Uusinta: Miehen pieni penis

  • Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
The Beast
Ok! Sama asia jos itse häpeäisin, että mun muijalla olis leveä perse ja pienet tissit ja sitä vielä kailottaisin.

Vaihtoehtoja on 2. Joka hankit isommalla varustuksella olevan miehen tai sitten opit elämään asian kanssa... Minusta ensimmäinen vaihtoehto kertoo lapsellisuudesta...

Mieti vähän asioita!!! Sulla ei ole mitään valittamista!!! Sen jotenkin voisin yrittää uskoa, että pieni muna haittais sun seksi elämää, mutta kun sekään ei ole sun ongelma... niin???

Toi sun ongelmas ei todellakaan ole normaalia... Älä tee itselle ongelmaa kun sitä ei ole.
 
Mies ja 18cm
Ootteko naiset ajatelleet että teitäkin löytyy tosi iso pillusia ja sitten löytyy pieni pillusia.. On vain tullut vastaan sellasiakin naisia että on koko nyrkin melkein työtää sisään. Yksi pyysi kerran puolentoista litran pullolla työtellä sisää paksulla päällä. Sitten taas on ollut sellasia että hyvä kun sormi on mahtunut sisälle.. Eiköhän meille kaikille löydy sellanen että tuntuu hyvälle ja sopii yhteen.
 
Onnellinen nainen
Ei voi olla totta että te puhutte tällaista :O
Ihan oikeasti!!
Ettekö arvosta miestänne millään tavalla tmv...onko se koko todellakin noin tärkeätä?
Mä en yhtään ihmettele miks on niin paljon sinkkunaisia ja miehiä kun tällaista suoraan sanottuna paskaa jauhetaan.
Kauheata miten oikeasti mietitään vaan minkä kokoinen jne, missä romantiikka jne, vai oonko vaan liian vanhanaikainen, ainii mä olinkin varattu...hups ja eksyin väärälle palstalle...
Musta on ilkeätä puhua omasta miehestään että sillä on pieni, oikeasti, miestä pitää kunnioittaa samalla mitalla kuin se kunnioittaa naista. Jos on kusipää äijä, niin ansaitsee paskaa, mut ei kunnon mies ansaitse tuollaista mollimista, oli pieni tai iso....
On täs itelläkin ollut kokemuksia, mut se isokyrpänen oli hirveen ruma ja olevinaan ja eli sillä munallaan ja jaksoi itse sitä kokoajan ylistää, ja kehtas vielä multa kysyä että mitäs ajattelet siitä että sul on näin isomunainen mies, et eikö oo hienoa...HUH huh, totesin siihen vaan että Sehän riippuu ihan siitä mistä se roikkuu....et semmoista.
Älkää miehet lukeko tätä paskaa, kaikki ukot ajattelee et niil on pieni, vaiks kysymyksessä ois ihan normi vehje. Mun ei oo ainakaan koskaan tarvinnut valittaa....
 
erectio
Alkuperäinen kirjoittaja Anneli:
Sorry, tein näin koska tätä on hirmu vaikea seurata, kun otsikot ei pysy päällä.

Mutta halusin vain kertoa, että mun sisaren miehellä on pienin penis minkä olen koskaan näkenelläkään nähnyt. Monet saunakerrat ja mökkiuinnit olen heidänn kanssaan ollut ja aina se vaan on yhtä pieni. Ehkä ihan suoraan saunanlauteilta siihen ilmestyy pari senttiä vartta. Muuten se on pelkkä pikkuruinen terska, joka näyttää olevan suoraan pussien päällä kiinni.
Juhlakunnossa en ole sitä nähnytkään. Sisareni sanoi kerran pikku pierussa, että olenko huomanut miten pieni se on. Vastasin, ettö tottakai olen huomioinut.
Hän häpeää sitä aivan mielettömästi, koska on saanut kuulla erinäissä vihjailuja sieltä täältä. Mä en pilkannut yhtään sitä, mutta kyllä käy siskoa sääliksi.
Se kuulemma kasvaa ihan kivasti kiihottuessaan, mutta ei siitä koskaan mitään varsinaista panovehjettä tule.
Sikstoisekseen ei sitä voi mennä sanomaan kenellekään,. että nyt se tuollainen, mutta kasvaa siitä kyllä. Hetihän sen arvaisi jokainen, että se on kipeä paikka.

