Sanoppas muuta!Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:sie oot ihan mahdotonAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Tuo pipo pitää minunkin tehdä Tässä taas....
http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2372566/laiskiainen/
Sanoppas muuta!Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:sie oot ihan mahdotonAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Tuo pipo pitää minunkin tehdä Tässä taas....
Kun sulla syntyy kokoajan valmista =)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ai, miten niin?Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Sanoppas muuta!Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:sie oot ihan mahdoton
Mä en kauheasti kyllä noista sun vermeistä tykkää. Voisit tehdä jotain erikoisempaa ja hienompaa...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Tuo pipo pitää minunkin tehdä Tässä taas....
Sinähän voit aina opastaa.Alkuperäinen kirjoittaja kääks:Mua ihmetyttää toi teidän värisilmä. Monella sitä ei näytä olevan lainkaan. Varsinkin tuo turhaa turinaa on ihan kammottavaa kamaa täynnä. Onneksi et tule kaupassa vastaan!
Juu, muutamanAlkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Jaa muutamanAlkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Makuja on monia. Nuo vaatteet taas tulee joka kaupassa minua vastaan.Alkuperäinen kirjoittaja kääks:Mua ihmetyttää toi teidän värisilmä. Monella sitä ei näytä olevan lainkaan. Varsinkin tuo turhaa turinaa on ihan kammottavaa kamaa täynnä. Onneksi et tule kaupassa vastaan!
Tosi hieno kitara. Mutta ei kai mee silmille?Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Tuli siitä vähän liian iso hattu, mutta ei poika silmillemenemistä tänään ainakaan valittanut. Tuo hattu varmaan mahtuu vielä enstalvenaAlkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Tosi hieno kitara. Mutta ei kai mee silmille?Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Kivoja asuja olet tehnytAlkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Barbien vaatteiden väkästely etenee, mm seuraavia luomuksia on tehty:
Kangaskasat hupenevat kovin hitaasti - ja kyllä sitä pitää tehdä vielä monet vaatteet lisää ennenkuin kirppikselle näitä lähden myymään. No on mulla valmiina paljon enemmän kuin nämä, mutta siltikin
myytkö sä noita jossain...vai tuleeko sulla ihan käyttöön? Hienoja on kylläAlkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Juu, myyn mä. Yhteen käsityöliikkeeseen vien ja jos nettiin tuonne Taitomaahan laittaisin kans myyntiin. Ei ite ihan noin montaa tarvitse tuolle tulevalle vauvallekaan.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:myytkö sä noita jossain...vai tuleeko sulla ihan käyttöön? Hienoja on kylläAlkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
En kehtais...Alkuperäinen kirjoittaja kääks:Mua ihmetyttää toi teidän värisilmä. Monella sitä ei näytä olevan lainkaan. Varsinkin tuo turhaa turinaa on ihan kammottavaa kamaa täynnä. Onneksi et tule kaupassa vastaan!
Menipäs nopsaan, siis en kehtaisi käyttää.Alkuperäinen kirjoittaja en:En kehtais...Alkuperäinen kirjoittaja kääks:Mua ihmetyttää toi teidän värisilmä. Monella sitä ei näytä olevan lainkaan. Varsinkin tuo turhaa turinaa on ihan kammottavaa kamaa täynnä. Onneksi et tule kaupassa vastaan!
Joo pitäisi kesäksi saada jotain aikaan. Vähän nihkeää on ollut.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Teetkö keijuja??
Mä toivon, että mulla on pian muutakin kuin läjä päitä.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Laita sitten valmiista kuvia....ne on sen verran hienojaAlkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Joo pitäisi kesäksi saada jotain aikaan. Vähän nihkeää on ollut.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Teetkö keijuja??
Mahottoman hienojaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Laita sitten valmiista kuvia....ne on sen verran hienojaAlkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Joo pitäisi kesäksi saada jotain aikaan. Vähän nihkeää on ollut.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Teetkö keijuja??