Uusinta: Miehen pieni penis

  • Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
Heli
Mua ei huvita ollenkaan nämä arvon naisten kaluvertailut, koska suurin osa naisista mieltää miehen pienimunaiseksi, jos sillä on velttona huomattavan pieni.
Siks toisekseen mun mieheni kalu ei kasva kovin isoksi edes seisokissa. Se on sellaine maustekurkun kokoinen, mutta panee uskomattoman hyvin ja saan täyden tyydytyksen. Kun vaan pääsisin häpeän tunteesta, muiden naisten silmissä. Vaikka kuinka vakuutellaan, että ei se mitään, mutta silti naamasta näkee, että iso tuntuu ja näyttää hyvältä jne.
 
Kalle
Minkälaisissa piireissä yleensä liikut, kun tyttöystäväsi (kaikki?) näkevät jatkuvasti miehesi kalun? Harvemmin tulee tilanteita, että esittelisin kaluani tuntemattomille naisille, eikä miehiä hirveesti saunassa muiden kalut kiinnosta. Tuskinpa fiksut naiset edes suostuvat keskustelemaan näin ala-arvoisesta aiheesta. Jos kerta miehesi tuottaa tyydytystä sulle, kuulut varmaan niiden onnellisten naisten joukkoon, jotka saavat orkkuja yhdynnässä, kuulemma läheskään kaikki naiset eivät saa. Eikö sinun siis tulisi olla enemmänkin ylpeä miehestäsi. Elämässä on varmaan suurempiakin murheita.
 
The Beast
Voi voi... Onko koolla väliä keskustelua on käyty niin kauan kuin on ihmisiä ollu ja ei se muuksi muutu... Aina kuitenkin kannattaa muistaa faktat penisten koosta. En jaksa alkaa kirjoittaa/ linkittää tutkimus tuloksia ,koska niitä löyttyy helposti netistä muutenkin...

Muistetaan myös se, että kuinka pienestä asiasta on pohjimmilta kyse sillon kuin verrataan sitä siihen mitä tarvitaan esim .onnellisen ja hyvän avioliiton koossa pysymiseen. Kullin koko on yksi osa seksuaalista nautintoa ja seksi on yksi osa parisuhdetta... joten kannattaa katsoa asioita hieman kauempaa.

Mielummin elän naisen kanssa joka on fiksu ja mukava, mutta huonompi sängyssä kuin täydellinen panokone, mutta idiootti....

Jos pitää alkaa keskustelemaan niin muistetaan myös nämä pimpin koot... toiselle menee käsi sisälle ja toiselle sattuu normaali... joten koko ero on varmasti laajempi kuin miehillä. Lisäksi naiset voivat helpommin vaikuttaa kokoon kuin miehet. Mutta en itse ainakaan pettäis tai vaihtais naista pesänkoon takia...

Se on varmaa, että naiset keskustelee omien miestensä koosta, mutta miehet ei koskaan omien naisten koosta (ei pimppi, ei tissit)... Miehillä ei ole tarvetta ;)

Jokainen haluaa kuitenkin erinlaista (munaa) joten onneksi on mistä valita....


Summa summarum: hauska aihe josta jokainen voi sanoa mielipiteen, mutta ne ei muuta asiaa mihinkään.... vaikka naiset/ miehet sitä haluaiskin ;) Paitsi, että nuoret pojat voivat ottaa jutut liian raskaasti... oon lukenu useita kysymyksiä siitä onko 15 cm liian pieni ja voiko sitä esitellä tytöille... kysytään etukäteen kun ei ole tietoa ja sit kerättän hirmu paineet kun haaroista ei löydykkään yli 20cm... Säälittää ja surettaa lähinnä....

Ps. olispa kaikilla saman kokkoinen niin loppuis tämäkin keskutelu ;)
 
Heli
Ihan tavallisissa piireissä Kalle. Missään nimessä kaikki naistuttavani eivät ole nähneet mieheni kalua. Murto-osa korkeintaan. Sitä yritän juuri kaikin keinoin välttää, pelkään että selkäni takana kuitenkin puhutaan ja ällistellään mieheni pientä elintä.
Äskettäisen, lehdessäkin olleen tutkimuksen mukaan naiset puhuvat hämmästyttävän paljon juuri miesten kaluista ja nimenomaan vertailevat kokoja ja ""temppujen"" tasoa.

Kyllä, olen seksielämässäni onnelinen, mutta en pysty olemaan miehestäni ylpeä muuten kuin hiljaa sisälläni. Ulospäin tunnen suurtä häpeää ja siksi kartan tilanteita, missä synkkä salaisuus tulisi muiden tietoon.

Mieheni piutpaut välittää, koska hänellä on sitä itsetuntoa, mitä mulla ei.
 
Heppu
""Miltähän teistä naisista tuntuisi, jos poikaporukassa vertailtaisiin tyttökavereiden tissien kokoa, ja avoimesti säälittäisiin ja kollektiivisesti hävettäisiin pienitissisiä naisia vaikkapa täällä Elleissä? Varmaan tosi hyvältä, varmasti auttaisikin tilannetta.""

