vieras
olipas kaikilla hienoja juttuja. Aika moni sellainen täällä kirjottelee joiden blogeja luen säännöllisesti.
pitääpä käydä tosiaan sitten kirjastossa. Kiitti vinkistä!Alkuperäinen kirjoittaja :):Burdalla on ollut aivan ihania äitiysvaateita, käyppä kirjastossa.Alkuperäinen kirjoittaja vaipparalli:oisko kukaan tehnyt äitiysvaatteita? Ohjeita voisin haluta!
Missä oot opiskellut, voitko tässä paljastaa Näytät jotenkin tutulta, mietin ollaanko oltu samassa koulussa...toisaalta mun valmistumisesta on jo monta vuotta ja erialaa opiskelin...Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:On koulutus...viime keväänä valmistuin perinteiseksi verhoilijaksi/artesaaniksi :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:NeitiPikkuInkkuli
Onko sulla oikeen koulutus tuohon verhoilijan hommaan vai tekemällä oppinut? Tosi hienoja oot tehny. Voikun itselläkin olis aikaa, taitoa ja tilaa
Suuri käsityö lehdissä on usein äitiysvaatteiden ohjeita.Alkuperäinen kirjoittaja vaipparalli:oisko kukaan tehnyt äitiysvaatteita? Ohjeita voisin haluta!
Noi merkit on painettu puuvilla kankaaseen ja ihan kangasvärillä. Kutistettu kangas ja silitetty väri.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Teetkö sä nuo kangasmerkit millaseen nauhaan tms? Ja ihan vaan kangasväreillä vai?Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:Tässäpäs tämän aamun väkerryksiä... Kangasmerkkejä ompeluksiin...
http://www.aijaa.com/v.php?i=5783946.jpg
Lisää erilaisia löytyy santikki blogista..
Ihania juttuja olette kyllä ommelleet... Taitavaa jälkeä!!! =)
-Sanna-
Oon haaveillut että saisi tehtyä jotain vastaavia missä olisi lähinnä pesulämpötilat ja koko, mutta en ole keksinyt mikä olisi hyvä materiaali tehdä.
Ai on... Juupa juu.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:jo se on palstalla haukuttu
:kieh:
Länsi-Uudenmaan koulutuskeskuksessaAlkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Missä oot opiskellut, voitko tässä paljastaa Näytät jotenkin tutulta, mietin ollaanko oltu samassa koulussa...toisaalta mun valmistumisesta on jo monta vuotta ja erialaa opiskelin...Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:On koulutus...viime keväänä valmistuin perinteiseksi verhoilijaksi/artesaaniksi :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:NeitiPikkuInkkuli
Onko sulla oikeen koulutus tuohon verhoilijan hommaan vai tekemällä oppinut? Tosi hienoja oot tehny. Voikun itselläkin olis aikaa, taitoa ja tilaa
Kiitos vinkistä =)Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:Noi merkit on painettu puuvilla kankaaseen ja ihan kangasvärillä. Kutistettu kangas ja silitetty väri.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Teetkö sä nuo kangasmerkit millaseen nauhaan tms? Ja ihan vaan kangasväreillä vai?Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:Tässäpäs tämän aamun väkerryksiä... Kangasmerkkejä ompeluksiin...
http://www.aijaa.com/v.php?i=5783946.jpg
Lisää erilaisia löytyy santikki blogista..
Ihania juttuja olette kyllä ommelleet... Taitavaa jälkeä!!! =)
-Sanna-
Oon haaveillut että saisi tehtyä jotain vastaavia missä olisi lähinnä pesulämpötilat ja koko, mutta en ole keksinyt mikä olisi hyvä materiaali tehdä.
Heipsan! Noita maatuska ja muita kankaitahan löytyy pienestä nettipuodistani jos haluat niitä.. =)Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Ihanaa se maatuskakangas :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kivoja juttuja Harmi ettei voi laittaa sulle kommenttia sinne blogiin.Alkuperäinen kirjoittaja Sanukka:Heipsan! Löysimpäs mukavan linkin... Minun juttuja löytyy os. http://santikki.blogspot.com
-Sanna-
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Kukkaroita on tullu taas tehtyä muutama.
Voi vitsi miten södejä!!! =) Mistä olet ostanut noita kukkaron kehyksiä?
nää on tehty Ullaneuleen ohjeella villapöpät. Löytyy myös kestovaippainfon foorumilta.Alkuperäinen kirjoittaja villispillis:Ihanat villikset oot tehnyt. Onko nämä alemmat jollain valmiilla ohjeella tehdyt vai ihan omasta päästä sovellettu?
Mä oon aiemmin tehny pojalle saman tyyppiset, soveltamalla yksistä ostetuista housuista. Mutta nyt kun pitäisi kummipojalle tehdä niin en osaakaan enää kun ei ole mallihousuja enää kaapissa.
Ikaalisissa Että se siitä sitten...Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Länsi-Uudenmaan koulutuskeskuksessaAlkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Missä oot opiskellut, voitko tässä paljastaa Näytät jotenkin tutulta, mietin ollaanko oltu samassa koulussa...toisaalta mun valmistumisesta on jo monta vuotta ja erialaa opiskelin...Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:On koulutus...viime keväänä valmistuin perinteiseksi verhoilijaksi/artesaaniksi :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:NeitiPikkuInkkuli
:wave:
joskus vuoden 2000 paikkeilla myös raision ammattioppilaitoksessa vaatetuspuolta...mut se ei sillon napannu
Missä sää? :wave:
Minä olen tehnyt paljonkin.. Lastenvaatteita enimmäkseen. Nettikatkos ja muutaman päivän tietokoneettomuus (näytön rikkoutuessa) teki tehtävänsä. Kun vain malttaisi töitä kuvaillakin välillä.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:eiks kukaan oo tehny mitään? :wave:
mä oon touhottanu vaikka mitä, mutta kun kaikki tarvikkeet loppuu kesken :snotty:
on se niin hienoAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:http://www.aijaa.com/v.php?i=5801470.jpg
Tosa kassini. Dyykatusta sametista. Hameen tein jo aikaisemmin samasta matskusta.
*höh... miksei onnistu, kuin linkittämällä?*
wau ja kiva idea :wave:Alkuperäinen kirjoittaja meah: