Apua! Olen ihastunut mutta en uskalla näyttää sitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hopeless
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hopeless

Vieras
Olen opiskelija ja ihastunut luokallani olevaan mieheen. Mies vaikuttaa niin unelmalta mitä tässä vuoden aikana olen häntä "seuraillut". Hauska, kiltti, kohtelias, rauhallinen, urheilullinen, kiinnostunut samasta alasta kuin minä jne. Tiedän facebookista, että on sinkku. Kuvittelen, että hänkin minua vilkuilisi. Tai ainakin tuntuu siltä. Joskus yllätän hänet katsomasta minua. En tiedä onko se vain kuvitelmaa. Haluaisin tutustua häneen vähän lähemmin, mutta miten? Hän vaikuttaa ujolta. Pyysin hänet kaveriksi facebookissa ja hän hyväksyi. Avasin keskustelun hänen kanssaan, mutta ei siitä oikein tullut mitään. Kysyin muutaman kysymyksen ja hän vastasi kohteliaasti, mutta ei kirjoittanut muuta joten lopetin lyhyeen sen. Mitähän pitäisi tehdä? En halua pyytää mihinkään treffeille vaan haluaisin tutustua ensin kaverina. En vaan keksi syytä miksi hän haluaisi tutustua minuun.

Eikös tutustuminen tapahdu kohtuullisen helposti, kun samalla luokalla olette? Ryhmätöitä? Hivuttaudu samoihin porukoihin hengaamaan? Onko opiskelijapippaloita tuloillaan, pikkujoulut kenties?

Meidän luokassa on jo muotoutunut ryhmiä joten ryhmätyöt tehdään aina samoissa ryhmissä ja hengataan samojen ihmisten kanssa. Typerää, mutta totta. Opiskelijabileitä kyllä järjestetään, mutta ne ovat aina keskiviikkoisin. Ja toisaalta, ne ovat täynnä teinejä, joten ei kamalasti kiinnosta. Olen 27v ja ihastukseni 30v.

Yhteistyössä