Kun herää unesta ja tajuaa että ei ole enää onnellinen. Neuvoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Söin monta vuotta venlafaxin lääkettä. Se yritettiin lopettaa 4v sitten mutta sain silloin järkyttävät vieroitus oireet. Lääkärin ohjeen mukaan lopetin mutta liian nopeasti ilmeisesti, kuukauden oireilun jälkeen lääkäri piti parempana jatkaa lääkitystä.
Nyt sain mahdollisuuden lopettaa omassa tahdissa. Lääkäriltä sain 37.5mg tabletteja joita söin kaksi viikkoa ja sitten kaksi viikkoa joka toinen päivä. Selvisin lopettamisesta ilman mitään vieroitusoireita.
Nyt syönyt citalopram lääkettä viikon ilman oireita. Saa nähdä auttaako tuo paniikkiiin ja ahdistukseen paremmin.
Nyt olen jotenkin kuin herännyt unesta ja tajunnut millaista elämä oikeasti on. En ole enää onnellinen mieheni kanssa, hän elää omaa elämäänsä, mitään yhteistä meillä ei tunnu olevan. Olen yrittänyt puhua miehelle, mutta hän ei suostu sanomaan mininkään mitään. Hän ei halua puhua mistään.
Mitä teen, olen onneton näin, mutta en haluaisi pitkää suhdetta lopettaa noin vain. Ja yksin jääminen pelottaa... parisuhdeterapiaan mies ei lähde.
Ajatuksia...

Yhteistyössä