V*tun s-ryhmä!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja problem solved:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Jos maksaa ostoksia S-kortilla muualla kuin S-ryhmän paikoissa niin siitää ei saa maksutapaetua. Eli ap:n mies on voinu ostaa esim. Mustasta pörssistä jotain ja maksaa sillä kortilla, se ei näy missään.
Noniin. Selitys tuli tässä!!
JEEEE!!!
Meillä on siis uus telkkari tms jossain, en vaan huomaa mitään :D
eiks sua yhtään epäilytä asia??!
muakin vähän ihmetyttää, jos on ennenkin ollu hämäryyttä raha-asioissa ja rahaa "kadonnut".. että ollaan vaan tiukasti siinä kannassa, että s-ryhmä on mokannut jne. :eek:
Ap ei vain halua ehkä nähdä totuutta omasta miehestä.aikasemmista raha-asioista en tiedä muttta jos niitä on ollu niin epäilen kyllä miestä
 
Mikset hae niitä pankkitunnuksia? Vai oliko asia niin että tili on miehesi nimissä? Jos on niin tänään miehen kanssa Prismaan tms. hakemaan tunnukset ja sitten näette että mitä tililtä on veloitettu ja milloin.

Onhan voinut käydä niin että jos kortissa on Visa niin onkin maksanut jossain vahingossa väärällä kortilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
eikö mua s-ryhmällä ole voinut tulla mokaa? miksi pitää heti ap:n miestä epäillä? voi niitä rehellisiäkin miehiä olla.
no kerro joku esimerkkitapaus?

on rehellisiä miehiä toki olemassa. Jos ap:n ukko ei vaan kehtaa tunnustaa käyttäneensä korttia.
 
viima80
Alkuperäinen kirjoittaja lll:
Alkuperäinen kirjoittaja heps:
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
No eihän ne edes näe kassalla, et onko siellä rahaa.
aivan. yli 150? kertaostosta se tarkistaa et onko tilillä rahaa. muuten sitä voi vinguttaa kui paljon vaan. näin sanoivatten minulle kun kortin kadotin. eli sillä voi ostaa alle 150? kertaostoja vaik sata eikä kukaan katso onko tilillä rahaa....
Tämä on kyllä sitten yksilöllistä eri S-puljuissa, koska minä meinasin maksaa 8 euron ostokseni paikallisessa S-marketissa S-kortilla ja kone herjasi, että eipä riitäkään kate. Meillä tapana maksaa pikkuostoksia sillä kortilla, mutta oli tullut siihen kuuhun jo liikaa niitä pikkuostoksia... :)
Olisiko tässä nyt kyseessä sitten aina varmentava Visa Debit kyseessä? Oletko opiskelija? Silloin tulee automaattisesti aina varmentava kortti.
olen ospiskelija eikä mitään debit juttuja. näin vain sanoi pari vuotta sitten turussa täti. eli joku voi vinguttaa sillä mun kortilla mielinmäärin jos sen käsiinsä saa. sinänsä aika riskaapelia. en tiiä sit toimiiko oikeesti noin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja lll:
Alkuperäinen kirjoittaja heps:
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
No eihän ne edes näe kassalla, et onko siellä rahaa.
aivan. yli 150? kertaostosta se tarkistaa et onko tilillä rahaa. muuten sitä voi vinguttaa kui paljon vaan. näin sanoivatten minulle kun kortin kadotin. eli sillä voi ostaa alle 150? kertaostoja vaik sata eikä kukaan katso onko tilillä rahaa....
Tämä on kyllä sitten yksilöllistä eri S-puljuissa, koska minä meinasin maksaa 8 euron ostokseni paikallisessa S-marketissa S-kortilla ja kone herjasi, että eipä riitäkään kate. Meillä tapana maksaa pikkuostoksia sillä kortilla, mutta oli tullut siihen kuuhun jo liikaa niitä pikkuostoksia... :)
Olisiko tässä nyt kyseessä sitten aina varmentava Visa Debit kyseessä? Oletko opiskelija? Silloin tulee automaattisesti aina varmentava kortti.
olen ospiskelija eikä mitään debit juttuja. näin vain sanoi pari vuotta sitten turussa täti. eli joku voi vinguttaa sillä mun kortilla mielinmäärin jos sen käsiinsä saa. sinänsä aika riskaapelia. en tiiä sit toimiiko oikeesti noin.
niin pari vuotta sitten.... hommat muuttuu..tuli s-pankkia ja kaikkea...
 
Alkuperäinen kirjoittaja problem solved:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Jos maksaa ostoksia S-kortilla muualla kuin S-ryhmän paikoissa niin siitää ei saa maksutapaetua. Eli ap:n mies on voinu ostaa esim. Mustasta pörssistä jotain ja maksaa sillä kortilla, se ei näy missään.
Noniin. Selitys tuli tässä!!