No mulla kans lepopituus pari centtiä mutta juhlakunnossa 18 ja paksuutta läpi 6 centtiä. Pieni muna saattaa kasvaa monin kertasesti, joten lepotila ei kerro tosiasiaa;)

 
nainen82
Helille: Nyt nainen otat ittees niskasta kiinni ja lakkaat häpeämästä miehesi pientä kalua!! Helpommin varmaan sanottu kuin tehty... mutta kaikki vois lähtee vaikka siitä että lakkaatte käymästä mökki- tai saunareissuilla, joissa kaikki ovat keskenään alasti! Menkää vaikka mieluummin kahdestaan mökkeilemään, tai sitten sovitte että lähdette mukaan mökille, mutta saunotte vain kahdestaan tai ette sauno ollenkaan tms. Eihän sitä miehen vehjettä ole pakko kaikille aina esitellä!! Toinen vaihtoehto on, että seuraavassa aihetta vähänkään sivuavassa keskustelussa sanot totuudenmukaisesti kavereillesi, että sinun miehelläsi on pieni, mutta hän on silti uskomaton sängyssä ja tyydyttää sinut täysin (jos teillä siis on tapana keskustella tällaisista asioista)! Tai sittenhän voit vaan puolihuomaamattomasti jonkun keskustelun yhteydessä valehdella, että miehelläsi on pieni levossa, mutta kasvaa seisoessaan moninkertaiseksi. ;) Jotenkin tuntuu niin uskomattomalta että aikuisen naisen tarvitsisi tällaisia asioita hävetä, mutta toisaalta naiset tuntien... hyvin mahdollista! Kyllähän naisporukoiden keskusteluissa hyvin äkkiä tullaan aina siihen tulokseen että iso sen olla pitää, ja vertaillaan vähän miesten taitoja tai kehuskellaan muuten oman miehen puolesta... ja teilataan tietty huonommat. Tuskin kaikki ovat edes asioista samaa mieltä, mutta joukossa tyhmyys tiivistyy. :D
 
lepotila
Niin kyllähän se voi olla niin, että lepotilassa pieni ja sitten juhlakunnossa tarpeeksi iso. Itse tapailen juuri tällaista miestä ja täytyy sanoa, että ehdin säikähtää pahanpäiväisesti ennenkuin sitä paisumista tapahtui. :)
Ei mikään järkky pitkä ole, olisiko about 14 cm, kyllä sillä meikäläisen ainakin tyydyttää. Liian pientäkin olen kerran saanut ja se ei tuntunut missään.Takaapäinkin mukava kun ei lyö ikävästi liian pitkälle.
Täytyy sanoa, että tuli kyllä mieleen, että jos tuon miekkosen kanssa pääsee näihin "yhteissaunotteluihin/uinteihin" niin voi olla tyttärille selittelemistä, että ei se suinkaan noin pieneksi jää. :)
 
Xy1
Aika kummallista tuo naisten käyttäytyminen. Oma vaimoni ei halua päästää minua mihinkään yhteissaunailtoihin, koska haluaa salata isohkon kaluni. Hän ei halua sen näkyvän muutenkaan, vaan jos postimyynnistä on tilattu liian ohutkankaiset ja paljastavat housut, niin ne ei käy ollenkaan. Aiemmin en edes ollut huomannut tälläistä peittelyä, ennenkuin sovitin omasta mielestäni sopivia ja mukavia huosuja. Sanottakoon nyt sekin, että viimeksi minulla on ollut paljastavat ohutkankaiset farkut ensi kertaa tavatessamme. Silloin puolijäykkänä seisova kaluni oli vähän turhankin esillä. Kavereiden kanssa saunoessa näihin asioihin ei toki muutenkaan kiinnitetä huomiota, jokainen pärjää sillä mikä on.
 
Mittaaja n
Siis onko tavallista että siskon miehen kalu on kaikkien näkyvillä, oli se iso tai pieni? Kas kun ei koko suvun arvosteltavana! Missä on uimahousut? Jos muuten mies on hyvä, niin mitä koolla sitten on väliä...
 
no joopa joo
Alkuperäinen kirjoittaja pienten ystävä:
mun edellisellä poikaystävällä oli niin iso muna, ettei seksi oikein sujunut. ajatuskin takaapäin hirvitti.

vaihdoin miestä ja nykyinen on tosi pienimunainen, mutta osaa käyttää sitä hyvin ja muutenkin tosi seksuaalinen. nautin seksistä mielettömästi hänen kanssaan!

