Osa viesteistä lienee mielikuvitusta, mutta sehän on luvallista ja suositeltavaa seksielämän piristystä sekin. Niille, jotka päätyvät (toivottavasti pitkän harkinnan jälkeen) kokeilemaan luvallista vaimon lainaamista, tässä 7 vuoden kokemuksesta kumpuavia neuvoja:
- Jutun täytyy olla kummankin täysin hyväksymä, arkea on jatkettava senkin jälkeen, kun vaimo on käyntinsä vieraassa tehnyt. Se kannattaa kuvitella jo etukäteen.
- Vaimon täytyy tuntea, että oma mies rakastaa häntä vielä enemmän kuin ennen tätä uutta elämäntyyliä tai kokeilua.
- Miehen on osoitettava hyväksymisensä kahdella tavalla: kannustamalla ja palkitsemalla.
-Kannustamisella tarkoitan, että ennen tiedossa olevaa vaimon vieraissakäyntiä mies osoittaa hellyyttä ja rakkautta ja saa naisen tuntemaan että juttu lähentää heitä eikä karkoita kauemmas toisista.
Oma vaimoni pitää parhaimpana kannustuksena ja minun hyväksynnän osoituksena sen, että olen valmis luopumaan omasta nautinnostani. Vaikka olemme lähekkäin, sylikkäin, niin viikkoon ennen heidän tapaamista minulla ""ei ole asiaa"" hänen kalleimpaansa.
- Palkitseminen on vaikkapa kodin siivous sinä aikana kun vaimo on rakastelemassa toisen luona. On muuten uskomattoman kiihottava siivouskokemus!