoivoinen kuin mistä hän kertoo. Kaikki miehet eivät ole aikuisen kypsiä arvostamaan vaimoaan näyttipä hän miltä tahansa.

Onhan täällä muitakin miehiä, jotka eivät hyväksy millaista naista tahansa. Miehiä, jotka asettavat suuria vaatimuksia vaimokanditaateille. On miehiä, joille naisen täytyy olla akateemisesti koulutettu. Ei kelpaa, vaikka olisi kuinka ihana ihminen, jos tietynlainen koulutus puuttuu. Onko vaatimus akateemisuudesta mielestänne hyväksyttävämpää kuin vaatimus tietynlaisesta ulkonäöstä? Jos, niin miksi? Ihmiset ovat erilaisia erilaisine tarpeineen, siksi he odottavat erilaisia asioita kumppaneiltaan. Ap kuuluu niihin miehiin, jotka eivät nää ihmistä pintaa syvemmälle, siksi pinta on tärkeää. Ap:llä ei ole kovin hyvä itsetuntemus tai ihmistuntemus, hän ei varmaan osannut laskea etukäteen, että vaimo rupsahtaisi synnytettyään, ja että hän menettäisi kiinnostuksensa sen myötä. Moni muu, kypsempi mies, tajuaan tämän, ap ei.

lukemaan koko ketjun ja jos teillä itsellänne olisi sitä empatiaa, jota odotatte ap:ltä, niin ymmärtäisitte, että tämän ketjun aihe on loppuunkäsitelty jo aikoja sitten....

Yhteistyössä