Moro!
Itselläkin vehkeen koko vain 13cm ja ympärysmitta 11cm. Täytyy sanoa rehellisesti että näin 40 vuotiaana on jo ollut monia pidempiä suhteita ja niitäkin yhden illan juttuja muutamia. KOSKAAN ei ole ainakaan sanottu tai naurettu vehkeille ja seksi on ollut todellakin tyydyttävää. On annettu orgasmeja ja eräällekin kuulemma ensimmäisen kerran. Tuommoiset nosti silloin toki älyttömästi itsetuntoa. Otankin kyllä naisen huomioon muutenkin todella isosti seksissä.
Seksiä suhteissa on parhaillaan ollut useita kertoja aina päivässä pitkän aikaa. On parissa suhteessa itketykin seksin jälkeen kun on tuntunut vaan niin sairaan hyvälle molemmista. Ei minulla ole täällä mitään syytä valehdella ja aivan sama uskotteko minua vai ette, koska itse tiedän tapahtuneet asiat kuitenkin vuosikymmenten ajalta elämässäni parhaiten.
MUTTA, sen verran otan kyllä kantaa tähän nykypäivän nettideittailuun ja kokokeskeiseen keskusteluun.
Suoraan sanottuna tuntuu ihan SAATANAN pahalta lukea teidän monien naisten kirjoituksia, että vain isot vehkeet kelpaa. Kyllähän minä perkele ottaisin isomman vehkeen ihan vaikka vain teidän naisten takia JOS se olisi mahdollista mutta ei vain ole..
Myöskin tämä NYKYPÄIVÄN deittailu on niin ulkonäkökeskeistä, että olen sen takia ollut jo 6 vuotta sinkkuna. En yksinkertaisesti uskalla enään ottaa riskiä eron pelossa, kun kauanko sitä suhdetta kestää normaalina hauskana ja huomioonottavana miehenä kun ei ole tuota varustusta isompaakaan. En kestäisi YHTÄKÄÄN tilannetta jossa nainen vain toteaisi etten ollut tarpeeksi "iso" seksissä. Naisten on niin helppo löytää uusi nykypäivänä. Siksi rakastin sitä seurustelukulttuuria enemmän nuorena 2000 luvusta eteenpäin...enkä olisi koskaan uskonut, että tähän vielä tullaan.
On tämä sinkkuna olo kuitenkin ollut mukavaa ja rauhaisaa. Kaksi lastakin, tyttö ja poika on onneksi siunaantunut<3 Olisi kieltämättä kauheat paineet, jos nykypäivänä pitäisi löytää kumppani jolle kelpaisi ja tehdä vielä lapset.
Kaikesta teidän vaatimuksista ja haukuista huolimatta, olette naiset ihana piristys omassa elämässäni ja teitä on todella mukava katsella. Harmittaa, että itse ei enään pysty/uskalla vaan teidän seurasta nauttia pidemmälle..
Kaikkea hyvää kaikille miehillekin, koitetaan kestää ja etsitään ratkaisuja tilanteisiin joihin ei miehisyys tai uskallus riitä. Sinkkuus, ajatusmaailman muutos ja ymmärrys asioista miksi tähän on tultu/joutunut, antaa kyllä täysin tyydyttävän elämän ilman sitä elämän kumppaniakin, vaikka siltä ei alussa heti tunnukaan.
Hankkikaa miehet ihan tosissanne miespuolisia kavereita ja yrittäkää saada hyviä ystäviä jos ei ole entisiä paljoa. Me miehet pidetään kyllä yhtä, annetaan naisten naureskella ja etsiä sitä täydellistä. Meidän elämä kyllä on täydellistä keskenämme kaveriporukoissa kun hetken mietitte asiaa tarkemmin ja vertaatte tilannetta vaikka nykypäivän parisuhteisiin.
Kiitos!
T: JKR