Kyllä tässä mielessä miehet ovat fiksumpia. Kaveriporukassa ei todellakaan vertailla tyttöystävien varustuksia tai seksitaitoja. Se olisi todella loukkaavaa koska tyttöystävien ulkonäöllisessä (ja seksuaalisessa) tasossa on ymmärrettävistä syistä melkoisia eroja.

Sensijaan sinkkunaisia varatutkin miehet voivat arvostella melko railakkaasti.
 
Heppu
""Kyllä, olen seksielämässäni onnelinen, mutta en pysty olemaan miehestäni ylpeä muuten kuin hiljaa sisälläni. Ulospäin tunnen suurtä häpeää ja siksi kartan tilanteita, missä synkkä salaisuus tulisi muiden tietoon.""

Älä ota noista ilkeistä kirjoittelijoista nokkiisi. Tuo on verrattavissa siihen samaan häpeään, minkä nainen voi tuntea jos mies on ainut umpikänninen saunaillassa. Mitäs pahaa on olla umpikännissä? Ei mitään, kaikkihan joskus juovat paljon. Silti naiset häpeävät sitä.
 
Metsuri
Naisethan näyttävät olevan yleisesti sitä mieltä, että vain iso heille kelpaa.
Mutta olkoot. Tehkööt niin kuin haluavat. Jos toimiva suhde on pelkästään siitä ja sen koosta kiinni, niin huonosti ovat asiat puolin ja toisin.
Ja kenenkään ei ole pakko ulkopuolisille näytellä omia intiimejä paikkojaan.
Toivottavasti joskus löytyy nainen, joka arvostaa muutakin kuin miehen fyysisiä mittoja.
Ja uskon, että myös fiksuja naisia myös löytyy. Oikeastaan olen jo löytänyt. Ongelmana on se, miten saada naisen mielenkiinto itseä kohtaan heräämään.
 
Witchie
Metsuri,

Tämä on aivan sama asia kuin yksinhuoltajuus! Tai eipäs olekaan; huoltajuuden voi vastuunsa kantava ihminen VALITA! Kullinsa kokoa ei! Hähhää!

(Jossain ketjussa sanoit nimittäin, että yksinhuoltajia et valitsisi - mä en valitsisi pieni- tai keskikokoiskullista miestä!)
 
The Beast
Jep! Vastasin alkuperäiseen viestiin aika tyhjentävästi... ainakin omasta mielestä ;)

Olen samaa mieltä, että kyllä parisuhteen onnellisuus ja halu olla toisen kanssa kumpuaa täysin muualta kuin kullin mitasta... kullin koko on pikku juttu monien muiden asioiden rinnalla.

Ihminen joka kyttää kokoa kertoo paljon myös ajatus maailmasta ja kypsyydestä käsitellä TÄRKEITÄ asioita.

mutta kun keskustellaan koosta niin huumoriahan se on, vai mitä?

Se on sama kuin tarkasteltas auton moottoria pelkästään ja unohdettais alusta ja jarrut, jotka todellisuudessa vaikuttavat eniten siihen pystytäänkö autolla ajamaan lujaa... niin ja ennen kaikkea kuski ;)
 
The Beast
Hehe!! aika hyvä vastaus... mutta onko noita iso kullisia miehiä sinulla sitten enemmänkin tiedossa/jonossa kun voit oikein valkata sen hyvän, komean ja fiksun?

Onnea Metsästykseen ;)
 
Ossi
mittanauhoista puheenollen..eräs nainen halus mua mittailla ja sai tulokseksi 22/5. tykkäsi oikein paljon.. ja niin on todella moni muukin ihastellut. mutta sanotaan näin et kyllä se käyttö ratkasee, ja sormet ja kieli.. ja tunnelman luominen. mutta jos nämä asiat kunnos niin iso on sitten vaan bonusta.. iso bonus ;)
 
Heli
Juuri näin.
Naisilla on varmaan se sata syytä ""hävetä"" miestään. Toiset syyt suurempia, toiset pienempiä. Tunnen eräänin rouvan, jonka mies on täysi tumpelo käsistään. Hyvä, että palaneen lampun pystyy vaihtamaan. Tiedän että se nainen häpeää tuota ominaisuutta miehessään.

Aivan varmaan häpeän tunteet kulkevat myös toiseen suuntaan, mutta luulen että naisen itsetunto on näissä asioissa miestä heikompi, eli kynnys häpeään on matalampi.

 
Heli
Kysymys ei olekaan onnesta, eikä avioliiton koossapysymisestä. Sillä puolella ei ole mitään ongelmia, päinvastoin kaikki pelaa oikein hyvin.

Minä en nyt vaan kertakaikkiaan halua, että minut leimataan pienikaluisen miehen naiseksi.
Onko siinä jotain pahaa ?
 
