Vaade: Seksiä ilman kondomia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tätä päivää?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tätä päivää?

Vieras
Tapasin deiteillä miehen, jonka vaade olisi ollut alusta asti seksi ilman kondomia. Itse en lapsia halua, vaikka olenkin erittäin hedelmällisessä iässä. Vielä vähemmän tauteja vieraakseni toivon.

Onko tämä jokin 2010-luvun vouhotus vai mistä on kyse? Yleensä kai fiksut miehet tajuavat, että AINA uuden tuttavuuden kanssa (joka kertoo, ettei käytä ehkäisyä) käytetään kortsua?

Alkuperäinen kirjoittaja Tätä päivää?;11492224:
Onko tämä jokin 2010-luvun vouhotus vai mistä on kyse? Yleensä kai fiksut miehet tajuavat, että AINA uuden tuttavuuden kanssa (joka kertoo, ettei käytä ehkäisyä) käytetään kortsua?

Kannattaa jatkossakin pysyä vain fiksuissa miehissä, tautisena kun et enää heille kelpaa. Tyttöystävän kanssa käytettiin kumia reilu puoli vuotta ja suhteen syventyessä tehtiin testit ja siirryttiin pillereihin.

Älä IKINÄ suostu moiseen pyyntöön äläkä IKINÄ usko toisen puheisiin. Vasta pidemmän suhteen jälkeen testeihin, kun toiseen voi jo luottaa.

Sukupuolitauteihin huolettomasti suhtautuvilla saattaa jo olla tauti.

Miestenkin kannattaa kiertää tautiset ja sairastaneet naiset kaukaa jo ihan naisen hedelmällisyyden takia. Niin moni villiä nuoruutta viettänyt nainen tuskailee tällä hetkellä lapsettomuuden takia..

Kiitos, sainpa fiksun miehen näkökulman. Varmasti kaveripiirisikin on samaa mieltä asiasta, uskoisin, vai mitä?

Niin, miten typerää mies voikaan moista vaatia? Mies oli akateeminen, "maailmaa nänhnyt", jne. jne. Muuten mukava ilta päättyi kuin töks tähän.

Miten helkkarissa tuollaisia idiootteja voi olla olemassa? Luulevatko he, että yli kolmekymppiset naiset automaattisesti käyttävät ehkäisyä ja sitten antavat panna paljaalla? Olen vieläpä tutkinut vieläpä sukupuolitauteja työkseni (!!!!) ja en ikinä tekisi moista virhettä.

Onko muille tullut vastaavia ehdotuksia?

Poiminto

>Olin työmatkalla Tampereella. Muutaman hitaan kappaleen jälkeen "löysin" itseni ihanan kauniin n. 35 vuotiaan naisen kanssa hotellihuoneestani (sormuksista päätellen naimisissa). Yllätys oli, kun otin kondomin esiin, että nainen kertoi haluavansa paljasta: "Ihaninta seksissä on tietää, että saa smällit sisäänsä, muutenhan sen voi tehdä vaikka sormin."
Onko näin, itse luulin, että orgasmi olisi aina ihaninta?

>(Sitten hän hoiti minut suullaan, toki ei ottanut smällejä suuhunsa. Itse hyväilin häntä sormin ja suukottelemalla ja näykkien ylävartaloa.)

Ketjusta

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/seksi/1806583/mika-ihaninta/

Ihmettelen kyllä, että nuori nainen luottaa pelkästään kondomiin ehkäisynä.
Kyllä 30 naisella, joka yleensä seksiä harrastaa eikä halua lapsia, pitäisi aina olla ehkäisy kunnossa ja sitten ehkä kondomi lisänä satunnaisten tuttavuuksien kanssa.

Ap. juoksisi ostamaan katumuspillereitä, jos kondomille hajoaisi. On näet monenmoista sairautta, enkä halua enää sydäntautiriskiä lisäämään hormonirasitetta. Kierukkaa taas en synnyttämättömänä anna itselleni laittaa.

Poiminto

>Olin työmatkalla Tampereella. Muutaman hitaan kappaleen jälkeen "löysin" itseni ihanan kauniin n. 35 vuotiaan naisen kanssa hotellihuoneestani (sormuksista päätellen naimisissa). Yllätys oli, kun otin kondomin esiin, että nainen kertoi haluavansa paljasta: "Ihaninta seksissä on tietää, että saa smällit sisäänsä, muutenhan sen voi tehdä vaikka sormin."
Onko näin, itse luulin, että orgasmi olisi aina ihaninta?

>(Sitten hän hoiti minut suullaan, toki ei ottanut smällejä suuhunsa. Itse hyväilin häntä sormin ja suukottelemalla ja näykkien ylävartaloa.)

[/QUOT

Tämä juttu palasi mieleeni kuin luin iltasanomista:

"Lauri, 25, tapasi opiskelukaupungissaan naisen, joka ehdotti suoraan sänkyyn menoa. Laurilla ei ollut mitään sitä vastaan, eikä sitäkään, että kondomit saattoi jättää syrjään.

- Nainen sanoi, että kaikki on kunnossa eikä ehkäisyä tarvitse missään nimessä käyttää. Tapasimme useamman kerran, vaikka hän oli varattu.

- Hänen miehensä oli armeijassa. Tapailua kesti aika lyhyen aikaa.

Seuraavana syksynä, kun Lauri palasi opiskelupaikkakunnalleen, suhteesta tietänyt kaveri kertoi, että Laurilla on nyt jälkikasvua.

Kavereiden kautta selvisi, että naisella ja hänen vakikumppanillaan oli ollut vaikeuksia saada lasta."

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä