Uusinta: Miehen pieni penis

  • Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
Metsuri
Jo on ihmeelliset ongelmat, kun elämän ainoa ongelma on oman miehen pieni pippeli.

No, mies ei voi mitään sille, minkälaisen vehkeen mies on saanut synnyinlahjakseen.
Mutta tällaiset ongelmat joillakin naisilla.

 
vaikka...
... tosi ilkeesti sanottu, mutta totta toinen puoli!!!

Oikeesti... tää on mun mielestä alentavaa, ja saa hävetä oman sukupuolensa (naisten) puolesta. Ei täällä miehetkään vertaile naisten alapään velttoutta sen enempää... mutta tälläinen viestiketju jo vetää uusintaa, ja alkuperäinenkin oli varmaan toistasataa vastausta pitkä.

 
Maaria
Aihe on arka. Kyllä me naiset pillastuttais, jos olis vastaava ketju vaimon liian isosta perseestä tai liian pienistä rinnoista! Ja jota mies vielä häpeäsi...Huh. Sitä tulikivenkatkuisten naisenergiaa puhkuvien viestien määrää.

MUTTA....

Nyt kun olen seurustellut isokaluisen miehen kanssa, on pakko sanoa että koolla on väliä:( Ei ole ainoa tärkeä asia, tietenkään, mutta kyllä kunnon munalla paneminen (anteeksi rahvaanomainen kielenkäyttöni) tuntuu NIIN TAIVAALLISELTA....
 
  • Tykkää
Reactions: Marko30
Heli
Omalta kohdaltani olen useaan kertaan yrittänyt selvittää, että se ei ole parisuhdeongelma, vaan itsetunto-ongelma.

Eli en haluaisi kenenkään tietävän, että olen pienikaluisen miehen vaimo.
 
siis?
Sun itsetunto-ongelma vai sun miehen itsetunto-ongelma? Käsittämätöntä...!!! Jos siis olet sama Heli kuka tuolla aikaisemmin avautui...!!! Mies ei voi penistään vaihtaa, mutta sinä voit miehen, jos se kerta siitä on kiinni. Lakkaa ruikuttamasta, myös SINUN elämäsi on sinun valintojen summa...!!!
 
Heli
Mun ongelma tietenki, eikö se ole jo tullut selväksi.
Olen se sama Heli.

Kuten sanoin se ei ole parisuhdeongelma, eli miestä en aio, enkä haluakaan vaihtaa.
Saan aivan samanlaisen seksuaalisen tyydytyksen( orgasmeineen kaikkineen ), kuin isommallakin.
En kuolaa ison vehkeen perään, niinkuin monet muut tuntuvat tekevän. Ilmeisesti he eivät ole olleet pienikaluisen miehen kanssa, vaan pelkästään pienen kalun kanssa. Jos sitäkään.

Ongelmani on se, että häpeän sitä, että muut tietävät. Yksi syy siihen varmaan on se, että kaluja koko ajan vertaillaan ja aina lopputuloksena on se, että koolla on väliä ja iso on paras, pieni ei ( muka ) tunnnu jne jne.
Arvatkaa vaan tuleeko tämän jälkeen mieleen, tuoda ehdointahdoin julki, että miehellä on ( ehkä ) maakunnan pienin kalu.

 
kk
No sehän on tietysti yhtä helppoa kuin naisen kasvattaa rintojaan pienillä päivittäisillä harjoituksilla. Kumma että silti silikonileikkauksiin mennään kun moiset harjoitukset tekisivät saman asian.

P.S. Ihmisen anatomiaa vähänkin järjellä ajatellen moiset harjoitukset ovat tietty huuhaata.
 
Ville
Mikset juttele miehesi kanssa asiasta. Sanot niinkuin asia on, että se häiritsee sinua. Tai näytät hänelle tämän viestiketjun. Ehkä miehesi tajuaa alkaa vältellä tilanteita, joissa synkkä salaisuus paljastuisi. Ehkä tuo ei ole miehen kavereita naurattanut, koska se ei ole miestäsi ennen haitannut. Ehkä saat miehesi kokeilemaan jopa niitä pidennyslaitteita ja ongelma ratkeaisi lopulta onnellisesti. Miltä tuntuisi, jos miehesi häpeäisi sinussa jotain piirrettä noin paljon?
 
ruupert
Älä nyt ainakaan tee niinkuin Ville kehottaa, sehän murskais sun ukkos itsetunnon lopullisesti.
Etsi mieluummin netistä niitä kasvatus ohjeita, sitten ikäänkuin vahingossa eksyt sivulle ja pyydät miestäsi katsomaan niitä.. Sitten muka leikilläs pyydät sitä testaamaan toimiiko ne ohjeet.
Pistä vaikka jelq hakusanaks googleen, ja jo alkaa toimivaa ohjetta löytymään, nimim. on testattu ja kasvettu ;)
 
Anneli
Olen keksinyt loistavan ratkaisun sisareni häpeään.

