Vähän häirittevää faces kun on palstalaasia kaverina

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
No siis ei niissä kavereissa mitään vikaa, mutta kun aina välillä kattoo huvikseen jonkun tuntemattoman profiilia sitä kautta kun tämä kommentoi kaverin jotakin juttua. Siinä sitten huomaa, että kavereita on usiempi yhteenen eli suurella todennäköösyydellä kyseessä on joku palstalaanen. :D Ei vain sitten tiedä kuka.

Toinen on sitten se, että mulle on ehdotettu farmvillen takia kavereita, että saa sinne peliin naapureita. No jotkut näistä on palstalaasia enkä kyllä kaikista tiedä tai muista ketä ovat. :D En osaa siis yhdistää nikkiä ja oikiaa nimiä. Joskus kävi niin, että näin täällä kuvan jonka olin aiemmin nähnyt faces ja sain ahaa-elämyksen, että tämä on tämä tyyppi. :D

Miten niin mulla on välillä huono muisti... :laugh:

Joo näitä on. Lisäksi oon huomannu, että mun palstakaverin fb-kaverina on yksi henkiö, joka mitä suurimmalla todennäköisyydellä on myös palstalainen, ja mulla on hänen kanssaan muutamia yhteisiä tuttuja myös ihan muista yhteyksistä kuin palstalta. Selkeetä. Nää on näitä elämän pieniä momentteja, mitä on aikaa pohtia kun homma futaa. :)

Musta on vähän hassua kun yhdellä mun fb-kaverilla on hirveän monta palstakaveria ja sitten ne kaikki näkee musta kuvia yms :D Mut ei liiemmin haittaa, kyllähän mä tännekin kuviani laitan.

Hupaisaa on myös se, kun pari kertaa on käynyt niin, että ne palstalaiset jotka mulla on fb kavereina on ruvennu keskenään tappelemaan mun fb sivuilla :p Tulee aina mietittyä, että tietääköhän kaikki ketä ne muut ovat, tunnistavatko kuvista jne.

Yhteistyössä