Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Ja joku jäi koukkuun aplikointiin.. :snotty:

http://pompulapaja.vuodatus.net/blog/2397945/aplikointiharjoituksia-/
:D :D :D :D
Toi on varallista puuhaa :LOL:

Mä odottelen millon kerkeisi suunnata kangaskaupasta hakemaan punaista velouria jotta saisi tehtyä esikoisellekin paidan, hän kun tilasi omaan paitaansa pikku Valmetin, samanlaisen mikä on isoukilla :heart:

Ja aivan ihana apina paidassa!!

Kyselin aikaisemmin lapasiin ideoita. Nyt olis muutama joita ajattelin kokeilla, kiitos. Googlekin hiukan auttoi :D Täytyy vain ensin saada yhdet sukat pois puikoilta, jotta pääsisin lapasia tekemään. Käy vielä niin, että ideoita on liiikaa, enkä osaa päättää minkä toteutan...

Nyt kun meille nuo pari kissaa saapui ni pitihän sitä heti kokeilla tehä lelu :D

eli tällästä pientä sain jopa aikaan

Eli sisällä kinderin kotelo ja siellä vielä puuroriisiä.sit vaan jämälangasta virkkaamaan.

Mä pääsin tutustumaan painamisen maailmaan vihdoin kun sain värejä ja eihän toi jälki nyt ihan kauheen ammattimaiselta näytä mutta kiva pöllö paitaan tuli :D
http://tindepekka.vuodatus.net/blog/2401707/pollo/

En mäkään sitä vieläkään kunnolla osaa. Aina katon sukan kyseisen ohjeen kantapään. Tosin kyllä sen sitten oppii kun vaan keskittyy siihen omaan. Oon muutenkin vähän liian ohjekeskeinen, enkä noita kutomisia oikeen osaa suunnitella ite. Varsinkaan mitään paitoja en osaa päästä tehdä, mutta onneks on monia hyviä ohjeita. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ei sitä lankaa kannata joka kerran katkaista! :eek:
No mä oon näköjään tehny ihan tyhmästi. Oon kyllä ajatellu voiskohan siinä huijata ja ns jättää katkasematta, mutta näköjään. Voi helkata.. Oon tekemässä tytölle raidallista hupparia ja arvaa oonko vetäny ne kaikki langat poikki jo??? Voi mua tyhymää pärskele!

Kuopukselle valmistui kevät takki.

http://tindepekka.vuodatus.net/blog/2403272/kevatta-ilmassa/

Ja ai että mua meinaa alkaa ahdistamaan kun alkaa matematiikka taas ensi viikolla ja sitten ei kerkee enää puuhastelemaan käsitöiden kanssa niin paljoa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
No mä oon näköjään tehny ihan tyhmästi. Oon kyllä ajatellu voiskohan siinä huijata ja ns jättää katkasematta, mutta näköjään. Voi helkata.. Oon tekemässä tytölle raidallista hupparia ja arvaa oonko vetäny ne kaikki langat poikki jo??? Voi mua tyhymää pärskele!
Ei missään nimessä kannata katkoa lankaa joka raidan jälkeen. Jos meinaa tulla pitempi "juoksu", niin sillon kierrän lankoja muutaman kerran toistensa ympäri, niin voi hyvin tehä vähän pitempiäkin välejä.
Ei noita raitasukkia muuten tekis kyllä kovinkaan mielellään.

Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
Ei missään nimessä kannata katkoa lankaa joka raidan jälkeen. Jos meinaa tulla pitempi "juoksu", niin sillon kierrän lankoja muutaman kerran toistensa ympäri, niin voi hyvin tehä vähän pitempiäkin välejä.
Ei noita raitasukkia muuten tekis kyllä kovinkaan mielellään.
No nythän sitä sitten uskaltaa yrittää tehdä uudemman kerran. kiitti "vinkeistä". Enhän mä oo harrastanu tota neulomista kun sen noin 15 v. Olin joku 10 vee kun sen alotin.. :D

Yhteistyössä