Paitsi että Musta Pörssi on Keskon, eikä ässän :xmas:


(mutta juu, ymmärsin pointin kyllä! )
 
???
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja P:
tää vaan puolustaa miestään vaikka se todennäköisin syyllinen eikä mikään s-ryhmä :D pikkasen kröhöm sinisilmäinen NUORI rouva....
ja siellä huutelee näköjään silmään kustu vanha ämmä.
no ohhoh.. :( :eek:
Peesi,taisi kolahtaa apn nilkkaan.Miksi ei kerro niistä lapsen rahoista?Miten samassa perheessä vaan `katoaa´rahaa????
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä luin ketjun läpi eikä mulle edelleenkään selvinnyt että oliko miehen tarkoitus tolla kauppareissullaan maksaa S-kortilla?
Vai kuuluuko tämä niihin kysymyksiin, joihin ap ei vastaa?
ilmeisesti ei ollut tarkoitus maksaa vaan kerätä bonarit. ap:n mukaan tilillä olevat rahat säästetään joululahjoihin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä luin ketjun läpi eikä mulle edelleenkään selvinnyt että oliko miehen tarkoitus tolla kauppareissullaan maksaa S-kortilla?
Vai kuuluuko tämä niihin kysymyksiin, joihin ap ei vastaa?
taitaa kuulua juuri niihin kysymyksiin
 
niin
Hrrr... ihan kuin mun elämästä joskus nuorempana, kun olin avoliitossa kusipäisen valehtelevan ukon kanssa. Aina oli rahat kadonneet tai hävinneet jonnekin, palkkaakaan ei maksettu miehelle aina ajoissa, välillä jäi kuukausia kun ei vaan maksettu.. Pyysi rahaa lahjoihin, mutta lahjat ei koskaan ilmestyneet mun nähtäviksi kun nekin mystisesti katosivat. Jne. Just tämmöinen juttu mistä ap nyt kertoo, ois voinut tapahtua myös meille.

Mä uskoin. Halusin uskoa. Olinhan sokeasti rakastunut.

Onneksi jossain vaiheessa tajusin, vaikkakin totuus teki kipeää.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja problem solved:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Jos maksaa ostoksia S-kortilla muualla kuin S-ryhmän paikoissa niin siitää ei saa maksutapaetua. Eli ap:n mies on voinu ostaa esim. Mustasta pörssistä jotain ja maksaa sillä kortilla, se ei näy missään.
Noniin. Selitys tuli tässä!!

Paitsi että Musta Pörssi on Keskon, eikä ässän :xmas:


(mutta juu, ymmärsin pointin kyllä! )
Niin siis nimenomaan maksutapaetua saat vain ässän kaupoista etkä esim. mustasta pörssistä.
 
Kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Mikset hae niitä pankkitunnuksia? Vai oliko asia niin että tili on miehesi nimissä? Jos on niin tänään miehen kanssa Prismaan tms. hakemaan tunnukset ja sitten näette että mitä tililtä on veloitettu ja milloin.
Onhan ap jo kertonut että hänelläkin on siihen samaan tiliin kortti, tosin ilman maksuominaisuutta.

Ja tosiaan ne tunnukset saa ihan koska tahansa mistä tahansa Prismasta, joten en ymmärrä miksi ei yksinkertaisesti haeta niitä ja tarkisteta asiaa tänään (jos on jo monta kuukautta pitänyt hakea) vaan odotellaan S-ryhmältä jotain selvitystä maksutapahtumista.

Jos multa katois tililtä noin paljon rahaa niin todellakin oisin tukka putkella menossa hakemaan uusia tunnuksia kadonneiden tilalle ja kattomassa tilitapahtumiani netissä.
 
Kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Jos maksaa ostoksia S-kortilla muualla kuin S-ryhmän paikoissa niin siitää ei saa maksutapaetua. Eli ap:n mies on voinu ostaa esim. Mustasta pörssistä jotain ja maksaa sillä kortilla, se ei näy missään.
Samaten jos nettitunnuksia käyttäen siirtää rahat toiselle tilille tai nostaa rahan kassalta, niin ei siitäkään saa maksutapaetua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja problem solved:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Jos maksaa ostoksia S-kortilla muualla kuin S-ryhmän paikoissa niin siitää ei saa maksutapaetua. Eli ap:n mies on voinu ostaa esim. Mustasta pörssistä jotain ja maksaa sillä kortilla, se ei näy missään.
Noniin. Selitys tuli tässä!!

Paitsi että Musta Pörssi on Keskon, eikä ässän :xmas:


(mutta juu, ymmärsin pointin kyllä! )
Niin siis nimenomaan maksutapaetua saat vain ässän kaupoista etkä esim. mustasta pörssistä.

Siis niin, aivan juu. Mut mä jotenkin ajattelin et kyse on pelkästä s-kortista, siis siistä debit-versiosta, eikä S-pankkikortista.
 

Yhteistyössä