V*tun s-ryhmä!!

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Sitä tässä kanssa mietin että jos sillä kortilla maksaa, siis s-tililtä, niin eikös silloin pitäisi näkyä siinä bonustiedotteessa jotain maksutapaetua tms?
Ja kun sellaista ei ole ollut pitkään aikaan missään lapussa.
Ei siinä tiedotteessa näy vaan s-pankin sivuilla
kyllä se maksutapaetu näkyy sen lehden mukana tulevassa tiedotteessa :)
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja vaihtoehto:
Voittehan te mennä s-pankin verkkopankkiin ja katsoa sieltä mitä tapahtumia tililtä on tehty?
ilmeisesti on vaikeaa apn hakea se avainluku lista uusi ja tarkistaa suoraa asia sieltä menisi nopeammin kuin tuo että odottaa selvitystä s-marketista..
sano mun sanoneen ap kohdalla on vika s-marketissa ja selittää jotain ihmeellistä miksi rahat mennyt ja todellisuudessa mätkii äijäänsä päähän väärin käytetyn kortin takia haha!
 
mie
saldomaatista näkee kans kuukauden menot ja tulot. löytyy joka s kaupasta täytyy vaan tietää asiakastunnus . ja myös se ttä jos ap llä on vain käteis kortti niin hänellä ei ole oikeutta saada mitään tietoja vain ja ainoastaan pääkortin haltijalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Sitä tässä kanssa mietin että jos sillä kortilla maksaa, siis s-tililtä, niin eikös silloin pitäisi näkyä siinä bonustiedotteessa jotain maksutapaetua tms?
Ja kun sellaista ei ole ollut pitkään aikaan missään lapussa.
Ei siinä tiedotteessa näy vaan s-pankin sivuilla
kyllä se maksutapaetu näkyy sen lehden mukana tulevassa tiedotteessa :)
Kiitti en vaan oo koskaan huomannut =) mä käytän vaan nettitunnuksia
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja vaihtoehto:
Voittehan te mennä s-pankin verkkopankkiin ja katsoa sieltä mitä tapahtumia tililtä on tehty?
ilmeisesti on vaikeaa apn hakea se avainluku lista uusi ja tarkistaa suoraa asia sieltä menisi nopeammin kuin tuo että odottaa selvitystä s-marketista..
sano mun sanoneen ap kohdalla on vika s-marketissa ja selittää jotain ihmeellistä miksi rahat mennyt ja todellisuudessa mätkii äijäänsä päähän väärin käytetyn kortin takia haha!
eihän ap saa sitä avainlukulistaa jos tili on miehen nimissä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Sitä tässä kanssa mietin että jos sillä kortilla maksaa, siis s-tililtä, niin eikös silloin pitäisi näkyä siinä bonustiedotteessa jotain maksutapaetua tms?
Ja kun sellaista ei ole ollut pitkään aikaan missään lapussa.
Ei siinä tiedotteessa näy vaan s-pankin sivuilla
kyllä se maksutapaetu näkyy sen lehden mukana tulevassa tiedotteessa :)
Kiitti en vaan oo koskaan huomannut =) mä käytän vaan nettitunnuksia

mä taas en ole ikinä nettitunnuksia käyttänyt. ei meil oo vissii ees haettu niitä - pitäs kyl.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
saldomaatista näkee kans kuukauden menot ja tulot. löytyy joka s kaupasta täytyy vaan tietää asiakastunnus . ja myös se ttä jos ap llä on vain käteis kortti niin hänellä ei ole oikeutta saada mitään tietoja vain ja ainoastaan pääkortin haltijalla.
nin ja lehdessä olevat on aina kuukauden myöhässä saldomaatti vain päivän . suosittelen kokeilemaan saldomaatin käyttöä
 
