Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

dhfghxjtrfj
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Tuo pipo pitää minunkin tehdä :D Tässä taas....
http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2372566/laiskiainen/
Mä en kauheasti kyllä noista sun vermeistä tykkää. Voisit tehdä jotain erikoisempaa ja hienompaa...

kääks
Mua ihmetyttää toi teidän värisilmä. Monella sitä ei näytä olevan lainkaan. Varsinkin tuo turhaa turinaa on ihan kammottavaa kamaa täynnä. Onneksi et tule kaupassa vastaan!

dhfghxjtrfj
Alkuperäinen kirjoittaja kääks:
Mua ihmetyttää toi teidän värisilmä. Monella sitä ei näytä olevan lainkaan. Varsinkin tuo turhaa turinaa on ihan kammottavaa kamaa täynnä. Onneksi et tule kaupassa vastaan!
Sinähän voit aina opastaa.

nih
Alkuperäinen kirjoittaja kääks:
Makuja on monia. Nuo vaatteet taas tulee joka kaupassa minua vastaan.

Barbien vaatteiden väkästely etenee, mm seuraavia luomuksia on tehty:

Kangaskasat hupenevat kovin hitaasti - ja kyllä sitä pitää tehdä vielä monet vaatteet lisää ennenkuin kirppikselle näitä lähden myymään. No on mulla valmiina paljon enemmän kuin nämä, mutta siltikin :)

juu
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Barbien vaatteiden väkästely etenee, mm seuraavia luomuksia on tehty:

Kangaskasat hupenevat kovin hitaasti - ja kyllä sitä pitää tehdä vielä monet vaatteet lisää ennenkuin kirppikselle näitä lähden myymään. No on mulla valmiina paljon enemmän kuin nämä, mutta siltikin :)
Kivoja asuja olet tehnyt :D

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Ompelin tänään muutaman tuttiketjun:

http://www.aijaa.com/v.php?i=5737028.jpg

:whistle:
myytkö sä noita jossain...vai tuleeko sulla ihan käyttöön? Hienoja on kyllä :)
Juu, myyn mä. Yhteen käsityöliikkeeseen vien ja jos nettiin tuonne Taitomaahan laittaisin kans myyntiin. Ei ite ihan noin montaa tarvitse tuolle tulevalle vauvallekaan. :whistle:

Yhteistyössä