Plussasin tänään, mutta mies ei ole onnellinen :,(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Norppa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Norppa"

Vieras
Tein 4pv ennen kuukautisten alkua testin, ja tulos oli positiivinen :)
Mutta kun kerroin miehelle, hän meni hiljaiseksi, sitten rupesi märehtimään menneitä riitoja yms. sekä sitä, että miten voidaan jatkaa kun kumpikaan ei muutu jne... :O
Vieläpä pudotti pommin, ja sanoi että suostui ehkäisyn lopettamiseen vain minua miellyttäkseen :,(
Ja mulla ei ole ollut mitään hajua koko asiasta.
Luulin että uutinen on onnellinen ja ihana tapahtuma (minulla ennestään 2 lasta edellisestä suhteesta) mutta ei :(
Olen onnellinen yksin sitten uutisesta. sanoinkin miehelle, että en mä häntä vaadi mihinkään, voin minä yksin jäädä lasten kanssa jos hän sitä haluaa...

Tiesin että mies joutuu sulatella asiaa, on sen luonteinen, mutta en nyt ajatellut että noin pahoin. Joten mitä helv. mun pitäis ajatella tuosta, olla vaan kuin ennen ja antaa miehen sulatella vai kuinka??? :O

no aika törkeää mieheltäsi. Mä ainakin sanoisin sitten vaan että herra on hyvä ja sulattelee nyt sitten, mutta en mä ikuisuuksia odottele päästöstä. Kokeilkaa nyt ainakin ensimmäiseen ultraan asti jos herran pää kääntyisi mutta jos ei, niin vapaahan tuo on sitten vaikka lähtemään, ja sinä kyllä löydät vielä jonkun joka on onnellinen kaikista sun kolmesta lapsesta ja vielä ehkä seuraavista yhteisistäkin:)

Miksi teette lapsen tuollaseen parisuhteeseen, jossa ilmeisesti kaikki ei ole kunnossa....ainakaan miehen mielestä. Typerää käytöstä mieheltä, että ensin haluaa lapsen ja sitten kun se toteutuu niin ei enää haluakaan ottaa vastuuta, ei se nyt ihan noin mene....vähän paha nyt mennä perumaan sanojaan.

Vieläpä pudotti pommin, ja sanoi että suostui ehkäisyn lopettamiseen vain minua miellyttäkseen :,(

Kerro sille miehelle, että jos ehkäisyä ei käytetä, tuloksena on vauva/vauvoja. Miellytti tai ei.

Aborttia en tekisi vaikka mies ei haluaisikkaan lasta :O minä kasvatan yksin sitten jos ei mies halua kantaa vastuutaan.

Suhteessa on kaikki hyvin siinä suhteessa, että jos ei ole riitaa, niin olemme onnellisia kuin mitkäkin, mutta jos riitaa on niin se sitten on suuri, eli saatta kestää päivänkin koko riita ja silloin ei kannata olla lähellä. :O :( olemme kummtakin niin samanlaisia härkäpäitä, että pakostakin tulee härkätaisteluita välillä :( mutta mies on herkempi kuin minä, ja taipumus jäädä märehtimään, kun minun mottoni on enemmänkin keskittyä tulevaisuuteen kuin murehtia menneitä :/

No totta ..tussa elarit vaaditaan! Jos aikuiset harrastavat ehkäisyä ilman sekisä niin ta daa! tuloksista on turha kitistä. Mies saa kantaa vastuunsa ja alkaa isäksi vaikkei hänestä kumppaniksi olisikaan. Nuo asiat mietitään ja puhutaan ennen kuin hilutellaan heppiä. Miehelle kunnon puhuttelu.

Itse tekisin abortin tuossa tilanteessa, tosin odottelisin pari viikkoa. Syistä, että lapsi ansaitsee isän ja että vaikka pakon edessä pärjäisin yksin, en alkaisi yksin siihen rumbaan.

[QUOTE="Vieras";23221964]Voi ei.. Onnea plussasta, toivottavasti mies sulattelee asiaa ja on lopulta iloinen.. Jos ei, hhmm.. Toivottavasti tilanne kääntyy parhain päin![/QUOTE]

Kiitos :) ensimmäinen onnittelut <3 :)
Toivotaan että kaikki muuttu hyväksi, ainakin minä olen onnellinen.
Mutta jos nyt muistelen esikoisen odotusta ja plussan kertomista silloiselle miehelleni, hän oli taas "ei kiinnosta" tyylillä, raskauden ajan oli kuin en edes olisi raskaana, mutta kun synnyttämään mentiin ja poika vihdoin syntyi, oli tuore isäkin ihan myyty :D
Että kai sekin vaikuttaa kun on ensimmäinen ja ei osaa suhtautua kun ei tiedä mitä on tulossa näin konkreettisesti :) että kukin tyylillään vissiin...

Mutta katsotaan mihin tämä johtaa :)

Yhteistyössä