Uusinta: Miehen pieni penis

  • Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
Witchie
max,

""palkinnoksi""???????

Aika hyvä itsetunto sulla, kun uskallat minua vongata ja vielä odottaa ""palkintoa""!!!. Siitä taas saat sinä pisteitä multa.

Mutta tiedän, ettet edes osaa aavistaa, miten hyvä nainen oikeasti olen ja tulisin todennäköisesti pettymään...
 
tätsykkä
siis tähän alkuperäiseen totean:

JOS nainen hoitelee alapään-lihaksensa kuntoon, niin helvetin väliä ei ole miehen pilin koolla. kyllä te ootte tyhmiä, jos muuta kuvittelette.

muutamalla, muutaman minuutin päivittäisellä harjoituksella saatte alapäänne sellaiseen kuntoon, että ihan sama minkä kokoista moloa saatte. (ja miehennekin vielä nauttivat).

jos ette muuten älyä, synnyttäkää vaikka muksu, kyllä teille synn.laitoksella ennen kotiinlähtöä opetetaan, miten saada lihakset kuntoon. ja sitä myötä paaaaljon iloa alapäästänne (ja niin helpolla)...

ja siis, että pitää miehen puolesta hävetä. mies itse ei siis älyä hävetä, kun kehtaa ihan ilkosillaan tulla uimasta akkaväen katsellessa?... hallelujaa.

jos muuta iloa en ap:lle tästä saa annettua, niin opeta siskosi ja itsesi treenaamaan itsesi, ei ole väliä miehen pilin koolla. häpeän tunteillesi ei voi mitään.
 
ihmettelen
älä hyvä Heli (älköön kukaan muukaan) menetä yöuniasi sen takia, mitä toiset ihmiset puhuvat!! jos saat tyydytyksen, niin kerro se pitkään katsoville kavereillesi. älä pientä värkkiä häpeä, vaan ole aidosti ylpeä miehesi taidoista ja ""kuuluta"" sitä ennemmin kavereillesi!!!!
 
Average
Itsevarmuus ja tuo riisumiskatse kertoo mielestäni enemmän miehen korkeasta aggressio- tai testoteronitasosta. Monet naisethan kokisivat tuon käytöksen lähinnä loukkaavana tai esineellistävänä. Naisilla on vastaavasti jotain hormoneita, jotka lisäävät tuollaista käytöstä, tod.näköisesti estrogeeni tai testosteroni. Varmasti myös miehen saama hyvä palaute isosta mulkustaan nostaa miehen itsetuntoa, mutta sehän on täysin riippuvainen palautteesta. Myös pienivehkeisellä voi olla itsevarmuutta, jos on saanut positiivista palautetta ja isovehkeinen on voinut hyvin saada huonoa palautetta taidoistaan. Hyvä kuitenkin, että tämänkaltaiset ihmiset tunnistavat toisensa jo baarissa helposti, koska varmaankin sopivat toisilleen hyvin, ainakin yhden illan jutuissa.

Itse katselen mieluummin niitä herkemmän ja ujomman oloisia naisia, minusta heissä on enemmän luonnetta.

Tarkoitin sillä naisten koon tunnistamisella tietysti rintoja ja takapuolta, sen kiinteyttä en tietysti pysty arvioimaan enkä edes haluaisikaan. Luulisi, että normaali liikunta pitää myös lantionpohjan sopivan kiinteänä.
 
Lord Boredom
Miltähän teistä naisista tuntuisi, jos poikaporukassa vertailtaisiin tyttökavereiden tissien kokoa, ja avoimesti säälittäisiin ja kollektiivisesti hävettäisiin pienitissisiä naisia vaikkapa täällä Elleissä? Varmaan tosi hyvältä, varmasti auttaisikin tilannetta.
 
Heli
Witchielle.

Et näköjään ollenkaan tajunnut jutun juonta.

Sinun otoksillasi ja seksikokemuksillasi ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.

Korostan vielä kerran , että tämä mieheni pienen pieni penis tyydyttää minut erittäin hyvin. Saan iloisia orgasmeja ja suurta tyydytystä aina rakastellessamme.
Osaan ottaa rakastelusta täyden nautinnon itselleni, riippumatta siitä, minkä kokokoinen penis jalkovälissäni on, toisin kuin sinä löysä, jolle vaan iso elin tuo nautinnon.
Säälin sinua siinä mielessä todella. Suuri osa miehistä ( pienet ja keskikokoiset ) menee sinulta ohi, kun et osaa nauttia.