kyllä se on miten sitä käyttää, eli pienimunaisetkin voivat olla mahtavia rakastajia!!
sanoo mies.
 
pienemmälläkin pärjää...
Olen kyllä uus ihminen keskustelussa ja vieläpä nainen... mutta yksi parhaista sänkykumppaneistani oli suht. pienimunainen mies... voin kyllä lämmöllä muistella! ;)
 
Nainen vaan
Ex-miesystävälläni oli myös lepotilassa pienehkö, mutta kasvoi aivan hurjasti stondiksessa. Ja seisoi vaikka koko yön. Eli vaikka näyttää päälle päin vaatimattomalta, voikin olla tarvittaessa todella käyttökelpoinen vehje. Pakkaus on siis vain käytännöllisempi, turha kai sitä mitään isoa lerppua siellä lahkeessa säilyttää. Olen kuullut että lepotilassa isot ei siitä paljon kasva stondatessa ja erektion kanssa on vähän niin ja näin. Olen kyllä sellaisiakin miehiä tavannut joilla oikeasti on sekstatessakin pieni...se on kyllä vähän tylsää, täytyy myöntää.
 
Vinkki
Heips kaikki pienen munan loukussa olevat, miehet ja naiset !

Eräs tuntemani Timppa niminen kaveri ( nimi muutettu ) keksi loistavan idean säästyä näiltä traumoilta.
Hänellä on todella pieni, siis ihan oikeasti pieni kalu, eikä hän halua sitä näyttää missään julkisesti. Saunatilanteisiin hän pukee aina uimahousut jalkaansa. Selitykseksi tälle oudolle pukeutumiselle hän kertoo sairstavansa kroonista eturauhastulehdusta, jonka puhkeamisen ainoa estämistapa, on pitää alapää lämpimänä. Loogista eikö totta ?
Kun muut miehet hilppaisee järveen uimaan, kuka letku heiluen, kuka nakkiaan piilotellen, Timppa tulee muina miehinä uikkarit jalassa. Olemme aika läheiset, joten tiedän hänen salaisuutensa, enkä tule koskaan sitä paljastamaan.
Näin nettipalstalla asian voi kertoa, koska kukapa sitä osaa yhdistää henkilöön.
 
NeitoQ
Naisen näkökulma: liian iso on kamala! Käy kohdunkaulaan kunnolla kun tykkään kuitenkin rajummasta panosta ja sattuu sitten niin s**tanasti. Auuuh tarkoittaa siis KIPUA ja seurauksena ovat kohdunkaulan haavaumat, joita sitten saa gynellä poltella pois.

Joten ei LIIAN isoa miehelle, joka ei osaa kalunsa hellävaraista käyttöä.
 
KummastunutEukko
"Auuuh tarkoittaa siis KIPUA ja seurauksena ovat kohdunkaulan haavaumat, joita sitten saa gynellä poltella pois." No, ei taida johtua siitä että olet saanut liian isoa, vaan että olet saanut liian monelta ja liian usein, ilman kondomia. Sukupuolitaudit on kiusallinen vaiva niillä joilla moraali ei ole kunnossa.
 
Omppu A
Alkuperäinen kirjoittaja NeitoQ:
Naisen näkökulma: liian iso on kamala! Käy kohdunkaulaan kunnolla kun tykkään kuitenkin rajummasta panosta ja sattuu sitten niin s**tanasti. Auuuh tarkoittaa siis KIPUA ja seurauksena ovat kohdunkaulan haavaumat, joita sitten saa gynellä poltella pois.
Joten ei LIIAN isoa miehelle, joka ei osaa kalunsa hellävaraista käyttöä.
Voi hyvä tavaton. Et siis tiedä perusasioita seksistäkään. Ks edellinen vastaus. Kannattaisi jutella gynekologin kanssa näistä ennemmin kuin sauhuta näillä juorupalstoilla.
 
hra 47
Taitaa olla nuoremmilla leideillä itsetunto vähän hakusessa kun miehen penis saunareissuilla ottaa luonnolle noin rajusti että pitää jopa eroa harkita.

Vaikka makuasiat on tosiaan makuasioita. Siitä huolimatta. Näin varttuneena on tullut naitua pauttiarallaa 50 naisen kanssa eikä yksikään ole ääneen kokoa valitellut. Voihan se olla että keski-ikäiset naiset arvostaa sitä tilanteen kokonaisuutta enemmän kuin vehkeen kokoa.

