Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

JA sitten saatte kyllä auttaa mua, mistä mä löytäsin jonkun kivan kaavan jolla sais aikaseks lapselle kevät pipon siis tuommosia mitä on tyyliin kimperi ja duns ym. siis semmosen jonkun kivan mallisen :) Please joku auttakaa ihmistä joka on täysin käsi ompelukoneen kans :snotty: :attn:

JA sitten saatte kyllä auttaa mua, mistä mä löytäsin jonkun kivan kaavan jolla sais aikaseks lapselle kevät pipon siis tuommosia mitä on tyyliin kimperi ja duns ym. siis semmosen jonkun kivan mallisen :) Please joku auttakaa ihmistä joka on täysin käsi ompelukoneen kans :snotty: :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Mulla olis about tämän malliseen pipoon kaava, ihan mun oma kaava tosin... http://kimperi.com/product_info.php?cPath=29_14_57&products_id=154&osCsid=5ad6e9efd44c736c21514842763e30c6

Millähän mä saisin sen sulle...?

Muoks. Tämmönen se on tuplafleecestä tehtynä:

Sarviahan voi pienentää, ja kaava on sen mallinen että siihen tulee "korvaläpät" ja nauhat, mutta ne olen tuostakin jättänyt pois...

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mulla olis about tämän malliseen pipoon kaava, ihan mun oma kaava tosin... http://kimperi.com/product_info.php?cPath=29_14_57&products_id=154&osCsid=5ad6e9efd44c736c21514842763e30c6

Sarviahan voi pienentää, ja kaava on sen mallinen että siihen tulee "korvaläpät" ja nauhat, mutta ne olen tuostakin jättänyt pois...
Mahtavaa :D Onko sulla koneella niitä kaavoja, siis jos ne löytys semmosessa muodossa että voisit laittaa vaikka yynä tai sitten voin laittaa sulle mun sähköpostiosoitteen. Ihan riippuen siitä missä muodossa sulla ne kaavat on :) Sano vaan miten sun olis helpointa laittaa ne mulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja meah:

Mahtavaa :D Onko sulla koneella niitä kaavoja, siis jos ne löytys semmosessa muodossa että voisit laittaa vaikka yynä tai sitten voin laittaa sulle mun sähköpostiosoitteen. Ihan riippuen siitä missä muodossa sulla ne kaavat on :) Sano vaan miten sun olis helpointa laittaa ne mulle :)
No kun siis nyt justhan ne on kokojen mukaan erillisillä leivinpaperin palasilla :ashamed:

Mutta mä voisin piirtää ne A4:lle ja skannata sen, eiköhän sen sillettis voisi sitten lähettää melkein minkälaisena tiedostona vaan?

Yksi väkertäjä (itse kutsun kyllä puuhastelijaksi) ilmoittautuu :wave:

Mun "alaani" ovat neuleet (tosin laiskuutta on havaittavissa ilmassa, ostin tosin kirpparilta neulekoneenkin). Ompelukone surraa tätänykyä ahkeraan roolivaatteiden kanssa (päiväkodille ja muksulle) sekä tyhjennän kangaskasoja tekemällä nukeille ja barbeille vaatteita kirpparilla myytäväksi. Huolellisuuteni ei riitä oikeisiin vaatteisiin. Sisustustekstiileihin se vielä kanssa riittää.

Askartelen lähinnä vain kortit.

Pihalla teen pieniä rakennelmia eli saha&porakone sopivat käteen. Istutuslaatikot, kompostit, leikkitornit ja .... Ensi kesänä pitää tehdä hyötypuutarhaan pergolaportti.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
Ihana tuo Bubon pinkkivihree pöllö :)
molemmat on ihania, mut kyl toi pinkki ja vihree on niin täydellinen yhdistelmä :heart:

Pitäisköhän alkaa ittekkin kokeilemaan tota painantaa :whistle:
No juu molemmat on tietysti ihania mutta jotenkin mä ihastuin erityisesti tuohon pinkkivihreeseen :heart:

Vois olla kyllä ihan kiva kokeilla painaa joku tuommonen hahmo mutta pitäs ensin saada se hahmo suunniteltua paapperille :D

UHU
Ihana tuo Bubon pinkkivihree pöllö :)
molemmat on ihania, mut kyl toi pinkki ja vihree on niin täydellinen yhdistelmä :heart:

Pitäisköhän alkaa ittekkin kokeilemaan tota painantaa :whistle:
Kiitos :D

Kokeilemaan vaan. Tuo painanta on tosi kivaa!

pst. inkkuli: Sain ommella uudet :D

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Hiinä taas :D Enkä ole silittänyt :(
http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2369901/toppi/
hieno toplinki :wave:
Kiitos. Pitää oottaa tota ukkelia, et voidaan ottaa kuva päällä...mä kun en osaa tota kameraa käyttää ja jalka on hankala....Eilen sain valmiiksi kauluspaidan jonka kuva tulee myös tuonne blogiin varmaan tänään.

Hiinä taas :D Enkä ole silittänyt :(
http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2369901/toppi/
hieno toplinki :wave:
Kiitos. Pitää oottaa tota ukkelia, et voidaan ottaa kuva päällä...mä kun en osaa tota kameraa käyttää ja jalka on hankala....Eilen sain valmiiksi kauluspaidan jonka kuva tulee myös tuonne blogiin varmaan tänään.
sä oot niin pirun ahkera....mitä sä käytät :whistle:

Mun väkerryksiä on blogissa, löytyy profiilista.
Hitaasti mutta varmasti jotain koetan saada aikaiseksi ja sitten kiroan kun lähden seikkailemaan toisten blogeihin miten hienoja tekeleitä niissä on ja pää tursuaa ideoita jotka ajaa meidät vararikkoon :LOL:

Yhteistyössä