Mies pohdintaa mitä tämä on??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sienna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sienna

Vieras
Olen siis sinkku ja mulla on eräs mies kaverina jonka kanssa ollaan oltu enemmän on-off suhteessa ja sekin pitää musta ym yms mut mä taidan olla siihen ihan lätkässä vaikka tiedän että ollaan vain kavereita jotka välillä harrastaa kaikkea kivaa.

Tiedän että hän etsii koko ajan "uutta" naista ja käynyt treffeillä mut sitä oikeaa ei ole löytynyt vielä.Nyt vain on alkanut mietityttämään sellainen asia kun vaikka ollaan kavereita ja tuolleen niin jotenkin häiritsee että se soittelee mulle monta kertaa jopa päivässä ja laittaa viestiä ja saa sen kuvan et me ollaan kun joku vanha aviopari jotka juttelee ties mistä ja onhan mulla muitakin mies kavereita mut en mä niiden kanssa istu puhelimessa 1-2h päivässä ja lähettele koko ajan viestejä.Nyt mietin et mitä tämä on voisko olla enemmän vai ei vai miten mä osaan suhtautua kohta enään tähän.Mun unelmahan olisi et tämä mies mut huolisi ihan tyttöystäväkseen,mut en ole kuitenkaan hänen tyyppiään loppupeleissä =( Tyhmäähän tämä on roikkua tavallaan toisessa tällä tavalla mut kun ei tosiaan ole itselläkään ketään tällä hetkellä niin miksikä ei..ja siis ei me joka viikko harrasteta mitään sellaista mitä moni kuvittelee mut silloin tällöin ja sitten kaikki tämä muu on tässä välissä aina.

Sanoinkin eilen viimeksi kun illalla puhutiin puhelimessa 1.5h et aivan kun me oltaisiin naimisissa tai jotain ja sä olet vain työmatkalla..ja me siis puhutaan ihan mistä vain ei ole sellaista asiaa mitä en hänestä tiedä ja joskus sanonkin et hei ei mun tartte kaikkea tuotakaan tietää.Ei tajua ei mitä sitä tekisi.

Meillä oli aikalailla samanlaista aluksi miehen kanssa. Mut ikinä ei menty pussailua pitemmälle, eikä miehellä ollut muita naisia. Mutta siinä vaiheessa kun samojen vällyjen väliin mentiin, niin suhde muuttui vakavaksi. Oltiin siis pari vuotta parhaita kavereita, mutta kuitenkin välillä oli koko ajan jotain..

Nyt naimisissa ja kohta kolme lasta :) :heart: