V*tun s-ryhmä!!

Prismassa töissä
- Kassakone ilmoittaa poisotettavasta kortista MYÖS bonuksia kerrytettäessä.

- Bonuskortilla voi maksaa 150e asti, ilman, että kone varmistaa katteen. Sillä ehdolla, että saldo on plussan puolella. Jos kortti on aina varmennettava, niin tilinylitys ei silloin tietenkään onnistu.

- Kone on vaan kone ja on sattunut tapauksia, joissa summa on veloitettu sekä bonuskortilta että pankista tai kahteen kertaan pankkikortilta tai sekä luotolta että pankilta.

-Kassakoneeltä ei näe saldoa.

- Mikäli kaupassa on maksupäätteet, täytyy bonuskortti SILTI vetää kassakoneen kautta halutessaan bonukset.

-Kortilla maksaessaan kannattaa AINA varmistaa, mistä veloitus on lähdössä. Varsinkin kiireessä voi virheitä sattua, kassahenkilötkin ovat vaan IHMISIÄ.
 
dfdf
en usko, itellä ei oo sitä maksu mahdollisuutta omalla kortilla ja isäntä tietää sen että ne on "joulurahoja" eli niitä ei käytetä muute, kysyinki asiaa häneltä ja sano että ei varmasti ainakaan omasta tahdosta oo sieltä mitää maksanu. Ja tuossa pitäis olla useempi osto, jos sieltä on noin 350? hävinny...
Kassa on voinut joskus maksaa ostokset S-kortilla.
 
minulla
kaksi vuotta sitten kävi niin, että tili oli yhtäkkiä miinuksella samat 180e ja kortti otettiin pois. Aloin asiaa selvittämään, kun tuli yllätyksenä tilin ylitys. En koskaan saanut mitää tositteita, että mihin rahat oli menneet ja paljonko ,kun säästöjäkin piti olla. Asiakas palvelusta joku aina vain soitti ja selitti ties vaikka mitä. Tiliotteiden tulo loppui saman tien ja siitäkin sanottiin, että lähetetty on, mutta saattaneet mennä postissa hukkaan.. Lopuksi maksoin ylityksen. Olisin saanut uuden maksukortin, mutta en ottanut kuin käteiskortin. Asiakspalvelusta sanottiin, että olisiko mahdollista, ette bensa-asemalla olen maksanut käteisellä ja myös kortilla veloitettu maksu, mutta olisi täytynyt olla kuitit, enkä tajunnut niitä säästää. Nyt ei ole ollut mitään häikkää ,kun käteiskortti ja vieläkään en tiedä mihin rahat meni. Toki minun itseni olisi täytynyt olla tarkempi kortin kanssa, jolla maksu mahdollisuus.
 
kaksi vuotta sitten kävi niin, että tili oli yhtäkkiä miinuksella samat 180e ja kortti otettiin pois. Aloin asiaa selvittämään, kun tuli yllätyksenä tilin ylitys. En koskaan saanut mitää tositteita, että mihin rahat oli menneet ja paljonko ,kun säästöjäkin piti olla. Asiakas palvelusta joku aina vain soitti ja selitti ties vaikka mitä. Tiliotteiden tulo loppui saman tien ja siitäkin sanottiin, että lähetetty on, mutta saattaneet mennä postissa hukkaan.. Lopuksi maksoin ylityksen. Olisin saanut uuden maksukortin, mutta en ottanut kuin käteiskortin. Asiakspalvelusta sanottiin, että olisiko mahdollista, ette bensa-asemalla olen maksanut käteisellä ja myös kortilla veloitettu maksu, mutta olisi täytynyt olla kuitit, enkä tajunnut niitä säästää. Nyt ei ole ollut mitään häikkää ,kun käteiskortti ja vieläkään en tiedä mihin rahat meni. Toki minun itseni olisi täytynyt olla tarkempi kortin kanssa, jolla maksu mahdollisuus.
ja ette hakenut nettitunnuksia tarkistaaksenne mihin meni raha jne..
sieltähän ne näkee vaikka ei tulis mitään tiliotteita..joten joten..
 
ei
kaksi vuotta sitten kävi niin, että tili oli yhtäkkiä miinuksella samat 180e ja kortti otettiin pois. Aloin asiaa selvittämään, kun tuli yllätyksenä tilin ylitys. En koskaan saanut mitää tositteita, että mihin rahat oli menneet ja paljonko ,kun säästöjäkin piti olla. Asiakas palvelusta joku aina vain soitti ja selitti ties vaikka mitä. Tiliotteiden tulo loppui saman tien ja siitäkin sanottiin, että lähetetty on, mutta saattaneet mennä postissa hukkaan.. Lopuksi maksoin ylityksen. Olisin saanut uuden maksukortin, mutta en ottanut kuin käteiskortin. Asiakspalvelusta sanottiin, että olisiko mahdollista, ette bensa-asemalla olen maksanut käteisellä ja myös kortilla veloitettu maksu, mutta olisi täytynyt olla kuitit, enkä tajunnut niitä säästää. Nyt ei ole ollut mitään häikkää ,kun käteiskortti ja vieläkään en tiedä mihin rahat meni. Toki minun itseni olisi täytynyt olla tarkempi kortin kanssa, jolla maksu mahdollisuus.
En yksinkertaisesti usko.
Tällaset asiat pystyy selvittämään melkoisen helposti, eikä kukaan maksa tollasia rahoja jos on varma ettei ole niitä kuluttanut. Netistä tiliotteesta näkee heti miten homma menee, jos on silti jotain häikkää pankilla on velvollisuus osoittaa se virhe, jos sitä ei tiliotteessa näy.

Ei siis ole mahdollista, ellei ole todella yksinkertainen ja naiivi.
 

Yhteistyössä