H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöystävä N:Ap kuulostaa jossain määrin samalta, kuin oma miesystäväni, joka on kommenteillaan nakertanut itsetuntoani pala palalta ja ihmettelee samalla, miksi minulla on niin huono itsetunto. Hän vetoaa rehelisyyteen, eikä kertakaikkiaan kykene ymmärtämään mitä sanoo väärin.
Tänään istuessamme pihalla hän kommentoi tutkailevan ilmeen kera, että onpas sinulla tosiaan isot rinnat. Korostuvat oikein tuossa paidassa. Tämä sanottiin ihan hymyillen ja ilahduin. Hymyilin ja sanoin, että minusta tulee herkästi todella kurvikas jos hieman lihon. Mies jatkaa sitten tähän, että joo, sulla on nyt todella isot käsivarret. Näytät joltain kädenvääntäjältä. Siihen se ilo sitten lopahtikin ja lähdin pois pahoilla mielin. Myöhemmin mies tuli mesoamaan, että miksi ihmeessä loukkaannuin kun olen joskus itsekin kuulemma sanonut, että kädet ovat lihoneet.
Luulen, että ap:n ja oman miesystävän kaltainen mies ei tule koskaan ymmärtämään mitä sanoi väärin tai mikä siinä oli loukkaavaa.
Omalla miehellä on myös tapana kommentoida muitakin osia vartalossani tarkallakin tasolla tyyliin, "sulla on sitä ja tätä, mutta ei se minua haittaa". Kiva ettei HAITTAA. Herkästi kuulee myös, että "tuo paita tekee sinusta lihavan näköisen" jne. Hirveän vaikea ymmärtää mitä hänkin näistä kommenteista saa. Onko niin paljon tärkeämpää päästä sanomaan joku osuva huomio, kuin olla hienotunteisesti sanomatta se. Kommentit ovat yleensä mukavia, mutta hän ei tee mitään eroa sen kanssa, sanooko positiivisesta vai negatiivisesta asiasta. Mieluusti ei kuulisi enää yhtään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja kilaka:Tää koko juttu on provo!!!
Alkuperäinen kirjoittaja kukkuluuruumitähäh:Alkuperäinen kirjoittaja kilaka:Tää koko juttu on provo!!!
Joko provo, tai sitten mies on täysin kykenemätön asettumaan toisen ihmisen asemaan. Henkilö, joka näkee vain omat tarpeet ja jolle toiset ovat olemassa vain omien tarpeiden tyydyttämistä varten, ilman omaa olemassaolon oikeutusta.
Alkuperäinen kirjoittaja joitain asioita ei vaan sanota ääneen..:...Niin, miltähän miehestä tuntuisi, jos sanoisi, että "on sulla muuten ihan olemattoman pieni p*peli, hyvä kun just ja just edes tuntuu, mutta ei se minua haittaa...". Kuinkahan moni mies hyppäisi onnensa kukkuloille..?