Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
No oletko kymppikerholaista kokeillut ? Kyytiä se on sekin.
Täytyy kyllä tunnustaa, että en ole mittaillut mitenkään erityisesti koskaan miesten kaluja mittanauhalla, joten tarkkaan en osaa sanoa. Tarkoitatko kymppikerholaisella jotain 10cm +/- 1-2 senttiä vai väliä 10-19 cm? Pääosahan miehistä kuuluu tuohon jälkimmäiseen. Muistelisin kyllä, etten mitään erityisen pientä ole muualla nähnyt kuin opiskeluaikoina yhdellä kaverilla saunassa (ja siellähän se oli levossa).
Ihan varma olen, että pienempikin ajaa tehtävänsä, kunhan on tarpeeksi kovana jne. Kyllähän nainen pystyy silloin puristamaan enemmän paikkojaan kasaan. Sopivassa kulmassa käyrä lyhyt pippeli esimerkiksi voisi kai sormen tavoin hangata juuri G-pistettä kätevästi.
Tykkään kuitenkin itse eniten juuri noista erittäin paksuista, miksei aika pitkistäkin (muttei missään nimessä liian pitkistä). Noissa on se jännä puoli, että se ei todellakaan mene sisään pienen lämmittelyn jälkeen kokonaan, ellei ole itse ihan märkä. Pienempi menisi paljon helpommin. Tuo on hyvä indikaattori siinä mielessä, että ison munan kanssa pystyy vaatimaan parempaa käsittelyä, kun mieskään ei voi saada kunnolla, ellei ensin hoida naista valmiiksi. Ja ettei ihan miesten syrjimiseksi mene, niin kyllä itsekin annan hyvälle miehelle, mitä hän pyytää, ja vielä enemmänkin, jos vain kestää, joten tuo pieni vaiva on kyllä ihan sen arvoista mielestäni.