Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
juu, käsin tuputin kankaan, tai leikkasin ensin palat ettei tarvi turhaa työtä tehdä :D kolme iltaa meni rattosasti...
Onko pysynyt hyvin kiinni kankaassa vaikka pesee?
Ei oo vielä ehtiny pesuun, vasta toissailtana ompelin kasaan...jos suinkin muistan niin kerron sitten kun tulee pesusta. Ainakin ohjeessa oli, että viikon pästä saa pestä 60asteessa ja aiemmin 40.

Mä sain ekan aplikoinnin valmiiksi, Evan :D
aika taiston sain käydä ompelukoneen kanssa mutta voitin ja pääasia oli että poika tykkäsi paidastaan =)
http://tindepekka.vuodatus.net/blog/2379863/eva/

Kuvat voi tosin olla ihan päin helvettiä, en oikeen oo sinut vielä tän koneen näytön kanssa :snotty:

kerro
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja kerro:
Meah, mistä tuo raidallinen velouri on ostettu? mä haluun kans....
En ole meah mutta ainakin Tampereella Eurokankaassa oli raidallisia veloureja myynnissä. Itseasiassa siellä oli yllättävän laaja valikoima.
Selvä. Pitää suunnistaa Eurokankaaseen.

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Sinullahan oli tuolla vaikka mitä kivaa :)

Mistä ostat noita kehyksiä kukkaroihin?
Ja millä liimalla ne pysyvät hyvin kiinni?

Kouluelektroniikalta tilaan noita kehyksiä. Ja liima on jotakin ärhäkkää kontaktiliimaa. Musta-keltainen tuubi. Nimeä en muista tähän hätään.. Mut sillä on kyllä pysyny hyvin.

UHU
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Sinullahan oli tuolla vaikka mitä kivaa :)

Mistä ostat noita kehyksiä kukkaroihin?
Ja millä liimalla ne pysyvät hyvin kiinni?

Kouluelektroniikalta tilaan noita kehyksiä. Ja liima on jotakin ärhäkkää kontaktiliimaa. Musta-keltainen tuubi. Nimeä en muista tähän hätään.. Mut sillä on kyllä pysyny hyvin.
Kiitos
:flower: Tietääpä mistä noita voi tilata ja ihan edullisestikin :)

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja kerro:
Meah, mistä tuo raidallinen velouri on ostettu? mä haluun kans....
En ole meah mutta ainakin Tampereella Eurokankaassa oli raidallisia veloureja myynnissä. Itseasiassa siellä oli yllättävän laaja valikoima.
Jep.
Lahden eurokankaan alelaarista ostin hyvän kokoisen kappaleen :)

Voi miten upeita juttuja taas on kaikki ehtineet tekemään.
Millonkohan itse pääsis taas tekeen jotain näkyvää, hirveesti menee aikaa semmosiin pikkujuttuihin, merkkien silitykseen, kankaiden leikkuuseen, suunnitteluun, kaavojen piirtämiseen...höh.
Mutta asiaakin, pingviinibody kävi pesussa 60asteessa vaikka ei ihan viikkoa ollutkaan mennyt silityksestä. Värit oli pysyny hyvin, musta oli aavistuksen harmaantunut, mutta johtunee varmaan siitä, että seassa pyöri kaikki kestovaipat ja kaikenväriset vaatteet.

Aplikointi harjotukset jatkuu.
Sain aikaiseksi tehdä kuopukselle paidan alusta saakka ja koristin sen kukalla. Täytynee kartuttaa lanka- ja neppivarastoa ja hommata ehdottomasti pallokärkinen neula koneeseen.
http://tindepekka.vuodatus.net/blog/2383270/raitoja-ja-kukka/

villispillis
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
mä kudon vaan villahousuja. :)

Ihanat villikset oot tehnyt. Onko nämä alemmat jollain valmiilla ohjeella tehdyt vai ihan omasta päästä sovellettu?
Mä oon aiemmin tehny pojalle saman tyyppiset, soveltamalla yksistä ostetuista housuista. Mutta nyt kun pitäisi kummipojalle tehdä niin en osaakaan enää kun ei ole mallihousuja enää kaapissa.

Yhteistyössä