V*tun s-ryhmä!!

nosto
kysykää nyt prkl siltä aapeeltä yyveellä vaikka tai pyytäkää sitä tänne kertomaan oliko oikeasti spankin moka vai kenen? pankin, kassan, kassakoneen mitä missä milloin ja miksi??? vai oliko mies syypää?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nosto:
kysykää nyt prkl siltä aapeeltä yyveellä vaikka tai pyytäkää sitä tänne kertomaan oliko oikeasti spankin moka vai kenen? pankin, kassan, kassakoneen mitä missä milloin ja miksi??? vai oliko mies syypää?
eikö tuo nyt ole aika selvää että mies on syypää, kun kerran ennenkin on rahaa hävinnyt? ja ap on aika vaitonainen asiasta...
 
harmi
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
No eihän ne edes näe kassalla, et onko siellä rahaa.
aivan. yli 150? kertaostosta se tarkistaa et onko tilillä rahaa. muuten sitä voi vinguttaa kui paljon vaan. näin sanoivatten minulle kun kortin kadotin. eli sillä voi ostaa alle 150? kertaostoja vaik sata eikä kukaan katso onko tilillä rahaa....

Ei muuten voi! Mun ostokset maksoi viimeksi reilu 80 e, ja annoin S-tilikortin, että sieltä maksetaan, kassa vetäisi kortin läpi ja totesi, että ei ole katetta!! Eikä ollutkaan, tilillä oli vain vajaa 20 e. Ja ihan näillä sanoilla sanoi: tilillä ei ole katetta!
Minulle on kerrottu että varmistusraja on 50 euroa.
Kassalla pitäs varmistaa maksajan henkilöllisyys, jos maksetaan kortilla yli 50 ? ostoksia. Siis aina jos ei tunnettu asiakas. Muuten kauppa joutuu korvaa tilinomistajalle, jos joku muu on sen kortilla shoppaillut (eli varastettu kortti). Eli jos pöllit jonkun toisen kortin tee vain pieniä ostoksia.... Sirukortilla varmennetaan aina onx katetta, S-kortilla ei voi maksaa ainakaan Prismassa/S-marketissa jos ei katetta riittävästi (ei kuitenkaan ilmoita katteen määrää). Muista korteista en tiedä.

 
uuniomena
Ap luottaa siis siihen, kun mies kertoi saaneensa soiton s-pankista, jossa kerrottiin sattuneen virheen ja virhe on nyt korjattu... hmmm....
Mä kyllä vaatisin salasanat ym itsellenikin, ettei ne olis vaan miehen takana. Must ukolla on selvästi salattavaa, jos ei voi tuollaisia tietoja jakaa vaimonsa kanssa.
 
huoba
ap taitaa olla aika pihalla tuosta s-kortti hommasta. Meidän taloudessa me luetaan miehen kanssa yhdessä se tiliote. Ollaan aina kumpikin tietoisia mitä siellä tilillä tapahtuu. Priva tilit on sitten asia erikseen, eikä niilläkään mitään erikoisia tapahdu.
Mutta kummastelen tuota ap:n ei kiinnosta asennetta ja ehdotonta luottamusta mieheensä.
 
Vieras
Tämä saattaa olla nyt asian vierestä, mutta tuli mieleen voisiko kyseessä olla virheellinen katevaraus, niinkuin itselleni on käynyt. Tosin korttia ei kassa tuolloin ottanut.

Olin maksamassa sohvaa s-bonuksilla, ja kun kassa yritti vetää korttia, se ei heti hyväksynyt sitä. Uudella höyläyksellä tuli ilmoitus että ei ole katetta, vaikka bonuksia oli sinne kertynyt yli tuhat euroa, ja olin summan tarkistanut aamulla.

Tuntikausien selvittelyjen jälkeen tuli ilmi että epäonnistuneella kortinlukukerralla olikin mennyt katevaraus, jota ei edes onnistuttu poistamaan tilitiedoista moneen päivään. En siis pystynyt maksamaan sohvaa S-bonuksilla.
 
Kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja outo juttu:
Tuu sitten ap kertomaan kuinka kävi. Mutta jos mä olisin sinä niin menisin kyllä samantien prismaan tai johonkin muuhun s-kauppaan jossa on infopiste ja pyytäisin sieltä salasanat nettipankkiin. Ellen väärin muista, ne saa samantien mukaansa. Kotona voisit rauhassa katsoa, mitä tililtä on ostettu!! Asia selviäisi mitä pikimmiten ja palstailjat sais minut mukaanlukien mielenrauhan.
Täältä tullaan!
Oltiin soitettu miehelle puolenpäivän jälkeen, jakorjattu tapahtunut virhe. Virhe siis joka oli käynyt kassalla. S-tilillä on edelleen se summa bonuskertymää niin kuin pitääkin.
:)
Miksi ne sen kortin otti pois? Ei edelleenkään selviä. Ellei siis mies ole yrittänyt maksaa ostoksiaan sillä kortilla...
empäs tiedä ku en kysyny.
Asia kiinnosti niin paljon että teit tänne ketjun, mutta kun mies kertoo että juu ny ne soitti ja korjas homman niin kiinnostus on luokkaa "aha", ei väliä missä oli vika.

Mua ainakin kiinnostais tietää missä maksutapahtumassa on riski että yhtäkkiä S-tililtä katoaa 500 euroa.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
olisipa ikävää jso kävisi noin. on mennyt surkeaksi palvelu kun ei tiedä yhtään enää onko tili miinuksella vai plussalla. ennen tuli joka kkuukausi tiedot tilistä.
Mikä estää ottamasta verkkopankkitunnuksia? Silloin saldon voi tarkistaa itse milloin tahansa.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
olisipa ikävää jso kävisi noin. on mennyt surkeaksi palvelu kun ei tiedä yhtään enää onko tili miinuksella vai plussalla. ennen tuli joka kkuukausi tiedot tilistä.
Mikä estää ottamasta verkkopankkitunnuksia? Silloin saldon voi tarkistaa itse milloin tahansa.
ei kiitos. tunnuksia on ihan tarpeeksi muutenkin. pitäisi kai lopettaa tili ja alkaa käydä jossain muualla, vaikka lidlissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja noniin:
Ap, tule esiin ja kerro kerrottavasi ja traaginen tarinasi!
:LOL:

...mutta vakavissaan, minuakin kiinnostaisi mitä tässä kävi. Olen itsekin ollut ap:n kaltainen sinisilmä aiemmassa suhteessani ja lopputuloksena on se, että menetin helvetin kalliit huonekalut, melkein luottotietoni ja vanhempani makselevat tämän miehen velkoja vielä tänäkin päivänä (käräjille menossa). :kieh: Ja jätkä vielä olevinaan jonkun keleen paperitehtaan isokenkäistä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Asia kiinnosti niin paljon että teit tänne ketjun, mutta kun mies kertoo että juu ny ne soitti ja korjas homman niin kiinnostus on luokkaa "aha", ei väliä missä oli vika.
No jos mä suu vaahdossa haukkuisin jotain firmaa mun rahojen hukkaamisesta ja olisin kaikin puolin niin pissed off ettei rajaa, niin en tasan laantuisi sillä että mulle sanottais, että "asia on nyt kunnossa". Mä edelleen vaatisin jos en päitä vadille, niin kunnon selvityksen ainakin.

Toki voi olla ap eri sortin ihminen, mutta minustakin tää nyt haiskahtaa pahasti. ETENKIN kun ei tule enää kommentteja ap:n suunnasta.

Tietty jos tekee tuollaisen otsikon, jossa morkkaa jotain lafkaa, niin aika suotavaa olisi korjata asia, jos turhaan haukkuu. Yksityishenkilöhän moisesta voisikin nostaa kunnianloukkaussyytteen.
 

Yhteistyössä