V*tun s-ryhmä!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja outo juttu:
Tuu sitten ap kertomaan kuinka kävi. Mutta jos mä olisin sinä niin menisin kyllä samantien prismaan tai johonkin muuhun s-kauppaan jossa on infopiste ja pyytäisin sieltä salasanat nettipankkiin. Ellen väärin muista, ne saa samantien mukaansa. Kotona voisit rauhassa katsoa, mitä tililtä on ostettu!! Asia selviäisi mitä pikimmiten ja palstailjat sais minut mukaanlukien mielenrauhan.
Täältä tullaan!
Oltiin soitettu miehelle puolenpäivän jälkeen, jakorjattu tapahtunut virhe. Virhe siis joka oli käynyt kassalla. S-tilillä on edelleen se summa bonuskertymää niin kuin pitääkin.
:)
Miksi ne sen kortin otti pois? Ei edelleenkään selviä. Ellei siis mies ole yrittänyt maksaa ostoksiaan sillä kortilla...
empäs tiedä ku en kysyny.
 
juupa juu ja uskoo ken tahtoo
potkuri ei vieläkään halua nähdä sitä tosiasiaa että miehensä kusettaa sitä. Mies on hankkinut jostain sen summan minkä sieltä on törsännytkin ja laittanut tilille takas..Sanoo sitten vaan että s-pankista soitettiin ja homma korjattu... Vaatisin kyllä noi tiliotteet näkyviin ym. Voi jessus mitä sinisilmäisyyttä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja outo juttu:
Tuu sitten ap kertomaan kuinka kävi. Mutta jos mä olisin sinä niin menisin kyllä samantien prismaan tai johonkin muuhun s-kauppaan jossa on infopiste ja pyytäisin sieltä salasanat nettipankkiin. Ellen väärin muista, ne saa samantien mukaansa. Kotona voisit rauhassa katsoa, mitä tililtä on ostettu!! Asia selviäisi mitä pikimmiten ja palstailjat sais minut mukaanlukien mielenrauhan.
Täältä tullaan!
Oltiin soitettu miehelle puolenpäivän jälkeen, jakorjattu tapahtunut virhe. Virhe siis joka oli käynyt kassalla. S-tilillä on edelleen se summa bonuskertymää niin kuin pitääkin.
:)
Miksi ne sen kortin otti pois? Ei edelleenkään selviä. Ellei siis mies ole yrittänyt maksaa ostoksiaan sillä kortilla...
empäs tiedä ku en kysyny.
Eikö sua oikeesti tuon enempää kiinnosta..? :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja outo juttu:
Tuu sitten ap kertomaan kuinka kävi. Mutta jos mä olisin sinä niin menisin kyllä samantien prismaan tai johonkin muuhun s-kauppaan jossa on infopiste ja pyytäisin sieltä salasanat nettipankkiin. Ellen väärin muista, ne saa samantien mukaansa. Kotona voisit rauhassa katsoa, mitä tililtä on ostettu!! Asia selviäisi mitä pikimmiten ja palstailjat sais minut mukaanlukien mielenrauhan.
Täältä tullaan!
Oltiin soitettu miehelle puolenpäivän jälkeen, jakorjattu tapahtunut virhe. Virhe siis joka oli käynyt kassalla. S-tilillä on edelleen se summa bonuskertymää niin kuin pitääkin.
:)
Miksi ne sen kortin otti pois? Ei edelleenkään selviä. Ellei siis mies ole yrittänyt maksaa ostoksiaan sillä kortilla...
empäs tiedä ku en kysyny.
Eikö sua oikeesti tuon enempää kiinnosta..? :eek:
no itse asiasssa ei. mulla on muutakin tekemistä. Silloku oli sotkua sampopankin kanssa niin olisin saanu vaikka kokopäivän jauhaa niiden kanssa asioita, mutta mulle riitti se että ylimääräiset tuplaveloitukset hyvitettiin tilille ja se siitä.
 
vieras
heh..heil on s ryhmän kortti jossa pankkiortti ominaisuus? siltä tililtä niitä rahoja ei ole pitäny kenenkään käyttää mutta kas kumma mies tekee niin ,mutta jonkun virheen vuoksi kortti otetaan pois kunnes asiaa selvii :D voi voi..tietenkin se otetaan jos tuollainen ominaisuus ja höylätään vaan miinukselle. eihän se ap halua tietää kun helpompi sulkea ongelmilta silmät
 
ässä-kassa
olethan tietoinen että joudutte maksamaan kortin pois otosta hyvityksen kassaneidille..hänen kun täytyy toimia miten kone "sanoo" ja oli syy mikä hyvänsä,palkkio tiedossa.
 
Tuskin...
Alkuperäinen kirjoittaja ässä-kassa:
olethan tietoinen että joudutte maksamaan kortin pois otosta hyvityksen kassaneidille..hänen kun täytyy toimia miten kone "sanoo" ja oli syy mikä hyvänsä,palkkio tiedossa.
Jos mua aiheetta syytettäis kaupan omasta mokasta niin se kassaneiti kyllä sais maksaa hyvityksen mulle!!!
 
