Mitä kivaa keksis seksin saralle, kun uus mies on vähän "konservatiivinen"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piristystä petiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piristystä petiin

Vieras
Olen joitakin kuukausia seurustellut ihanan miehen kanssa, mutta seksielämämme ei ole ihan niin vilkasta kuin toivoisin. Aiemmissa suhteissa olen tottunut puhumaan seksistä avoimemmin ja kertomaan suorempaan, mitä haluan, missä asennossa jne.

Tämä mies ei kuitenkaan juuri aiheesta juttele tai kysele. Seksi on siis kyllä ihan hyvää, mutta usein mennään aika saman kaavan mukaan, asentoja on vain muutama jne. Kaipaisin välillä muutakin, asentojen vaihtoja, pitkitystä jne. Mies on myöskin sanonut olevansa siinä mielessä vähän "konservatiivinen" ettei esim. tykkää mistään peppujutuista, ja tämän takia olen ollut vähän arka ehdottelemaan mitään kovin kummallisia juttuja :D

Miten ilmaisisin miehelle, että haluan häntä kuitenkin ihan älyttömästi, ja saisin ujutettua seksielämäämme samalla jotain villimpääkin kuin lähetyssaarnaajaa ja doggy stylea??

Tänään illalla nähdään, eli nyt olisi neuvot kalliit, siskot hyvät... ;) Raportoin sitten miten meni! ;D

No tuota. Ei mullakaan taana jutella aiheesta, että mikäs asento sitten. Toki saatan sanoa, haluan päälle tai että tulee takaapäin (ihan ykköseen vaan). En pidä peppuseksistä, eikä mieskään taida kauheasti. Joskus ollaan kokeiltu, eikä kumpikaan sitä tunnu haluavan. Pitkityksenhän voit tehdä ihan sinä itse lopettamalla tai juuri vaihtamalla asentoa, kun tuntuu että mies on liian lähellä tulemista. Ei anna miehen tulla hetkeen sisään ja antaa sitten taas.

Mitä sitten haluaisit? Meillä minä itse ainakin vaihdan "lähetyssaarnaajasta" jalkoja eri asentoon. Välillä miehen olkapäälle, välillä tyynyä alle tms. En itse ainakaan tykkää mihinkään akrobaattiasentoihin mennä. Ja jos itse menen päälle voin välillä mennä "väärinpäin" ratsastamaan ja ratsastan niin kuin itsestä osuu oikeimpaan paikkaan. Siinä kauheasti tarvii mitään keskustella.

Mitään sormia kannata miehen anaaliin tunkea. Itse en edes haluaisi tehdä niin.

Oj. Tapailin viime syksynä miestä, joka ei tuntenut muuta asentoa, kun lähetyssaarnaajan. Jos meni selällään makaavan miehen päälle ja yritti saada sisäänsä, vetäytyi erektio pois. Takaapäin ei onnistunut missään variaatiossa, ei edes kyljinmakuulla. Pelästy pikkanen aina kasaan.

Tylsää. En tapaile enää.

Jotta voi niitä vieläkin rajoittuneempia olla.

[QUOTE="Vieras";28403087]Oj. Tapailin viime syksynä miestä, joka ei tuntenut muuta asentoa, kun lähetyssaarnaajan. Jos meni selällään makaavan miehen päälle ja yritti saada sisäänsä, vetäytyi erektio pois. Takaapäin ei onnistunut missään variaatiossa, ei edes kyljinmakuulla. Pelästy pikkanen aina kasaan.

Tylsää. En tapaile enää.

Jotta voi niitä vieläkin rajoittuneempia olla.[/QUOTE]

Joo, ei tässä nyt ollenkaan noin huonossa jamassa sentään olla! :D

Seksi on siis ihan perushyvää, mutta aika tavallista. Mietin, että haluaisikohan mieskin oikeasti tehdä jotain vähän villimpää, muttei vaan kehtaa ehdottaa? Alussa hän vaikutti nimittäin itsekin kokeilunhaluisemmalta, otti välillä kokeeksi vähän hiuksista kiinni jne (itse siis tykkään tukan vetämisestä, eli en kyllä todellakaan käskenyt lopettamaan :D nyt hän ei ole kuitenkaan enää tehnyt sitä, en tiedä miksi).

Yhteistyössä