sun tarvii saada noita jonnekkin myyntiin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
muurahaisia, autoja, monstereita.....Alkuperäinen kirjoittaja kh:Vaikka robotti?Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:Kysäisenpä, jos jollakulla teistä olisi idea. Haluaisin tehdä pojalle (2v) persoonalliset tumput kevääksi, mutta... Pää lyö ihan tyhjää, mitä kuvioksi? Neulotut perustumput olisi lähtökohta, koristelun ja kuvion toteutus voi olla mikä vaan.
Erivärisiä ja raidallisia on jo läjä. Tytölle keksin ja löydän kuvioita (kukkaa, sydäntä, palmikkoa...) Mutta pojalle ei ole tarjolla kuin pääkalloja :/
Ihan hullutkin ideat otetan vastaan ja mietinnän alle
Juu olis kiva saadaAlkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:sun tarvii saada noita jonnekkin myyntiin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
käys vilkasee palstaprojektia ku mul olis siel sulle kysymys :wave:Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Juu olis kiva saadaAlkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:sun tarvii saada noita jonnekkin myyntiin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Ja mun mielestä muuhunkin nyt sitten. =)Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
WAUDEAlkuperäinen kirjoittaja meah:Ja mun mielestä muuhunkin nyt sitten. =)Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
Tällainen siitä siis pikaisella kasvojenkohotuksella tuli, taulu on tulossa tuohon vaaleaan seinään pikkusohvan päälle:
(joo, listat puuttuu vielä :ashamed: )
Tässä vielä tuo aarteeni, vanha kettiön roskis/polttopuukaappi. Sen maalasin jo ajat sitten, mutta aikaisempaan sopineet punaiset kahvat annoin esikoisen petsata ruskeaksi:
Ite ostin kohta kymmenen vuotta sitten käytettynä saumurin itelle. Merkki Bernette 334D ja tykkään kyllä. Painava ja hyvä, ei mikään muovirimpula. KÄytettynäkin saa hyviä, jos ei uutta halua ostaa.Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kyselee.:Saisko tästä ketjusta vinkkejä saumurin hankintaa harkitsevalle? Ne maksavat ihan turkasesti, mutta silti tekisi mieli sellasita. Ja sittne heti sellaista kunnollista, jolla suristelisi seuraavat 30 vuotta. En mikään himo-ompelija kyllä ole, enemmän vaan väkerään jotain pientä höpöä.
Eli minkälaisia saumureita teillä ehkä on? Mitä kaikkea niillä tekee (tarvitseeko tavallista ompelukonetta enää lainkaan kun saumurin hankkii)?
:wave: Niin on! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:On nää niin ihaniaAlkuperäinen kirjoittaja BUBO:
mun melkein tekis mieli ostaa toi sultaAlkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Ei tuo sinällään oo vaikea tehdä, vähän työläs, kun on noita taskuja ja vetoketjua ja tukikankaitten silittelyä yms.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä haluaisin kans kokeilla tota lompakon tekoa....vink vink
onko tässä setelitaskua?Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:mun melkein tekis mieli ostaa toi sultaAlkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Ei itseasiassa mullakaan ollu tuommoista, mut noita korttitaskuja mittailin ja mietin, et miten tekisin.. Yllättävän iisisti ne kaavat sai kuitenkin tehtyä.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mulla ei ole tuollaista lompsaa mut täytyy yrittää kehitellä jotain tuosta kuvasta....
Tässä ei oo erikseen setelitaskua, mut oon tehny sellaisiakin, joissa on. =)Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:onko tässä setelitaskua?
Ei haittaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:NäkymätönNinni linkittelin sinut mun blogin lukulistaan. Toiv ei haittaa. Sinulla on niin innostavia juttuja!
Mistä oot noita japanilaisia kankaita tilannut?
Ostin kaupasta barbababa lapaset meidän pojalle. Ois varmaan suht helppo tehdä itekkin.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:muurahaisia, autoja, monstereita.....Alkuperäinen kirjoittaja kh:Vaikka robotti?Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:Kysäisenpä, jos jollakulla teistä olisi idea. Haluaisin tehdä pojalle (2v) persoonalliset tumput kevääksi, mutta... Pää lyö ihan tyhjää, mitä kuvioksi? Neulotut perustumput olisi lähtökohta, koristelun ja kuvion toteutus voi olla mikä vaan.
Erivärisiä ja raidallisia on jo läjä. Tytölle keksin ja löydän kuvioita (kukkaa, sydäntä, palmikkoa...) Mutta pojalle ei ole tarjolla kuin pääkalloja :/
Tuosta barbabasta sain idean nytAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ostin kaupasta barbababa lapaset meidän pojalle. Ois varmaan suht helppo tehdä itekkin.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:muurahaisia, autoja, monstereita.....Alkuperäinen kirjoittaja kh:Vaikka robotti?Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:Kysäisenpä, jos jollakulla teistä olisi idea. Haluaisin tehdä pojalle (2v) persoonalliset tumput kevääksi, mutta... Pää lyö ihan tyhjää, mitä kuvioksi? Neulotut perustumput olisi lähtökohta, koristelun ja kuvion toteutus voi olla mikä vaan.
Joo katselinkin taitomaassa sen myyjän kankaitaAlkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Ei haittaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:NäkymätönNinni linkittelin sinut mun blogin lukulistaan. Toiv ei haittaa. Sinulla on niin innostavia juttuja!
Mistä oot noita japanilaisia kankaita tilannut?
Taitomaan yhdeltä myyjältä ostin ne japanilaiset kankaat.