Poiminto
>Olin työmatkalla Tampereella. Muutaman hitaan kappaleen jälkeen "löysin" itseni ihanan kauniin n. 35 vuotiaan naisen kanssa hotellihuoneestani (sormuksista päätellen naimisissa). Yllätys oli, kun otin kondomin esiin, että nainen kertoi haluavansa paljasta: "Ihaninta seksissä on tietää, että saa smällit sisäänsä, muutenhan sen voi tehdä vaikka sormin."
Onko näin, itse luulin, että orgasmi olisi aina ihaninta?
>(Sitten hän hoiti minut suullaan, toki ei ottanut smällejä suuhunsa. Itse hyväilin häntä sormin ja suukottelemalla ja näykkien ylävartaloa.)
[/QUOT
Tämä juttu palasi mieleeni kuin luin iltasanomista:
"Lauri, 25, tapasi opiskelukaupungissaan naisen, joka ehdotti suoraan sänkyyn menoa. Laurilla ei ollut mitään sitä vastaan, eikä sitäkään, että kondomit saattoi jättää syrjään.
- Nainen sanoi, että kaikki on kunnossa eikä ehkäisyä tarvitse missään nimessä käyttää. Tapasimme useamman kerran, vaikka hän oli varattu.
- Hänen miehensä oli armeijassa. Tapailua kesti aika lyhyen aikaa.
Seuraavana syksynä, kun Lauri palasi opiskelupaikkakunnalleen, suhteesta tietänyt kaveri kertoi, että Laurilla on nyt jälkikasvua.
Kavereiden kautta selvisi, että naisella ja hänen vakikumppanillaan oli ollut vaikeuksia saada lasta."