Siedätyshoito.

Koska hänen miehellään ei ole pienen peniksensä kanssa mitään ongelmaa, vaan ongelma on kokonaan sisareni, täytyy hänen aloittaa siedätyshoito.
Aion ehdottaa hänelle nyt viikonloppuna, kun menen heille kylään, että kaveri esiintyy seurassani koko ajan alasti. Kun sisareni tottuu siihen, että minä näen hänen miehensä peniksen voidaan siirtyä toiseen vaiheeseen, jossa joku tuttu asiaan vihitty nainen on myös jatkuvasti näkemässä sen pikkukalun. Ja kun emme pilkkaa tai muutenkaan huomoi sitä, niin loppujen lopuksi sisarenikin tajuaa, että samaa nahkaa se on kuin muillakin, sitä vaan on paljon vähemmän.
 
Eleonooralle
Eleonoora kirjoitti:

Ensin sanot, että liian isoja on sattunut kohdalle ja sitten väität että itse teossa kaikkien kalut on suurinpiirtein saman kokoisia. Tässä on nyt _pieni_ ristiriita.

- mitenkä niin ritiriita? sanoin keskimäärin. se tarkoittaa, että löytyy isompia ja pienempiä. ne isommat on sitten niitä mun tarkoittamia liian isoja

Eleonoora kirjoitti:

Lisäksi olet sitä mieltä, että varsinainen akti ei anna naiselle juuri mitään. ???? Kertonee jotain pienimunaisista miehistäsi. Varsinainen akti on parasta kun saat sopivan peniksen sisääsi, usko pois. Kannattaisiko laajentaa otosta?

- kirjoitin ettei AINA anna juuri mitään. Se varsinainen hinkkaus jossa sen kalun koolla vois olla jotain väliä on niiiin pieni osa seksiä että kalun koon merkitys vähenee senkin takia. Otoksen määrä on mielestäni yhdelle naiselle riittävä jollei nyt ihan jakorasiaksi aio niinkuin eleonoora suosittelee.

Taitaa elonooralla olla vain etupuolella sen verran huljuva reikä kun sinne peppuun pitää työntää.
 
Witchie
Nyt tulee sellasta tekstiä, että heikkohermoisempien kannattaa sulkea silmänsä... eikä jatkaa pidemmälle tästä.

Heli,

Minun otokseni miesten penisten tutkimuksessa on laajahko; määrästä en tiedä, mutta laadusta; eli skaala on laaja. Pienin vehje oli seisokissa yhtään valehtematta minun peukaloni kokoinen (joka on pienehkö). Isoin on ollut velttona noin 15 senttii, seisokissa ehkä noin 25 (ei ehkä ihan niin paljon).

Se ""mister peukaloinen"" on erittäin miellyttävä mies; aina, kun tapaan hänet järjestysmiestehtävissään (iso ja komea mies), hän halaa minua ja ystävällisesti juttelemme niitä näitä. Pidän häntä ""pikkuveljenäni"" tai ehkä homon tapaisena - en koskaan voisi kuvitella, että hän olisi mieheni missään mielessä. Ja tämä vain pienen kullin takia.

Se ""mister isokyrpäinen"" on erittäin hankala mies. Ei miellyttävä eikä sosiaalinen eikä mitään muutakaan. Hän kaataa minut sänkyyn pelkällä katseellaan silloin tällöin vieläkin. En voi kuvitella häntä miehekseni arkielämään, mutta näihin muihin puuhiin hän soveltuu erinomaisen hyvin.

Kalun koolla on väliä enkä minä ainakaan koskaan halua pienikaluista miestä, mutta suuri kalukaan ei ole itseisarvo. Paitsi, kun minua haluttaa ja tiedän sen pystyvän tyydyttämään minut. Pienikaluinen ei pääse edes tälle asteelle kanssani.
 
Average
Eipä kai tuo heikompia hirvitä, eikö ongelma ole lähinnä sinulla, jos et saa kiksejä pienistä tai normaalikokoisistakaan mulkuista. Pienentäähän se kumppaniehdokkaiden määrääkin melkoisesti. Kysytkö muuten jo baarissa miesten vehkeiden kokoja, ennenkuin haluat tutustuakaan sen syvemmin. Ymmärrän kyllä, että meillä miehillä on helpompaa, kun nuo kokoasiat nähdään naisista jo päällepäin, eikä suurempia pettymyksiä sänkykamarissa tule.
 
