miksi?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä taas olen aatellut etten laita mitään enää esille....ehkä noi samba-asut kun saan luvan laittaa
Kyllästyin noihin haukkumisiin taas vaihteeksi....Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:miksi?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä taas olen aatellut etten laita mitään enää esille....ehkä noi samba-asut kun saan luvan laittaa
Esim. jos mekko niin taakse sellaiset nirkot joista laitetaan nyöri...voi suurentaa ja pienentää sivuista pelkästään naruilla (meillä sambassa tehdään noin isoilla fantasiapuvuilla).Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Vinkkejä tarttettaisiin ompelijoilta.
Miten näppärimmin teet roolivaatteita (rinsessamekkoja), jotka mahtuvat eri kokoisille lapsille? Käyttäjät ovat päiväkodissa... Pituus ratkeaa niin, että osalle ne olisivat tietty pidempiä ja osalle lyhyempiä. Mutta miten se vyötärö? Tai entäs kokomekot?
elä nyt :hug: no mutta onneks tiiän ainaki blogi osotteenAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kyllästyin noihin haukkumisiin taas vaihteeksi....Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:miksi?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä taas olen aatellut etten laita mitään enää esille....ehkä noi samba-asut kun saan luvan laittaa
juu, sinne laittelen kyllä taas olen päivitellyt sitä ja kuvannut vaatteita nyt päälläkin....Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:elä nyt :hug: no mutta onneks tiiän ainaki blogi osotteen
Nyörit on out, kun pitäisi olla idioottihelppoa pukea. Paitti tietty jos pukemiseen se ei vaikuta, mutta halutessaan hoitajat voisivat löysentää tai kiristää pukua. Mä voisin kokeilla tätä seuraavaan pukuun... Kiits!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Esim. jos mekko niin taakse sellaiset nirkot joista laitetaan nyöri...voi suurentaa ja pienentää sivuista pelkästään naruilla (meillä sambassa tehdään noin isoilla fantasiapuvuilla).Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Vinkkejä tarttettaisiin ompelijoilta.
Miten näppärimmin teet roolivaatteita (rinsessamekkoja), jotka mahtuvat eri kokoisille lapsille? Käyttäjät ovat päiväkodissa... Pituus ratkeaa niin, että osalle ne olisivat tietty pidempiä ja osalle lyhyempiä. Mutta miten se vyötärö? Tai entäs kokomekot?
Vyötärö taasen niin, että kuminauha jossa toisessa päässä nappi ja napinläpiä sitten muu osa....
oon huomannu, oot mun seuranta listallaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:juu, sinne laittelen kyllä taas olen päivitellyt sitä ja kuvannut vaatteita nyt päälläkin....Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:elä nyt :hug: no mutta onneks tiiän ainaki blogi osotteen
JeeAlkuperäinen kirjoittaja wiivi84:oon huomannu, oot mun seuranta listalla
Ja mun. Sä oot kyllä taitava ompeleen ja tekeen. Oon ihan kateellinen.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:JeeAlkuperäinen kirjoittaja wiivi84:oon huomannu, oot mun seuranta listalla
Nyt vaan on hiljaista kun tässä samalla näitä sambajuttuja käsin ompelen...mä vihaan tätä hommaa todella...Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Ja mun. Sä oot kyllä taitava ompeleen ja tekeen. Oon ihan kateellinen.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:JeeAlkuperäinen kirjoittaja wiivi84:oon huomannu, oot mun seuranta listalla
Jos tarkotat käsinompelua, niin samoin. En voi sietää sitä.....Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Nyt vaan on hiljaista kun tässä samalla näitä sambajuttuja käsin ompelen...mä vihaan tätä hommaa todella...Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Ja mun. Sä oot kyllä taitava ompeleen ja tekeen. Oon ihan kateellinen.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:JeeAlkuperäinen kirjoittaja wiivi84:oon huomannu, oot mun seuranta listalla
sitä juuri :$Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Jos tarkotat käsinompelua, niin samoin. En voi sietää sitä.....
Voisko vyötärölle laittaa kuminauhan?Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Vinkkejä tarttettaisiin ompelijoilta.
Meillä koulussa roolivaatteet oli juuri kuminauhoilla...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Voisko vyötärölle laittaa kuminauhan?Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Vinkkejä tarttettaisiin ompelijoilta.
Tai sitten ihan simppelisti mekosta tekee kietasu-mallisen. Pitäs sopia minkä paksuselle lapselle tahansa eikä taatusti ole vaikea pukea päälle jos rusetin osaa tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Nyörit on out, kun pitäisi olla idioottihelppoa pukea. Paitti tietty jos pukemiseen se ei vaikuta, mutta halutessaan hoitajat voisivat löysentää tai kiristää pukua. Mä voisin kokeilla tätä seuraavaan pukuun... Kiits!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Esim. jos mekko niin taakse sellaiset nirkot joista laitetaan nyöri...voi suurentaa ja pienentää sivuista pelkästään naruilla (meillä sambassa tehdään noin isoilla fantasiapuvuilla).Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Vinkkejä tarttettaisiin ompelijoilta.
Vyötärö taasen niin, että kuminauha jossa toisessa päässä nappi ja napinläpiä sitten muu osa....
Mun alkaa tehdä mieli saada vielä yksi tyttö...Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:http://pompulapaja.vuodatus.net/blog/2408416/ompelupaivan-saldoa/
Eilen tuli taas ommeltua lapsille vaatteita..