vaikea olla nyt itseni kanssa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xcxcxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Sinuna minä miettisin ensin että aioinko pitää lapsen. Sitten kun tiedän että haluan pitää niin kertoisin ja ottaisin vastaan eron yms. varmana päätöksestäni.

Jos päädyt aborttiin niin tekisin sen ensin ja sitten miettisin tarkoin kertoisinko miehelleni. Jos pystyisin elämään asian/salaisuuden kanssa niin jatkaisin mieheni kanssa kuin ei mitään. Jos taas haluaisin kertoa mutta toivoisin että jäisin miehen kanssa yhteen niin kertoisin pettämisestä, en abortista. Jos taas haluaisin kertoa kaiken niin varustautuisin eroonkin.

tätä minäkin suosittelisin

Mitä sitä turhaan mitään kertomaan,kyllä se raskaus päällepäin näkyy jossain vaiheessa ja jos ei seksiä ole oman miehen kanssa ollut niin ei kai se niin tyhmä ole sekään etteikö tajuaisi missä mennään.

Joutuu vissiin käymään sairaalassa, mutta yleisemmin lääkkeellisesti kotona sitten vaan vuotaa. Mielestäni alle 9 viikkoset lääkkeellisesti kotona,. eli ei yötä sairaalassa.

Mä en koskaan vois elää itseni kanssa, jos jättäisin kertomatta tai se, ett päätyisin tuossa tilanteessa aborttiin. Kerro miehellesi reilusti. Hänhän on periaatteessa pihtaamalla osasyyllinen vaikeaan ja hiukan hurjaankin tekoosi. voimia

Alkuperäinen kirjoittaja xcxcxc:
olen naimisissa oleva yhden lapsen äiti ja vaimo mun mies ei ole antanut mulle seksiä puoleen vuoteen ei ole tehnyt mieli, ja päätin tuossa alku vuodesta että lähden hakemaan sitä jostain muualta ja NÄIN tein! mulla on ollut pari viikkoa menkat myöhässä ja tänään kävin hakemassa testin ja se oli positiivinen. tämä mies jonka kanssa olin niin on myös naimisissa ja hän on seurustellut minun kanssa aikoinaan. soitin kyseiselle miehelle ja kerroin asian hänelle ja sanoi tukevansa minua mitä sitten teenkään. miehelle en ole sanonut, en vaan tiedä mitä sanoa!! ja kortsua käytettiin!!!!!!

Et voi muuta kuin kertoa totuuden. Totuus tekee vapaaksi, olikin sitten ihan sama mitä lokaa ikinä tahansa kaatukaan niskaasi, mutta se on vain PIENTÄ miten olet LOUKANNUT miestäsi, et voi kuvitella ja vaatia, että miehesi haluaisi kasvattaa tätä yhdenillan -tulokasta, se on liikaa vaadittu, mutta jos hän antaa anteeksi ja suostuu isäukoksi hänelle, niin osaatkohan sittenkään arvostaa millaisen aarteen kanssa olet mennyt naimisiin?
Mutta jos hän ei anna anteeksi ja haukkuu sut pataluhaksi, mitä sitten? ite teit vielä pahemmin..rikoit täysin miehesi luottamuksen, tiesit sen tehdessäsi kyllä täysin mitä teet ja miksi teet ja saat kannettavaa sen mukaisesti -myös miehesi osltasi!

kiitos. tuntuu vaan että pää niin täynnä tuskaa. herää vaan kysymys että voiko mieheni enää olla kanssani kun mahassani kasvaa toisen miehen lapsi. aika kuvottavaa jos ajattelis toisin päin asian.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
vastuun minä kyllä kannan se on varma. onko tyhmää jos kerron miehelle tänään että olen pettänyt sitä mutta en kerro vielä raskaudesta? jos korron vähän myöhemmin esi. viikon päästä vai annanko kaikki tulla samaan syssyyn!

AP ON HUVITTAVA!! ens alkuun aina kirjoittaa tänne vierailijana, tekastulla nimimerkillä ja sitten hetkenpäästä ihan omalla nikillä..on AP:LLÄ huolia sitten oikein kunnolla:
Sohva -jonka palstalaiset haukkuivat rumaksi, sitten koulukiusattu poika, olikos se homopoikakin ap:n? muistaakseni..ja sitten vielä tämä kaiken kukkuraksi TÄMÄ!!!! huhuh...

