V*tun s-ryhmä!!

Mun bonukset (usiampi kymppi)on hyvässä tallessa kun eivät yhtäkkiä kelpuuttaneetkaan kuvallista kelakorttia asioinnin yhteydessä. Tiedän että se ei virallinenvirallinen henkilötodistus olekaan, mutta ostoksilla asioidessa kelpaa aina, no promblemo.

S-pankissa tuli stoppi kun kävin kysäisemässä että mitenkäs niihin bonuksiin oikein pääsee sit käsiksi: Pitää hommata ensin henkilökortti tai passi joten saap hetken vielä kertyä kun muuten ei varsinaisesti tarvetta oo.. et mun puolesta screw koko S- yhtymä. Kallistaki sielä on :D
 
pankintäti
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Mun bonukset (usiampi kymppi)on hyvässä tallessa kun eivät yhtäkkiä kelpuuttaneetkaan kuvallista kelakorttia asioinnin yhteydessä. Tiedän että se ei virallinenvirallinen henkilötodistus olekaan, mutta ostoksilla asioidessa kelpaa aina, no promblemo.

S-pankissa tuli stoppi kun kävin kysäisemässä että mitenkäs niihin bonuksiin oikein pääsee sit käsiksi: Pitää hommata ensin henkilökortti tai passi joten saap hetken vielä kertyä kun muuten ei varsinaisesti tarvetta oo.. et mun puolesta screw koko S- yhtymä. Kallistaki sielä on :D
No mistä pankista sä voit rahaa nostaa ilman virallisia henkkareita??

 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Mun bonukset (usiampi kymppi)on hyvässä tallessa kun eivät yhtäkkiä kelpuuttaneetkaan kuvallista kelakorttia asioinnin yhteydessä. Tiedän että se ei virallinenvirallinen henkilötodistus olekaan, mutta ostoksilla asioidessa kelpaa aina, no promblemo.

S-pankissa tuli stoppi kun kävin kysäisemässä että mitenkäs niihin bonuksiin oikein pääsee sit käsiksi: Pitää hommata ensin henkilökortti tai passi joten saap hetken vielä kertyä kun muuten ei varsinaisesti tarvetta oo.. et mun puolesta screw koko S- yhtymä. Kallistaki sielä on :D

no ei pitäs tulla minään suurena yllätyksenä ( siis jos on vähääkään perillä asioista) et kuvallinen kelakortti ei ole mikään virallinen henkkari joten ei pankin eikä muunkaan instanssin ole sitä pakko hyväksyä. Joten vika onkin sinun puolella eikä kaupan/pankin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinna:
piipa: taidat olla vähä yksinkertainen?
käytä ne bonukset ostoksiisi
joo niin oon. ku mulla ei oo sitä sirukorttia. vaan ihan tavallinen bonuskortti. jolla ei makseta. jolla vaan kerrytetään.

ja pankintädille, kyllä mä oon pankissa asioidessani tähän mennessä selvinny tolla kelakortilla. mut tosiaan, kun ei oo ollu muuten tarvetta uusia passia tai hakea henkilökorttia niin se on vaan jääny.
plus mä käyn noin kolmesti vuodessa prismassa kaupassa että sikälikin se on jääny - voishan sieltä tosin ottaa omansa kokonaan pois, eikös se satanen ollu se "liittymismaksu"?
 
valaiskaa nyt tyhmää, mulla on kyllä se maksuominaisuus s-kortissa mutta en käytä sitä, joten en tiedä tätä: jos maksaa s-kortilla jossa on maksuominaisuus, eikö siinä tarvitse kirjoittaa nimeä kassakuittiin kuten esim tavallisella pankin visa-elektronilla tarvitsee? Nimittäin jos s-kortinkin kanssa maksettaessa vaaditaan kuittaus, eihän ole mitenkään mahdollista maksaa vahingossa, koska kun s-korttia käytetään vaan bonuksien keräämiseen ei silloin mitään allekirjoitusta tarvita kuittiin.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja sinna:
piipa: taidat olla vähä yksinkertainen?
käytä ne bonukset ostoksiisi
joo niin oon. ku mulla ei oo sitä sirukorttia. vaan ihan tavallinen bonuskortti. jolla ei makseta. jolla vaan kerrytetään.

ja pankintädille, kyllä mä oon pankissa asioidessani tähän mennessä selvinny tolla kelakortilla. mut tosiaan, kun ei oo ollu muuten tarvetta uusia passia tai hakea henkilökorttia niin se on vaan jääny.
plus mä käyn noin kolmesti vuodessa prismassa kaupassa että sikälikin se on jääny - voishan sieltä tosin ottaa omansa kokonaan pois, eikös se satanen ollu se "liittymismaksu"?
Siis huoliiko ne muka pankissa kela-kortin?? En kyllä usko...