utelias
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Eikös ap ole sama ihminen, jolta oli mystisesti kadonnut lapsen lahjarahat tässä jokunen aika sitten...? Liekö mies ollut silloinkin asialla...
Voisko joku nostaa tän ketjun tai linkittää tähän, on mennyt kokonaan ohitse..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
saldomaatista näkee kans kuukauden menot ja tulot. löytyy joka s kaupasta täytyy vaan tietää asiakastunnus . ja myös se ttä jos ap llä on vain käteis kortti niin hänellä ei ole oikeutta saada mitään tietoja vain ja ainoastaan pääkortin haltijalla.
nin ja lehdessä olevat on aina kuukauden myöhässä saldomaatti vain päivän . suosittelen kokeilemaan saldomaatin käyttöä
Mä suosittelen hankkimaan ne nettipankkitunnarit. :D Sieltä näkee aina ajantasaisen saldon, sekä pystyy käyttämään rahojaan ihan niinkuin pankkitililtä yleensä, eli sieltä voi maksella laskuja, siirtää rahat toiselle tilille yms. Näin ehkä ekana epäilisinkin tapahtuneen jos ap:lla ne nettitunnukset olisi, siis että joku isompi lasku olisi sieltä maksettu esim.
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
saldomaatista näkee kans kuukauden menot ja tulot. löytyy joka s kaupasta täytyy vaan tietää asiakastunnus . ja myös se ttä jos ap llä on vain käteis kortti niin hänellä ei ole oikeutta saada mitään tietoja vain ja ainoastaan pääkortin haltijalla.
nin ja lehdessä olevat on aina kuukauden myöhässä saldomaatti vain päivän . suosittelen kokeilemaan saldomaatin käyttöä
Mä suosittelen hankkimaan ne nettipankkitunnarit. :D Sieltä näkee aina ajantasaisen saldon, sekä pystyy käyttämään rahojaan ihan niinkuin pankkitililtä yleensä, eli sieltä voi maksella laskuja, siirtää rahat toiselle tilille yms. Näin ehkä ekana epäilisinkin tapahtuneen jos ap:lla ne nettitunnukset olisi, siis että joku isompi lasku olisi sieltä maksettu esim.
Niin. Voihan ne nettipankkitunnarit ollakin olemassa -miehellä. Ilman että ap tietää asiasta.
 
vieras
Jos mies on maksanut kortilla vaikka vaan kuluneen kuukauden aikana ja vingutellut tilin kuiviin.. sit ei näy kuin vasta seuraavassa tiliotteessa se maksutapaetu. No saattepahan muutaman euron jouluks rahaa kun sentään sitä maksutapaetua ois tulossa.. :(
 
ccc
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja plussaaja:
Jos palauttaa S-kauppaan pulloja, voivat bonukset viedä tilin miinukselle, koska pullonpalautuksista annetaan miinusbonuksia.
HÄH?
no joo jos antaa pelkän pullonpalautus lapun ja bonus kortin .
No niin, mitä järkeä sitä korttia olisikaan siinä tilanteessa näyttää :eek: ?
no kuka dorka niin tekee :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Aika moni kuulemma niistä yrittää boonuksia saada mitä kassa tätien kanssa on jutellut.
 
heps
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
No eihän ne edes näe kassalla, et onko siellä rahaa.
aivan. yli 150? kertaostosta se tarkistaa et onko tilillä rahaa. muuten sitä voi vinguttaa kui paljon vaan. näin sanoivatten minulle kun kortin kadotin. eli sillä voi ostaa alle 150? kertaostoja vaik sata eikä kukaan katso onko tilillä rahaa....
Tämä on kyllä sitten yksilöllistä eri S-puljuissa, koska minä meinasin maksaa 8 euron ostokseni paikallisessa S-marketissa S-kortilla ja kone herjasi, että eipä riitäkään kate. Meillä tapana maksaa pikkuostoksia sillä kortilla, mutta oli tullut siihen kuuhun jo liikaa niitä pikkuostoksia... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja heps:
Tämä on kyllä sitten yksilöllistä eri S-puljuissa, koska minä meinasin maksaa 8 euron ostokseni paikallisessa S-marketissa S-kortilla ja kone herjasi, että eipä riitäkään kate. Meillä tapana maksaa pikkuostoksia sillä kortilla, mutta oli tullut siihen kuuhun jo liikaa niitä pikkuostoksia... :)
Mä muistelin et joku joskus sanoi, että ne koneet tekee yllätys varmennuksia, eli joskus varmentaa, joskus ei.

