Kyllä vähän tuli töissä sellainen olo, että ei kaikki oikiasti sovi hoitoalalle

Olet kertonut palstalla itsestäsi yhtä sun toista. Otatko huomioon, että osa tuntee sinut? Osa tiettää missä asut ja montako lasta, ymmärrätkö että olet tunnistettavissa? Ymmärrätkö myös, että hoitoalalla on vaitiolovelvollisuus, joka sitoo sinua olemaan vaiti työssä kuulemisissa asioissa? Et saa ulkopuoliselle kertoa ko. asioista, et edes vaikka et mainitsisi nimiä. Jos oikeasti olet huolissasi niin ota yhteyttä esimieheesi.!!

Niin kyllähän se varmasti totta on että hoitoalallekkin mahtuu jos jonkinlaisen asenteen omaavaa tekijää mutta totta on myös se että jos sulla on iltavuorossa16-17 syötettävää ja 2-3 syöttäjää niin ei siinä todellakaan kovin kauaa ehdi sitä yhtä syöttää vaikka miten haluaisi. Tosiasia on jos ruoka ei maistu tai käy kovin hitaasti niin varmasti osa ruuasta jää saamatta. Toinen asia on nämä jotkut omaiset jotka "vahtivat" sitä omaisensa hoitoa ja joka helvetin asiasta valitetaan naama punaisena ts. koskaan mikään ei ole hyvin vaikka miten hyvin on yritetty hoitaa. Siis tuijotetaan vaan sitä omaa napaa niinkuin se oma omainen olisi se koko osaston ainoa potilas. Asiasta pitää tottakai sanoa mutta sellanen tyhjästä valittaminen on persiistä ja ei ainakaan lisää hoitomotivaatiota. Tyyliin jos mummolta puuttuu mehumuki pöydältä (vesimuki kyllä on) niin siitä nostetaan kauhea haloo. Jos kaikki nämä tiettyjen omaisten vaatimukset toteuttaisiin niin eipä juuri muita potilaita ehdittäis hoitaa ollenkaan. Eli on siinä niissä potilaissakin ja varsinkin omaisissa kaikenlaisia jos lie hoitajissakin.

Alkuperäinen kirjoittaja tuska :
Olet kertonut palstalla itsestäsi yhtä sun toista. Otatko huomioon, että osa tuntee sinut? Osa tiettää missä asut ja montako lasta, ymmärrätkö että olet tunnistettavissa? Ymmärrätkö myös, että hoitoalalla on vaitiolovelvollisuus, joka sitoo sinua olemaan vaiti työssä kuulemisissa asioissa? Et saa ulkopuoliselle kertoa ko. asioista, et edes vaikka et mainitsisi nimiä. Jos oikeasti olet huolissasi niin ota yhteyttä esimieheesi.!!

Jaa. Mitään sellaista en ole kertonut, että kukaan voisi saada mitään selville. En ole kertonut edes sukupuolia tässä asiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja tehyläinen:
Muista Scarletti liittyä Tehyyn opiskelijajäsenenä, kun koulun aloitat. ;)

Mä olisin voinut jo liittyä Pamiin, mutta se jäi. :ashamed: Voinko liittyä heti kun koulu alkaa?

Voi niihin liittyä heti kun koulu alkaa ja se tosiaan on ilmaista opiskelijoille! :) Mut kantsii miettii et mihin liittyy, Pamilla on esimerkiksi niin monen eri alan ihmisiä, että mä aina mietin et kuinka paljon ne keskittyy sit hoitajiin.

hoitoalalla pitkään olleet hoitavatyleensä työsä ammattitaidolla ja rutiinilla. Aina ei kaikki päivät mene putkeen, niinhän se on joka alalla. 30 vuotta kun vuorotyötä hoitoalalla tekee niin kylläsiihen välillä kypsyy...Nuoret alalle valmistuneet tulevat ja luulevat tietävänsä ja osaavansa kaiken. harva oikein paneutuu työhänsä sydämmellään.

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:

Mä olisin voinut jo liittyä Pamiin, mutta se jäi. :ashamed: Voinko liittyä heti kun koulu alkaa?

Voi niihin liittyä heti kun koulu alkaa ja se tosiaan on ilmaista opiskelijoille! :) Mut kantsii miettii et mihin liittyy, Pamilla on esimerkiksi niin monen eri alan ihmisiä, että mä aina mietin et kuinka paljon ne keskittyy sit hoitajiin.

No siis Pamia mietiin ennemmin sen takia, että opiskelin suurtalouskokiksi ja olen baarissa töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:

No siis Pamia mietiin ennemmin sen takia, että opiskelen suurtalouskokiksi ja olen baarissa töissä.

No niinpä tietenkin, mä vaan ajattelin sitä pelkkää hoitoalaa! :D sithän se Pam on varmaan just sulle hyvä? :)