Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

mun kamera vetelee ihan viimeisiään |O

Ennen kuvaa en huomannu näppästä...into iski niin vauhdilla ettei sitä ees aatellu ;) ...se oli kuitenkin sellanen tummansininen missä puinen istuin...

Valkoista pohjamaalia, 2kerrosta liilaa, pehmusteeksi hieman harmaavanua ja verhoilu ylijäämäkangaspalalla.

kuopuksen tuoli

mulla tippu tuossa EMPn kuvasto postilootaan...inspiraatiota....ny olis kauhee into päästä ompelemaan :D ekaks tarvis hankkia, neuloja, kangasta ja lankaa, mut ny ei pysty lähtee kangaskaupoille ku tiliä tulee vast ens perjantaina :p pitääpi tyytyä suunnitteluun :wave:

Sanna
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanukka:
Heipsan! Löysimpäs mukavan linkin... Minun juttuja löytyy os. http://santikki.blogspot.com

-Sanna-
Kivoja juttuja :D Harmi ettei voi laittaa sulle kommenttia sinne blogiin.
Heipsan! Kiitos! =)
Pitää käydä katsomassa boggerin asetukseni, jospa vika löytyy sieltä... Yritän siis korjata asian että saa laitettua komentin... =)

-Sanna-

Sanna
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
HEips! Nyt kävinkin muuttamassa asetuksia...kokeiles nyt saatko laitettua komenttia =D

-Sanna-
Kiitos. Viesti laitettu ja vierailen tulevaisuudessakin blogissasi :D
Kiva juttu! Tiedätkös, hyvä juttu oli että ilmoitit tästä ettei pysty komenttia jättämään...tiedä kuinka moni on yrittänyt jättää muttei ole pystynyt. Ei hyvä kun nyt selvisi tämä! KIITOS! =)

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
NeitiPikkuInkkuli
Onko sulla oikeen koulutus tuohon verhoilijan hommaan vai tekemällä oppinut? Tosi hienoja oot tehny. Voikun itselläkin olis aikaa, taitoa ja tilaa:D
On koulutus...viime keväänä valmistuin perinteiseksi verhoilijaksi/artesaaniksi :wave:
Osaatko muuten entisöidä vaikka 1700-luvulta olevan ison peilin?vai pitääkö se kiikuttaa johonkin museoon?
riippuu mitä sille tarvis tehdä...himpun oon tehny noita entisöintihommia

Ennen kuvaa en huomannu näppästä...into iski niin vauhdilla ettei sitä ees aatellu ;) ...se oli kuitenkin sellanen tummansininen missä puinen istuin...

Valkoista pohjamaalia, 2kerrosta liilaa, pehmusteeksi hieman harmaavanua ja verhoilu ylijäämäkangaspalalla.

kuopuksen tuoli
Ihanan värinen sisustus. :heart:

vaipparalli
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Aplikointi harjotukset jatkuu.
Sain aikaiseksi tehdä kuopukselle paidan alusta saakka ja koristin sen kukalla. Täytynee kartuttaa lanka- ja neppivarastoa ja hommata ehdottomasti pallokärkinen neula koneeseen.
http://tindepekka.vuodatus.net/blog/2383270/raitoja-ja-kukka/
Miten teet nuihin aplikointeihin nuo reunat? Normaali tiheä siksak?

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:

kuopuksen tuoli
Ihanan värinen sisustus. :heart:
jo se on palstalla haukuttu
:kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vaipparalli:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Aplikointi harjotukset jatkuu.
Sain aikaiseksi tehdä kuopukselle paidan alusta saakka ja koristin sen kukalla. Täytynee kartuttaa lanka- ja neppivarastoa ja hommata ehdottomasti pallokärkinen neula koneeseen.
http://tindepekka.vuodatus.net/blog/2383270/raitoja-ja-kukka/
Miten teet nuihin aplikointeihin nuo reunat? Normaali tiheä siksak?
Juu, tiheellä siksakilla ompelen.
Oon ihan vasta tutustunut tuohon aplikointiin ja taidot lapsenkengissä, mutta tuossa paidassa silitin eka kuvaa vähän isomman tukikankaan paidan nurjalle puolelle, kukan paloihin silitin liimakangasta ja sen jälkeen silitin kukan palat paikoilleen paitaan ja sitten ompelin tiheällä siksakilla kiinni. Varren vaan ompelin tosi lyhyellä pistolla kankaaseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Tässäpäs tämän aamun väkerryksiä... Kangasmerkkejä ompeluksiin...

http://www.aijaa.com/v.php?i=5783946.jpg

Lisää erilaisia löytyy santikki blogista..

Ihania juttuja olette kyllä ommelleet... Taitavaa jälkeä!!! =)

-Sanna-
Teetkö sä nuo kangasmerkit millaseen nauhaan tms? Ja ihan vaan kangasväreillä vai?

Oon haaveillut että saisi tehtyä jotain vastaavia missä olisi lähinnä pesulämpötilat ja koko, mutta en ole keksinyt mikä olisi hyvä materiaali tehdä.

Yhteistyössä