Riippuu paljon myös mikä kortti ja millä ominaisuudella on. Visa Debit toimii kuten pankkikortti, mutta siihenkin saa sen varmennuksen, eli että toimii samalla lailla kuin Visa electron.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Jos maksaa ostoksia S-kortilla muualla kuin S-ryhmän paikoissa niin siitää ei saa maksutapaetua. Eli ap:n mies on voinu ostaa esim. Mustasta pörssistä jotain ja maksaa sillä kortilla, se ei näy missään.
Ymmärsinkä nyt oikein että sä väität et S-ryhmän kortilla voi muka maksaa esim.mustassa pörssissä??Vai ainoastaan siinä tapauksessako jos kortilla on Visa?Koska mä olen ymmärtäny ettei se käy maksuvälineellä muualla kuin S-ryhmissä.
 
problem solved
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Jos maksaa ostoksia S-kortilla muualla kuin S-ryhmän paikoissa niin siitää ei saa maksutapaetua. Eli ap:n mies on voinu ostaa esim. Mustasta pörssistä jotain ja maksaa sillä kortilla, se ei näy missään.
Noniin. Selitys tuli tässä!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Jos maksaa ostoksia S-kortilla muualla kuin S-ryhmän paikoissa niin siitää ei saa maksutapaetua. Eli ap:n mies on voinu ostaa esim. Mustasta pörssistä jotain ja maksaa sillä kortilla, se ei näy missään.
Ymmärsinkä nyt oikein että sä väität et S-ryhmän kortilla voi muka maksaa esim.mustassa pörssissä??Vai ainoastaan siinä tapauksessako jos kortilla on Visa?Koska mä olen ymmärtäny ettei se käy maksuvälineellä muualla kuin S-ryhmissä.
s- pankin visa debit ( toimii kuin electron ) käy melkein kaikkialla maksukorttina. Maksettiin esim. meidän telkkari veikon konees s-pankin kortilla.

maksutapaetua saa maksamalla s-ryhmissä ei muualla.
 
lll
Alkuperäinen kirjoittaja heps:
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
No eihän ne edes näe kassalla, et onko siellä rahaa.
aivan. yli 150? kertaostosta se tarkistaa et onko tilillä rahaa. muuten sitä voi vinguttaa kui paljon vaan. näin sanoivatten minulle kun kortin kadotin. eli sillä voi ostaa alle 150? kertaostoja vaik sata eikä kukaan katso onko tilillä rahaa....
Tämä on kyllä sitten yksilöllistä eri S-puljuissa, koska minä meinasin maksaa 8 euron ostokseni paikallisessa S-marketissa S-kortilla ja kone herjasi, että eipä riitäkään kate. Meillä tapana maksaa pikkuostoksia sillä kortilla, mutta oli tullut siihen kuuhun jo liikaa niitä pikkuostoksia... :)
Olisiko tässä nyt kyseessä sitten aina varmentava Visa Debit kyseessä? Oletko opiskelija? Silloin tulee automaattisesti aina varmentava kortti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja problem solved:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Jos maksaa ostoksia S-kortilla muualla kuin S-ryhmän paikoissa niin siitää ei saa maksutapaetua. Eli ap:n mies on voinu ostaa esim. Mustasta pörssistä jotain ja maksaa sillä kortilla, se ei näy missään.
Noniin. Selitys tuli tässä!!
JEEEE!!!
Meillä on siis uus telkkari tms jossain, en vaan huomaa mitään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja problem solved:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Jos maksaa ostoksia S-kortilla muualla kuin S-ryhmän paikoissa niin siitää ei saa maksutapaetua. Eli ap:n mies on voinu ostaa esim. Mustasta pörssistä jotain ja maksaa sillä kortilla, se ei näy missään.
Noniin. Selitys tuli tässä!!
JEEEE!!!
Meillä on siis uus telkkari tms jossain, en vaan huomaa mitään :D
eiks sua yhtään epäilytä asia??!

 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja problem solved:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Jos maksaa ostoksia S-kortilla muualla kuin S-ryhmän paikoissa niin siitää ei saa maksutapaetua. Eli ap:n mies on voinu ostaa esim. Mustasta pörssistä jotain ja maksaa sillä kortilla, se ei näy missään.
Noniin. Selitys tuli tässä!!
JEEEE!!!
Meillä on siis uus telkkari tms jossain, en vaan huomaa mitään :D
eiks sua yhtään epäilytä asia??!
muakin vähän ihmetyttää, jos on ennenkin ollu hämäryyttä raha-asioissa ja rahaa "kadonnut".. että ollaan vaan tiukasti siinä kannassa, että s-ryhmä on mokannut jne. :eek:
 

Yhteistyössä