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Mä en koskaan vois elää itseni kanssa, jos jättäisin kertomatta tai se, ett päätyisin tuossa tilanteessa aborttiin. Kerro miehellesi reilusti. Hänhän on periaatteessa pihtaamalla osasyyllinen vaikeaan ja hiukan hurjaankin tekoosi. voimia

Ei todellakaan ole "osasyyllinen". Pettäjä on yksin vastuussa pettämisestään. Mikään ei oikeuta siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja @7:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
vastuun minä kyllä kannan se on varma. onko tyhmää jos kerron miehelle tänään että olen pettänyt sitä mutta en kerro vielä raskaudesta? jos korron vähän myöhemmin esi. viikon päästä vai annanko kaikki tulla samaan syssyyn!

AP ON HUVITTAVA!! ens alkuun aina kirjoittaa tänne vierailijana, tekastulla nimimerkillä ja sitten hetkenpäästä ihan omalla nikillä..on AP:LLÄ huolia sitten oikein kunnolla:
Sohva -jonka palstalaiset haukkuivat rumaksi, sitten koulukiusattu poika, olikos se homopoikakin ap:n? muistaakseni..ja sitten vielä tämä kaiken kukkuraksi TÄMÄ!!!! huhuh...

:laugh:

..sillä vain että hieman liikaa yhdelle ihmiselle, mut asia on näin kuitenkin, että mikäli et kerro miehellesi asiasta ja teet vielä abortinkin niin KOKO SUHTEENNE PERUSTANA ON TÄSTÄ ETEENPÄIN VALHE!! Miehesi elää täydellisessä VALHEESSA. Hän ei tiedä mitään näistä, ja eräänäpäivänä kun hän saisi tietää niin hän ottaisi oitis eron, kun saisi selville että olet kaikenalista tällaista tehtaillut hänen selkänsä takana ja abortinki vielä tehnyt, ettet vaa jäisi kiinni!! sun on kerrottava!!!! Ainut keino miten tuskastasi pääset...!!
ja otettava vastaan se mitä eteen tulee... :( toivotaan parasta!! ja toivotaan että mikäli hän kaiken ajallansa anteeksi antaa ja haluaa parisuhdetta jatkaa niin TODELLAKIN olet jatkossa hänen luottamuksen arvoinen..voihan olla että hän itse jossain vaiheessa sulle kostaa..tai mstä sitä tietäisi jos hän ei ole seksiä sen vuoksi halunnutkaan, että hänellä onkin ollut kokoajan sivusuhde jonkun kanssa? nosta nyt kissa pöydälle niin saat tietää tottuuren!

Alkuperäinen kirjoittaja @7:
..sillä vain että hieman liikaa yhdelle ihmiselle, mut asia on näin kuitenkin, että mikäli et kerro miehellesi asiasta ja teet vielä abortinkin niin KOKO SUHTEENNE PERUSTANA ON TÄSTÄ ETEENPÄIN VALHE!! Miehesi elää täydellisessä VALHEESSA. Hän ei tiedä mitään näistä, ja eräänäpäivänä kun hän saisi tietää niin hän ottaisi oitis eron, kun saisi selville että olet kaikenalista tällaista tehtaillut hänen selkänsä takana ja abortinki vielä tehnyt, ettet vaa jäisi kiinni!! sun on kerrottava!!!! Ainut keino miten tuskastasi pääset...!!
ja otettava vastaan se mitä eteen tulee... :( toivotaan parasta!! ja toivotaan että mikäli hän kaiken ajallansa anteeksi antaa ja haluaa parisuhdetta jatkaa niin TODELLAKIN olet jatkossa hänen luottamuksen arvoinen..voihan olla että hän itse jossain vaiheessa sulle kostaa..tai mstä sitä tietäisi jos hän ei ole seksiä sen vuoksi halunnutkaan, että hänellä onkin ollut kokoajan sivusuhde jonkun kanssa? nosta nyt kissa pöydälle niin saat tietää tottuuren!

Kiitos, kun kirjoitit tänne tämän, mitä mä en jaksanut alkaa kirjoittamaan.

jos et halua lasta pitää niin abortti on mahdollista tehdä joko lääkkeillä taikka kaavinnalla.. jos et ole varma pidätkö lapsen niin älä kerro miehelles vielä...

Yhteistyössä