Uskon että joku olisi asian suhteen jotain "toivonutkin" mutta naisteni orgasmeista päätellen ei ole asia kynnykseksi noussut. Siis jos tunteet ja kiintymys muuten ovat olleet kunnossa.

Kunhan vähän vartutte, hankitte lapsia niin asiat asettunevat oikeisiin mittasuhteisiinsa. Omat lapseni ovat jo aikuisiän kynnyksellä.
 
Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja NeitoQ:
Naisen näkökulma: liian iso on kamala! Käy kohdunkaulaan kunnolla kun tykkään kuitenkin rajummasta panosta ja sattuu sitten niin s**tanasti. Auuuh tarkoittaa siis KIPUA ja seurauksena ovat kohdunkaulan haavaumat, joita sitten saa gynellä poltella pois.

Joten ei LIIAN isoa miehelle, joka ei osaa kalunsa hellävaraista käyttöä.
Valitettavan totta. Nuorempana en meinannut millään ymmärtää, että vähänkin rajumman session jälkeen, tuli kohdunkaulan haavauma tai se tuli muuten vaan araksi. Sitä sai sitten kärvistellä vähän aikaa ilman. Näitä aina välillä sattui, vaikka takaapanot olivat muutenkin pannassa. Nuorelle miehelle oli vaikea ymmärtää, ettei pillu ollutkaan pohjaton ja mukautuva, kuten kaikkialla annettiin aina ymmärtää. Vaimo ei silti koskaan valittanut, että kaluni olisi liian iso. On vain todennut, että täytyyhän sen jossain tuntuakin. Myöhemmin sitä on oppinut varomaan, vaikkei tuo tilanpuute pillussa ole siitä mihinkään muuttunut. Pieni mikä pieni.
 
Tietäjä?
Valitettavan totta. Nuorempana en meinannut millään ymmärtää, että vähänkin rajumman session jälkeen, tuli kohdunkaulan haavauma tai se tuli muuten vaan araksi. Sitä sai sitten kärvistellä vähän aikaa ilman. Näitä aina välillä sattui, vaikka takaapanot olivat muutenkin pannassa. Nuorelle miehelle oli vaikea ymmärtää, ettei pillu ollutkaan pohjaton ja mukautuva, kuten kaikkialla annettiin aina ymmärtää. Vaimo ei silti koskaan valittanut, että kaluni olisi liian iso. On vain todennut, että täytyyhän sen jossain tuntuakin. Myöhemmin sitä on oppinut varomaan, vaikkei tuo tilanpuute pillussa ole siitä mihinkään muuttunut. Pieni mikä pieni.[/quote]


Tilanpuutteesta en tiedä mutta naisilla on LIMAKALVO (emättimen seinämät jne) joka hankautuessaan voi rikkoontua. Se on herkkä rajulle menolle. Ja likaisille käsillekin. Vesiliukoinen liukuvoide ilman muita kemikaaleja ja hellävarainen meno, joka ei tarkoita aina hidasta. :)



 
Mies333
Itselläni on suhteellisen kookas kalu, sekä juhla- että lepomuodossa. Mutta olen huomanut reagoivani lämpötilan muutokseen aktiivisemmin kuin monet muut. Sama noin muutenkin siis - ihoni tuntuu myös reagoivan lämpötilan muutokseen herkästi (uimisessa, kesähelteellä). Että älkää niitä miehiänne kovinkaan kylmässä vedessä käyttäkö saunailloissanne ;)
 
Hoh hoijaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Jou:
Joillakin on pieni, joillakin iso. Ei ne pienet täällä haukkumalla kasva. Mitä oletta ottaneet pieni munasen miehen. Oma vikannehan se on. Lapsellista touhua.
Joo, tähän asti luettuna voi vain todeta, kuinka pikkusieluisia naiset ovat todellisuudessa. Mutta antaas olla, kun naista haukutaan vastaavasti laudaksi. Hauskuus loppuu yllättäen lyhyeen. Miksiköhän ?

Kun on lauta, voi käteen jäädä vielä tikkujakin...
 
Todella "aikuista"
Alkuperäinen kirjoittaja N22:
Mulle ainaki useampi mies sanonu et ihanan tiukka,selvästi treenattu pillu.kyl pidänki huolen et ei mikää löysä lotrake!yks syy seki miks en halua kakruja!
Joo, tuolla ulosannilla kannattaa jättää lapset hankkimatta. Ei tule vahinkoja, ja maailmakin voi pelastua.
 

Yhteistyössä