V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No jepMä luulen, että Kärtsää haittaa vähemmän punasydämillä yhdistely johonkin meganaiseen, kuin mummojen pyllyreikäleikit Kärtsä ja Bojan nimisillä Ken-nukeilla. Vai kuinka teidän mielestä?![]()
Hä?Häärijän pieni, mutta ärhäkkä auto![]()
Eri asia, pöljä.Kei'o vai Keijo vai Keijjo?
Kaunokirjoittelija kaahaa itsetyytyväisessä vauhdissa. Henkseleiden pauke kantaa kilometrien päähän.Yleisölle minä niitä kehitän. Ole hyväSait aamun ekat veloituksetta!
Kaikki menee poistoon.Yleisölle minä niitä kehitän. Ole hyväSait aamun ekat veloituksetta!
En ole mies, vaikka kuinka koitat poistellakin.Älä Pentti aina puutu kaikkeen.
Täällä ei ole kukaan mies. Ei edes homsantuu. Huurut haaveilee.En ole mies, vaikka kuinka koitat poistellakin.
PItikö tän olla jotenkin hauska juttu?Minä päivänä näytetään olympialaisten miesten mäkihyppyä? Mun suosikkini on nimittäin Simo Hoppaaja.
"Oletus". Vittu lopeta nyt jo.Enpä olisi tästä ollenkaan varma. Ja tää ei liity oletuksiin seksuaalisuudesta.
Sinäkin tunnistit hauskuuden!!PItikö tän olla jotenkin hauska juttu?
Mä kerron mistä en tykkää olympialaisissa.
Urheilussa ihan yleisesti, erityisesti miesten kisatessa, naisselostajat. Ei, siis ei.
Naisten jääkiekko. Ei. Jalkapallo vielä jotenkin menee, mut ei jääkiekko. Ei. Mäkihyppykin on siinä ja siinä.
Hei. Perun osittain kädenpuristuksen, komppaan että naisselostajat pois miessarjoista, mutta jääkiekko hyvänen aika! Talviolympialaisten kuninkuuslaji!Isolla puristuksella
Eiku sä tarkotitkin NAISTEN jääkiekkoa juu ei. Se on aivan väärässä paikassa olympialaisissa ja ihan pelletouhuaHei. Perun osittain kädenpuristuksen, komppaan että naisselostajat pois miessarjoista, mutta jääkiekko hyvänen aika! Talviolympialaisten kuninkuuslaji!
Ei ole, saavat pelata kiekkoa ihan siinä missä miehetkin, älykääpiöt.Eiku sä tarkotitkin NAISTEN jääkiekkoa juu ei. Se on aivan väärässä paikassa olympialaisissa ja ihan pelletouhua