The Beast
Mitä väliä sillä on? Tekeekö se muka huonomman ihmisen sinusta jos sinulla on pienempi munainen mies??

Sun pitää vahvistaa itsetuntoasi.... Kuulostaa pahalta, että itsetuntosi on noin heikko? Luulis miehen kärsivän enemmän pienestä munasta kuin naisen.

Ei voi olla olla totta, että tarvitset ison munan itsetuntosi vahvistukseksi. Miten muka sinut leimataan? Normaali älyisille naisille sun mies munan koko on yks vitun hailee ja sitä paitsi jos se jollekkin merkitsee niin se on ÄÄLIÖ ja VAJAA ÄLYINEN!!!

Ota ihan rauhassa...

ps. Mua ihmetyttää suuresti kuinka paljon nykyään on todella huonolla itse tunnolla varustteuja naisia, erityisesti nuoria liikenteessä. Pakko hakea huomiota ja itsetunnon pönkitystä lähes mistä tahansa eli ei luoteta ja uskota itseensä. Tämä on todellakin paha ongelma.

Juuri ton naisen huonon itsetunnon takia minullakin kaatui n. 5 vuotta pitkä suhde... en jaksanu itse enää ja lähdin kävelemään.
 
Heli
En ole missään vaiheessa sanonut, että tarvitsisin isokaluisen miehen !
Minulle riittäisi vallan mainiosti, että se olisi edes samankokoinen kuin muillakin miehillä. Sellainen keskiverto.
 
N40
Tämä penis keskustelu näyttää olevan loputonta...joten sanon minäkin sanasen. Miehelläni on iso..ei voi mitään, mutta en ole häntä peniksen koon mukaan valinnut. En edes ymmärtänyt, että se on normaalista poikkevan iso ennenkuin miehen kaverit vuosien mittaan asiasta ovat minulle (vaimolle) vihjanneet. Olen sen kuitenkin sen verran monta kertaa ""sivulauseissa"" kuullut, että uskottava on. Joten nähtävästi ""sen"" koolla on väliä. Nyt voinkin naisena lohduttaa kaikkia miehiä, että naisetkin ovat erikokoisia. Joten me naiset tarvitsemme pieniä peniksiä, keskikokoisia peniksiä ja suuria peniksiä. Jokaiselle jotakin. Ja sitten vielä, että hyvä seksi on muutakin kuin pelkkä pano.
 
Metsuri
Toivottavasti palstan arvon rouvat löytävät riittävän sopivan, että ei tarvitse täällä valittaa koko kansalle, kun omalla on niin kovin pieni ja se ei tunnu miltään.

Mies ei voi omille fyysisille mitoille mitään. Mutta nykyäänhän mies voi mennä pidennysleikkaukseen, jos hän haluaa niin tehdä, joten ei miehen ikuisesti tarvitse kärsiä saamastaan pienestä synnyinlahjastaan.
Evoluutio on luonut miehille eri mittaisia. On olemassa myös pieniä naisia.
 
The Beast
Minkä kokoinen se on? all 10 cm? mikä sulla on niin kuin vikana... sun seksi elämä on hyvää, parisuhde menee hyvin... siis missä vika muualla kuin korvien välissä?

Jos sun ainoa motiivi on toiset naiset ja niiden edessä päteminen niin HALOO!!!

ikääs en tiedä, mutta luulen sen jo ohittaneen teini iän...
 
haloo
Uskomaton ketju ja aloitus. Kyllä ihminen voi olla TYPERÄ!

Miehen peniksen koolla ei ole mitään merkitystä, eikä kiinnosta mittailla ja vertailla kenenkään varustuksia.

Kukaan tästä maailmasta ei ole samalla muotilla valettu.

Mulla on ainakin pienet tissit, leveä herkkupeppu ja paksut sääret. Tarkoittaako tämä että minun on elettävä yksin koko elämäni?
Pitäisiköhän heivata autiolle saarelle kaikki pienikaluiset, pienirintaiset jne. niin kaikki täydelliset saisivat harrastaa seksiä vain keskenään?
 
Heli
Usko nyt, kyllä se on niin pieni, että hävettää. Toimii loistavasti ja mukavasti mene muutenkin. Eli vika on korvien välissä. Onko se luvatonta, tai tavatonta ?

Pätemisestä en ole puhunut mitään. Yhdistän sen sitten sellaiseen jättikaluun. Sillä pädetään. Keskiverrolla ollaan keskivertoja, ei pädetä. Ollaan huomaamattomia. Ääripäät huomataan, ei keskivertoa.

Niin-no. Ikää on jo tuplateinin verran.
 
Niin, kyllähän
tuo ulkomuotosi varmaan aika paljon rajoittaa sijoittumistasi markkinoilla.
Harva mies taitaa pienitissistä ihan haluamalla haluta, varsinkin jos vastapainoksi perse on leveä ja jalat kuin uppotukit : )

Haluatko itse mieluusti pienimunaisen ? Lykkimään leveää ahteriasi sinne saarelle ?
 

Yhteistyössä