Ai vitsi tollain moka kun s-ryhmällä kävis mun kohdalla niin en mä tyytyis vsstaukseen että " emmä tiedä" :ashamed: :ashamed:

Olisin luultavasti jo itse siellä infossa, vaatisin tiliotteet ja uhkaisin että otan s-tilin pois kokonaan jos ei mitään hyvitystä saa ( olkookin vaikka kahvipaketti mutta periaate on periaate )
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ässä-kassa:
olethan tietoinen että joudutte maksamaan kortin pois otosta hyvityksen kassaneidille..hänen kun täytyy toimia miten kone "sanoo" ja oli syy mikä hyvänsä,palkkio tiedossa.
Juu se on muuten 150e :) Että en ihan tyytyis tuohon "en tiedä miksi".
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Ai vitsi tollain moka kun s-ryhmällä kävis mun kohdalla niin en mä tyytyis vsstaukseen että " emmä tiedä" :ashamed: :ashamed:

Olisin luultavasti jo itse siellä infossa, vaatisin tiliotteet ja uhkaisin että otan s-tilin pois kokonaan jos ei mitään hyvitystä saa ( olkookin vaikka kahvipaketti mutta periaate on periaate )
niin vai onko kyse sittenkään s-ryhmän mokauksesta :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Ai vitsi tollain moka kun s-ryhmällä kävis mun kohdalla niin en mä tyytyis vsstaukseen että " emmä tiedä" :ashamed: :ashamed:

Olisin luultavasti jo itse siellä infossa, vaatisin tiliotteet ja uhkaisin että otan s-tilin pois kokonaan jos ei mitään hyvitystä saa ( olkookin vaikka kahvipaketti mutta periaate on periaate )
niin vai onko kyse sittenkään s-ryhmän mokauksesta :whistle:
No sen mä haluisin selvittää myös. Mutta ap ei ilmeisesti usko että tällänen vaihtoehto on edes olemassa.

Tai sitten mun mielestä koko s-ryhmä on perseestä, koska jonkun toisen tilitiedothan on näkynyt siinä maksutapahtumassa kassalla, ei kone ilmasta vaan "keksi" että hei, sun kortti on miinuksella. VARSINKAAN jos asiakas on ollut aikeissa vaan ottaa bonarit talteen.Näin mä uskoisin.
 
sss
Hmm, täytyy ottaa selville kunhan vapailta töihin palaan, että onko nyt sitten meidän konttorilla tieoa vastaavanlaisista tapauksista. Tietää sitten varautua, jos asiakkaita tulee kyselemään, jos on kerran joku järjestelmävirhe, on todennäköistä, että näin on sitten sattunut muillekkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Ai vitsi tollain moka kun s-ryhmällä kävis mun kohdalla niin en mä tyytyis vsstaukseen että " emmä tiedä" :ashamed: :ashamed:

Olisin luultavasti jo itse siellä infossa, vaatisin tiliotteet ja uhkaisin että otan s-tilin pois kokonaan jos ei mitään hyvitystä saa ( olkookin vaikka kahvipaketti mutta periaate on periaate )
niin vai onko kyse sittenkään s-ryhmän mokauksesta :whistle:
No sen mä haluisin selvittää myös. Mutta ap ei ilmeisesti usko että tällänen vaihtoehto on edes olemassa.

Tai sitten mun mielestä koko s-ryhmä on perseestä, koska jonkun toisen tilitiedothan on näkynyt siinä maksutapahtumassa kassalla, ei kone ilmasta vaan "keksi" että hei, sun kortti on miinuksella. VARSINKAAN jos asiakas on ollut aikeissa vaan ottaa bonarit talteen.Näin mä uskoisin.

mä en usko et tää moka on ollu s-ryhmän ennenkuin kerrotaan kunnon faktat.

Jos ap ei oikeesti usko mitään niistä fakta asioista mitä tääläkin on sanottu et kortti voi olla vaikka tonnin miikalla mut bonuksien keräämiseen se ei vaikuta.

Maksutilanteessa asia menee noin et se otetaan pois. Mies voi selittää puutaheinääpaskaa mut asia on noin. Kenenkään tilitiedot ei lävähdä siihen ruudulle jos niitä ei sieltä hae. Sekin on fakta!

Jotenka
:D
 
vieras
Aika moni s-pankkilainen varmaan ryhtyy jatkossa olemaan tarkempi ostosen ja maksujen kans jos tuollainen kusetus on mahdollista. Eli toivottavasti miehes ei laittanut syytä viattoman niskaan ja samalla tahrannut mainetta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Kannattaa nyt aloittajan vilkaista tiliotetta. Ettei sinne vaan ole yllättäen tupsahtanut panoa :D
No jo ihan mielenkiinnosta mä haluaisin vaikka koko tän vuoden tiliotteet, juuri seuratakseni missä "s-ryhmän moka on käynyt"
Koska jos tää moka on todellinen niin ei ap ja hänen mies varmaan ainoita ole joille näin on käynyt? Aika huonoon valoon s-ryhmä joutuu ja jos tämä tilanne totta niin kyllä mä ainakin alan miettimään asiaa ja onko ne omat joululahjarahat siellä tilillä sittenkään.
 

Yhteistyössä