Witchie
Average,

Pienikullinen mies ei saa aikaiseksi mitenkään sellaista ilkikurisen rohkeaa ja riisuvaa katsetta... Se vaatii itsetuntoa (joka on mm. riippuvainen kullin koosta). Siitä tunnistan ei-pieni-kullisen. Tällä kokemuksella.
Ei mun tarvi baareissa kysellä; näen katseesta. Nykyään.

Mistä näkee, ettei naisella oli löysä pimppi? Näetkö sen silmistä baarissa? Miten? Jalan asennosta? Leuan kaaresta? Huulten amorinkaaresta? Mistä?

Keskinkertaisuus ei kiinnosta minua.
 
Max42
Kuules Witchie!

Kyllä sen väljätavaraisen naisen näkee päälle päin ja lisäksi nämä ""Rotunaisen"" rakastelutaidot myös.
Naisen kädet kertovat energiatason ja siitä näkee onko naisesta mihinkään. Ja tämä on vain yksi vinkki muiden joukossa!

Nimittäin kaikki eivät osaa näitä sänkyhommiakaan iästä riippumatta. Tahtovat nekin olla perittyjä taitoja niinkuin muutkin naisten sekä miestenkin ominaisuudet.

Kaikkia taitoja ei voi opiskella vaan ne ovat synnynnnäisiä taitoja!

Esimerkiksi moni luulee, että kaikki kauniit ja menestyneet naiset osaavat sänkyhommat, mikä ei todellakaan pidä paikkansa, valitettavasti!

Lisäksi naisen kävelytyylistä voi päätellä jo jotakin edellämainituista ominaisuuksista!
 
satu onnesta
Olipa kerran pieni kulli joka tykkäsi olla aina pystyssä kuin pieni nakki.

Päivittäin se tapasi lammikoita joissa heilutteli hetken sen pintaa,
mutta kas kerran tulikin rantaan joka oli tosi kova ja kivinen.
Aina kun sitä ylitti kivi oli tiellä.
Mutta pian pikkukulli ymmärsi että se kivi oli tarkoituksella kova ja kakstahtinen.
Enää se ei yrittänytkään uida ja samoila
rannattomilla vesillä vaan nylkytti itsensä
ja kiven tyytyväiseksi ja silenihän se kivenkin pinta siinä vähitellen.

Vielä kun tajusi käyttää eero etusormea ja kassu keskisormea niin elo oli onnellista molemmilla
 
timppa
Löysän vitun omaavia on kahta perustyyppiä, erittäin isoluiset naiset, ja sitten laihat rinnattomat perseettömät muuten normaalimittaiset. Ja jos nilkat ovat vielä paksut on osumatarkkuus lähes 100%. Mutta eipä tuo löysyys haittaa jos on muuten mukavat muija, aina löysän vitun kanssa pärjää mutta jos on tyhmä/hullu siinä on miehelle ristiä kerrakseen (vrt. heli)
 
Witchie
maxi,

Tapasin kerran miehen, jonka kanssa siirryin hiljaiseen paikkaan juomaan pullollisen punaviiniä. Hän pyysi asettamaan käteni vasten hänen kättään (siis kämmenet vastakkain) siten, ettei ne kosketa toisiaan. Siitä kädestäni lähti hänen mukaansa mieltön energia, johon hänen kätensä ei kyennyt vastaamaan - eli kävi niin, että minun käteni voima työnsi miehen käden taaemmas...

Kävelytyyli, pienet luuni sekä vyötärön ja lantion välinen kaari ilmeisesti houkuttaa hyväitsetuntoisia miehiä, joiden kulli ei jää averageksi. Näin luulen. Onneksi.
 
Max42
No Witchie,
Milloin kokeillaan koska olet noin varma taidoistasi ja tiedoistasi?

Aika ja paikka sekä mitäs tarjoat palkinnoksi?
Uskallatko ottaa haasteen vastaan?
Sen tiedän kyllä, että kova muija olet kaikista huolimatta!
Ja et ole keskiverto Suomalaisnainen. Siinä mielessä kunnioitan sinua ja itsetuntoasi hyvinkin korkealle!
 
peukaloinen
Mistä sää Witchie tiiät, että sillä pokella on peukun kokoinen? Pettikö ihmistuntemus? kyllä miähellä voi olla hyvä itsetunto ja pilke silmissä, ilman isoa kalua. Mää jouduin kerran pettymään tosi pahasti, ku kaveri hehkutti kaikkea mukavaa ja antoi ymmärtää että eessä on tosi villi yö ja sitte ku kopeloin sitä ni housuissa oli pienet viiriäisen munat ja pili töpötti tanassa koko komeudessaan = puolikas mun peukusta, joka ei ole iso sekään!
 

Yhteistyössä