 
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
valaiskaa nyt tyhmää, mulla on kyllä se maksuominaisuus s-kortissa mutta en käytä sitä, joten en tiedä tätä: jos maksaa s-kortilla jossa on maksuominaisuus, eikö siinä tarvitse kirjoittaa nimeä kassakuittiin kuten esim tavallisella pankin visa-elektronilla tarvitsee? Nimittäin jos s-kortinkin kanssa maksettaessa vaaditaan kuittaus, eihän ole mitenkään mahdollista maksaa vahingossa, koska kun s-korttia käytetään vaan bonuksien keräämiseen ei silloin mitään allekirjoitusta tarvita kuittiin.
Tarvii siihen allekirjotuksen, ihan samalla lailla kun muihinkin pankkikorttikuitteihin. Tai vastaavasti se tunnusluku, jos on sellanen kone kaupan kassalla.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
valaiskaa nyt tyhmää, mulla on kyllä se maksuominaisuus s-kortissa mutta en käytä sitä, joten en tiedä tätä: jos maksaa s-kortilla jossa on maksuominaisuus, eikö siinä tarvitse kirjoittaa nimeä kassakuittiin kuten esim tavallisella pankin visa-elektronilla tarvitsee? Nimittäin jos s-kortinkin kanssa maksettaessa vaaditaan kuittaus, eihän ole mitenkään mahdollista maksaa vahingossa, koska kun s-korttia käytetään vaan bonuksien keräämiseen ei silloin mitään allekirjoitusta tarvita kuittiin.
Ihan samalla tavalla toimii kuin mikä tahansa maksukortti: joko pyydetään kuittaus tai sitten kortti laitetaan kortinlukijaan ja itse naputtelet pin-tunnusluvun. Eli ei voi kortilla maksaa vahingossa.

Tossa ap:n jutussa ihmetyttää aika moni asia, ihan jo se, että mieshän on yrittänyt maksaa, kun kortti kerran otettu pois... Tosi hämärää, mikähän mahtaa olla miehen selitys...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja sinna:
piipa: taidat olla vähä yksinkertainen?
käytä ne bonukset ostoksiisi
joo niin oon. ku mulla ei oo sitä sirukorttia. vaan ihan tavallinen bonuskortti. jolla ei makseta. jolla vaan kerrytetään.

ja pankintädille, kyllä mä oon pankissa asioidessani tähän mennessä selvinny tolla kelakortilla. mut tosiaan, kun ei oo ollu muuten tarvetta uusia passia tai hakea henkilökorttia niin se on vaan jääny.
plus mä käyn noin kolmesti vuodessa prismassa kaupassa että sikälikin se on jääny - voishan sieltä tosin ottaa omansa kokonaan pois, eikös se satanen ollu se "liittymismaksu"?
Siis huoliiko ne muka pankissa kela-kortin?? En kyllä usko...
no mun vähäiset asiointini on kyllä hoituneet kelakortilla. samoin kaikki tilanteet joissa on pitäny henkkaria vilauttaa- niitä tosin on harvassa. mutta kuten todettua, sehän on kunkin itse ratkaistavissa hyväksyykö kelakorttia, laki ei sitä hyväksy virallisena. mulla nyt on muutama kymppi hyvässä tallessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
valaiskaa nyt tyhmää, mulla on kyllä se maksuominaisuus s-kortissa mutta en käytä sitä, joten en tiedä tätä: jos maksaa s-kortilla jossa on maksuominaisuus, eikö siinä tarvitse kirjoittaa nimeä kassakuittiin kuten esim tavallisella pankin visa-elektronilla tarvitsee? Nimittäin jos s-kortinkin kanssa maksettaessa vaaditaan kuittaus, eihän ole mitenkään mahdollista maksaa vahingossa, koska kun s-korttia käytetään vaan bonuksien keräämiseen ei silloin mitään allekirjoitusta tarvita kuittiin.
Tarvii siihen allekirjotuksen, ihan samalla lailla kun muihinkin pankkikorttikuitteihin. Tai vastaavasti se tunnusluku, jos on sellanen kone kaupan kassalla.
eli vahingossa maksaminen on käytännössä mahdotonta, kai siinä nyt hämmästyisi ja selvittäisi asian heti oitis,jos olisi ollut tarkoitus kerätä vain bonukset, ja pitäisikin allekirjoittaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no hyvä että selvisi.
mutta niinku monet on sanonu, ni itse kyllä selvittäsin asian kunnolla.
uskoks et asia on oikeesti noin.. :whistle:
no ei varmaan ole mun uskosta kiinni tässä tapauksessa.
mutta jos ois omal kohal tällai tapaus, ni en ihan heti purematta nielis tuollasta selitystä. ja ottasin kyllä tosiaan asiasta selkoa tarkemmin.
 
xxxxxxx
Alkuperäinen kirjoittaja sinna:
siis sä et tarvitse kortillesi mitään maksuominaisuutta jos sinulla on tilillä rahaa. sanot vaan että maksat tällä ostokset ja thats it
Ei kyl mee noin!!!! Pitää olla joku maksuominiasuus, joko Visa tai sitten se pelkästään S-ryhmässä toimiva. Jos korttisi on tarkoitettu pelkästään Bonuksen keräämiseen, niin et todellakaan voi maksaa sillä.
 

Yhteistyössä