V*tun s-ryhmä!!

sr
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
mulla on kyllä prisman kassalla kone pyytänyt ottamaan kortin pois, kun olen ollut ottamassa vain bonukset. olin silloin ilmoittanut kortin kadonneeksi, mutta löytänyt sen myöhemmin. meni kortit sekaisin. :)
eli ei pelkästään maksaessa kone kiellä luovuttamasta korttia takaisin asiakkaalle. :)
toinen tapaus, kun kone on pyytänyt kortin pois oli sellainen, kun väliaikainen käteiskortti oli mennyt vanhaksi.
Siis tottakaihan nyt tällaisissa tapauksissa,että olet ilmoittanut korttisi kadonneeksi,niin kassan näyttöön tulee tuo teksti,samoin kuin jos kortti on vanhentunut tulee siitä ilmoitus. Mutta tässä nyt ei ilmeisesti ollut kyse hukatusta kortista ;)...
 
Alkuperäinen kirjoittaja juupa juu ja uskoo ken tahtoo:
potkuri ei vieläkään halua nähdä sitä tosiasiaa että miehensä kusettaa sitä. Mies on hankkinut jostain sen summan minkä sieltä on törsännytkin ja laittanut tilille takas..Sanoo sitten vaan että s-pankista soitettiin ja homma korjattu... Vaatisin kyllä noi tiliotteet näkyviin ym. Voi jessus mitä sinisilmäisyyttä....
Kyyninen vanha ämmä täällä hei.

Tekisin tismalleen samoin, jos tuo JA lahjarahojen katoamisepisodi olisivat käyneet meidän perheelle & selitykset on tasoa meriselitys. Kaksi kertaa savua muttei tulta...joo, en usko. Anteeks ny vaan. Haluaisin varmaan nähdä kännykästäkin, että mihin aikaan ja millaisesta numerosta soittivat :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja sinna:
piipa: taidat olla vähä yksinkertainen?
käytä ne bonukset ostoksiisi
joo niin oon. ku mulla ei oo sitä sirukorttia. vaan ihan tavallinen bonuskortti. jolla ei makseta. jolla vaan kerrytetään.

ja pankintädille, kyllä mä oon pankissa asioidessani tähän mennessä selvinny tolla kelakortilla. mut tosiaan, kun ei oo ollu muuten tarvetta uusia passia tai hakea henkilökorttia niin se on vaan jääny.
plus mä käyn noin kolmesti vuodessa prismassa kaupassa että sikälikin se on jääny - voishan sieltä tosin ottaa omansa kokonaan pois, eikös se satanen ollu se "liittymismaksu"?
Miten sä pärjäät elämässä ilman virallista henkilötodistusta?

 
myrtsi
meiltä ei oo ikinä mitään hävinny ja kävinkin äsken tsekkaamassa pitkästä aikaa paljon tilillä on rahaa ja olipa ihan yllätys ku siel oli 700e!!
luulin että pari sataa ois.
taidetaankin lähtee jonnekkin lämpimään tammikuussa kun miehellä on sillon viikko lomaa..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mua jää kyllä vaivaamaan tää :ashamed:
Mua kans. :wave:

Ja mua myös ärsyttää ap:n vaitonaisuus nyt. Prkl, piti tehdä moinen aloitus ja sit ei vaivaudu kertomaan miten tää päättyi loppujen lopuksi.
Ei varmaan kehtaa enää tulla kommentoimaan. Tais mies jäädä kiinni...
 
essi
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mua jää kyllä vaivaamaan tää :ashamed:
Mua kans. :wave:

Ja mua myös ärsyttää ap:n vaitonaisuus nyt. Prkl, piti tehdä moinen aloitus ja sit ei vaivaudu kertomaan miten tää päättyi loppujen lopuksi.
No, ap:hän kertoi, että moka oli kassalla ollut, tilillä rahat tallessa. Ja asia varmaankin hänen puolestaan käsitelty. Sen kummempaa selitystä hän ei asiasta kaipaa.
Me muut vaan kaivataan :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mua jäi kyl vaivaa ne lapsen lahjarahatkin.. et mikä tarina siinä on, kun ap voi vaan yksärillä kertoa.. :ashamed:
( joo hankin oman elämän joskus.. )
Minuakin vaivaa...ja ihmetyttää, miksei siitä voi palstalla kertoa, jos kerran alunperinkin sitä täällä vatvoi.

(enkä aio hankkia omaa elämää :D)
 
j
endie,säähän voit aapeeltä kysyä sitä yksärillä, eiks je??? Ja kertoa meille kans.


Siis mäkin haluisin nyt oikeesti tietää, mistä tässä oli kysymys, koska mulla rahat s-pankissa (muita tilejä olekaan) ja jos s-pankissa tekevät jotain 500 euron mokia, niin haluisin kyl tietää.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja outo juttu:
Tuu sitten ap kertomaan kuinka kävi. Mutta jos mä olisin sinä niin menisin kyllä samantien prismaan tai johonkin muuhun s-kauppaan jossa on infopiste ja pyytäisin sieltä salasanat nettipankkiin. Ellen väärin muista, ne saa samantien mukaansa. Kotona voisit rauhassa katsoa, mitä tililtä on ostettu!! Asia selviäisi mitä pikimmiten ja palstailjat sais minut mukaanlukien mielenrauhan.
Täältä tullaan!
Oltiin soitettu miehelle puolenpäivän jälkeen, jakorjattu tapahtunut virhe. Virhe siis joka oli käynyt kassalla. S-tilillä on edelleen se summa bonuskertymää niin kuin pitääkin.
:)
Tässähän on vastaus.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täältä tullaan!
Oltiin soitettu miehelle puolenpäivän jälkeen, jakorjattu tapahtunut virhe. Virhe siis joka oli käynyt kassalla. S-tilillä on edelleen se summa bonuskertymää niin kuin pitääkin.
:)


Tässähän on vastaus.
Joo mut mikä vastaus, mä haluun tietää et mihin ne rahat oli hävinny ja sit ilmestynyt takasi vai mitä oli käyny.
Omalta kohdaltani kyseen alaistan ko pankin toimintaa ja siirrän kyllä kaikki raha-asiani pois sieltä jos sen toiminnassa on tuollaista epävarmuutta. Missään muussa pankissa en oo koskaan kuullut moisesta virheestä
 
hhhhhmm
Siis miten, se kai 500 e, voi kadota, en keksi kuin sen että jos ostokset kassaneiti onkin vetäny vahingossa s-tilin puolelta, jolta veloitettu, eikä mahd. toiselta pankkikortilta, mutta toisaalta harvalla kai 500 euron kertaostoksia prismasta? Ja en usko että useamman kerran vielä sattuis..
 
Olin ihan siinä uskossa, että s-ryhmällä toimii tietyt asiat samalla tavalla jokaisessa alueosuuskaupassa esimerkiksi kassajärjestelmät. Itse työssäni s-ryhmällä olen saanut kassakoneelta käskyn ottamaan kortin pois vaikka asiakas ei sillä maksanut vaan yritin laittaa vain bonuksia.
Ja koneet on koneita, virheitä sattuu.. Mollataan nyt toistakin pankkia eli Nordeaa, kerran sain selvittää kun asiakkaalta oli veloitettu kahteen kertaan täsmälleen sama summa kortilta samalla minuutilla, pankki oli päättänyt ottaa omansa ;)
Kannattaa siis jokaisen tarkastella omia tilitietoja silloin tällöin.
 

Yhteistyössä