Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
JA sitten saatte kyllä auttaa mua, mistä mä löytäsin jonkun kivan kaavan jolla sais aikaseks lapselle kevät pipon siis tuommosia mitä on tyyliin kimperi ja duns ym. siis semmosen jonkun kivan mallisen :) Please joku auttakaa ihmistä joka on täysin käsi ompelukoneen kans :snotty: :attn:
Mulla olis about tämän malliseen pipoon kaava, ihan mun oma kaava tosin... http://kimperi.com/product_info.php?cPath=29_14_57&products_id=154&osCsid=5ad6e9efd44c736c21514842763e30c6

Millähän mä saisin sen sulle...?

Muoks. Tämmönen se on tuplafleecestä tehtynä:

Sarviahan voi pienentää, ja kaava on sen mallinen että siihen tulee "korvaläpät" ja nauhat, mutta ne olen tuostakin jättänyt pois...
Mahtavaa :D Onko sulla koneella niitä kaavoja, siis jos ne löytys semmosessa muodossa että voisit laittaa vaikka yynä tai sitten voin laittaa sulle mun sähköpostiosoitteen. Ihan riippuen siitä missä muodossa sulla ne kaavat on :) Sano vaan miten sun olis helpointa laittaa ne mulle :)
http://www.ottobredesign.com/fi/kaavat/index.html
ottobrellä on sellanen vihreä karvapipo (ku selaa nuita kaavakuvia vasemmalta) sillä ohjeella on näppärä tehä kesäpipoista tonttulakkeihin

Mein uusin projekti:

Viikko sitte vielä näytti tältä

ja nyt näyttää tältä (tosin huonekalut on jo paikallaan) :

tosin tuo projekti on laajentunut uhkaavasti (3:t ovenpielet + eteisen ikkunan pielet ja patteriputket maalattu tänään). Mies jo uhkas piilottaa multa maalipurkit ja pensselit, ku aloin haaveileen muidenki huoneiden maalamisesta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Mein uusin projekti:

tosin tuo projekti on laajentunut uhkaavasti (3:t ovenpielet + eteisen ikkunan pielet ja patteriputket maalattu tänään). Mies jo uhkas piilottaa multa maalipurkit ja pensselit, ku aloin haaveileen muidenki huoneiden maalamisesta.
Tuli kyl hienon näköistä! Mä niin toivoisin et mies antais munkin maalata meidän puolipaneelit valkoiseksi. Mut ei.. hän tykkää "mökki" tunnelmasta. Valkoisella sais niin paljon erilaista tunnelmaa aikaan!

zuku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mein uusin projekti:

Tuli kyl hienon näköistä! Mä niin toivoisin et mies antais munkin maalata meidän puolipaneelit valkoiseksi. Mut ei.. hän tykkää "mökki" tunnelmasta. Valkoisella sais niin paljon erilaista tunnelmaa aikaan!
todellaki!! Huone on niin ku uus.. olemme todella tyytyväisiä. Nyt meil on kahessa huoneessa maalatut puolipanelit ja huone on paljon valoisampi + isomman olonen

zuku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mein uusin projekti:

todellaki!! Huone on niin ku uus.. olemme todella tyytyväisiä. Nyt meil on kahessa huoneessa maalatut puolipanelit ja huone on paljon valoisampi + isomman olonen
niin meil oli näissä huoneissa maalattu seinä tapettien alla, et sinänsä ihan iisi homma saada uus maalipinta..

ottobrellä on sellanen vihreä karvapipo (ku selaa nuita kaavakuvia vasemmalta) sillä ohjeella on näppärä tehä kesäpipoista tonttulakkeihin
kiitos, noillakin ohjeilla vois kokeilla tehdä hatun. Oli kivannäköinen pipo :)

kiitos, noillakin ohjeilla vois kokeilla tehdä hatun. Oli kivannäköinen pipo :)
Heiiiiiiiii...toihan oli hyvä linkki...KIITOS!!! :flower: :hug:

Yhteistyössä