C
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Menettäisin kuitenkin tämän nykyisenkin lapseni ja sitä en haluaisi. Tiedän että mieheni olisi vahvoilla huoltajuusasioissa niin siksi en ole lähtenyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Menettäisin kuitenkin tämän nykyisenkin lapseni ja sitä en haluaisi. Tiedän että mieheni olisi vahvoilla huoltajuusasioissa niin siksi en ole lähtenyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No kyllä mies varmasti tietäisi miten saisi yksinhuoltajuuden ja sitä en halua.
Alkuperäinen kirjoittaja ff:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No kyllä mies varmasti tietäisi miten saisi yksinhuoltajuuden ja sitä en halua.
sussa täytyy olla sitten jotain tosi pahasti vialla.. kun lähes kaikissa tapauksissa lapsi menee äidille. Hoida ensin ne alkoholin- ja huumeongelmat + mielenterveysongelmat kuntoon. ja sit otat eron.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla ei ole ongelmia kyllä ne aikanaa oli ex-miehelläni. Mutta tiedän että jos eroaisin niin mieheni saisi varmasti yksinhuoltajuuden ja minä vain viikonloput. Siksi yritän pitää perhettä kasassa.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja ff:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No kyllä mies varmasti tietäisi miten saisi yksinhuoltajuuden ja sitä en halua.
sussa täytyy olla sitten jotain tosi pahasti vialla.. kun lähes kaikissa tapauksissa lapsi menee äidille. Hoida ensin ne alkoholin- ja huumeongelmat + mielenterveysongelmat kuntoon. ja sit otat eron.
Yhtähyvin ne ongelmat voi olla miehellä. Aika usein toinen osapuoli perheissä joissa on "aikuinen vammainen lapsi" muuttuu alistuneeksi ja tuntee että se toinen saa kaiken ja hänelle ei kuulu mitään. Käsittämätöntä kyllä siihen alkaa uskoa.
Niin uskomattomia kun nää jutut on, mä en voi ihan täysion provoksi leimata ap:tä, koska olen nähny vähän liiankin hyvin, mitä läheisriippuvuus on.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla ei ole ongelmia kyllä ne aikanaa oli ex-miehelläni. Mutta tiedän että jos eroaisin niin mieheni saisi varmasti yksinhuoltajuuden ja minä vain viikonloput. Siksi yritän pitää perhettä kasassa.
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
No eikai mies saisi yksinhuoltajuutta jos ne ongelmat miehellä olisi? Vai?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No ei mun nykyisellä miehelläni ongelmia ole muita kun empatian puute. Mutta hänellä työ, talo yms niin kyllä uskon että hän saisi yksinhuoltajuuden. Minä kuitenkin saisin niin harvoin tavata pienintä lastani ettei ero oikein innosta lisäksi tuskin tämä adoptioon antamanikaan kovasti yhteyttä pitäisi ehkä silloin tällöin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No ei mun nykyisellä miehelläni ongelmia ole muita kun empatian puute. Mutta hänellä työ, talo yms niin kyllä uskon että hän saisi yksinhuoltajuuden. Minä kuitenkin saisin niin harvoin tavata pienintä lastani ettei ero oikein innosta lisäksi tuskin tämä adoptioon antamanikaan kovasti yhteyttä pitäisi ehkä silloin tällöin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mitä naurerravaa tässä on?mun on päätettävä hylkäänlö kaveripyynnös, jos en hylkää mies lähtee yhteisen poikamme kanssa pois, tämä ei ole helppo tilanne.