Ehkä juuri kaltaisesi löysät ovatkin omalta osaltaan edesauttaneet traumani syntyyn.

En todellakaan ole pahoillani siitä, että miehelläni on pieni penis, vaan siitä, että joudun sitä yleisen mielipiteen takia häpeämään.

Oikeastaan en tiedä, oletko Witchie, vai vaan pelkkä vitsi ?

Toivottavasti pystyit lukemaan tämän.
 
Isot vai
boredomilla hyvä kommentti. Oon ihmetelly ketjua. Varmaan kyse siitä ku oon jo 40 v et mun ikäluokas ei tämmösii kyläporukkajoukkoalastiheilunnoita ole harjoitettu. Eli kun aloitetaan uusia kyläilykulttuureita, tarvitaan uutta sopeutumista. Jos hävettää kannattanee miettiä sopeutuuko väkisin vai kulkeeko entisiä polkuja vai keksiikö uusia ratkaisuja.
 
tätsykkä
jeps,
nämä riisumiskatseet ei kyllä natsaa ollenkaan oli kyseessä minkälainen komistus tahansa. tulee tosiaankin lähinnä jotenkin epämukava olo vaikka tässä korkeassa iässä pitäisi ilmeisesti olla niistä vain mielissään:)

flirttaileva katse on siis eri asia kuin tällainen riisuva tutkailu.
 
Lord Boredom
Miltä naisista tuntuisi jos ""porukassa arvostellaan rinnat ja pyllyt"", mutta ettekö te tee juuri niin?! Nyt saa toinenkin sukupuoli vähän ´""takaisin"", miltä tuntuu......? :p
 
Lord Boredom
Minusta tuntuu, kuin kokisin vääryyttä, sillä itse en ole ikinä arvostellut naisten kuppikokoja. Ei nyt sillä, että juuri minun penistäni olisi täällä arvioitu.
 
Häh!
Ja pettymys sängyssä on taattu, jos pillu on väljä. Vaikka miehen kalu on keskivertoa suurempi. Hei miehet, vastavetona naisten kaluvertailulle, aloitetaan me kirkkoveneiden arviointi.
 
m20
huh näitä juttuja täällä..
Ovatko ""aikuiset"" noin lapsellisia kuin täällä melkein kaikki
vaikuttavat olevan.. :(
pitää nyt sitten itsekkin osallistua tähän..
itselläni on levossa pikkusintikka mutta juhlakunnossa se on jo ihan oikeaa luokkaa joten, miten toisen kullia voi arvostella jos näkee sen vain levossa.
Kuka sitä osaa käyttää on toinen asia esim.
kyllä varmasti pikku kikkelin kanssa heiluva osaa varmasti
tyydyttää naisen yhtä hyvin kuin isokyrpäinenki ellei paremminkin!
Ihmetyttää nämä naiset täällä.
Mahtaa teillä mennä huonosti kammarissa joten, kouluttakaa ukkonne käyttämään melaa tavalla josta nautitte !!
Harjoittelun puutetta..
 
niinpä
olisi kannattanut hankkia muutama otos, heli, isokyrpäsistä, niin tietäisit mistä puhutaan. kyllä niillä muiden otoksilla on tekemistä juuri tämän asian kanssa. heh.
 
Huvittunut
Hauska seurata, kun miehet menevät ihan sekaisin siitä, että peniksiä arvostellaan.

No, nytpäs saatte kokea, miltä tuntuu, kun naisena ulkonäkö ja fyysiset ominaisuudet ovat jatkuvan arvostelun alla. Kun saisi vielä R-kioskeille tissilehtien viereen ""penislehtiä"", niin johan miehet sekoaisivat.... Hih!
 
smalldick
Heh, mulla sama juttu kuin m20:lla. Seisokissa kaluni lienee jo keskimittainen (reilut 15 cm), mutta ""lepoasennossa"" se on todella pieni, ja etenkin kun kylmästä vedestä nousee niin ""pikkuveli"" on kadonnut lähes olemattomiin.

Joten vähän kyllä huvittaa arvon naisten ""kaluvertailut""... stondis on se mikä ratkaisee... enkä varmasti ole ainoa jolla erektiossa kasvaa mulkku moninkertaiseksi.
 

Yhteistyössä