Uusinta: Miehen pieni penis

  • Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja äiti40:
Alkuperäinen kirjoittaja CatherineMoore:
Alkuperäinen kirjoittaja dffd:
Tuli mielee noist vertaus jutuist et jalankoko yms voi päätel peniksen koon. Mul o jalankoko joku 40-41 ja lyhyet sormet ja varpaat ja sormet on muodoltaaki semmosii pikkulapsen varsinki varpaat mut muute iha melkee norm nyrkki. en muute oo mikää pikkune 180/80. Pituutta alhaalla siis n. 14/4-4.4cm. Nopeasti kysyn tässä että voisitteko arvon naiset sanoa riittääkö toi suhteeseen missä ollaa rakastuneita toisiinsa. Ikää mulla vasA 16,5V viel.
Kun olet noin nuori, niin mahdollisuudet vielä peniksenkin kasvamiseen ovat hyvät. Voit uudelleen mittailla joskus 20v kieppeillä. Aivan varmasti se riittää kaikenlaiseen yhdessäoloon, etenkin jos rakkautta on mukana.
Tuohan on keskikokoa, paksuus jopa yli!

Älkää nyt viitsikö laukoa tekstiä, että kalu kasvaisi kaksikymppiseksi asti.
Ja mistäs se äiti nämä kasvuasiat tietää ? Ethän vaan kurki poikiesi kalsareihin.
Itselläni ( ainakin niin kuvittelen ) kasvoi kalu pikkuisen vielä reilun kakskymppisenä. Jotenkin tuntuu, että iän myötä se on vähän pienentynyt:(
 
....s.
jos keskikoko on 12-17cm nii mietin vaa oon lukenu et noi lepotilapituudet vaihtelee tosi paljon mutta se erektio koko on suunnillee samaa. mulla on n.7cm levos aika pieni muuteki ja n.14cm erektios. ainaki uimahallin perusteel vois sanoo et kaikil on väh 17cm kalut.
 
taaskonäitä
Alkuperäinen kirjoittaja ....s.:
jos keskikoko on 12-17cm nii mietin vaa oon lukenu et noi lepotilapituudet vaihtelee tosi paljon mutta se erektio koko on suunnillee samaa. mulla on n.7cm levos aika pieni muuteki ja n.14cm erektios. ainaki uimahallin perusteel vois sanoo et kaikil on väh 17cm kalut.
Kyllä olet aika tarkkaan katsonut, jos pystyt uimahallisssa päättelemään kundien lepokoosta pituudet pystyssä, hehehehe.
 
taaskonäitä
Alkuperäinen kirjoittaja Uimahalleissa:
kavereilla on tapana vähän "tuunailla" kalujaan, että näyttävät isommilta.
Ja siitä sitten silmämääräisesti katsot koon sentin tarkkuudella?

Olen minäkin halleissa käynyt, mutta en sellaisissa jossa kundit tuunaa kalujaan.

Voi teitä. Mene fantasioimaan jonnekin homopalstalle.
 
miesnäkökulma
Itselläkin on levossa varmaan 14 cm lyhempi kalu. Kyllä aina saunaan mennessä tulee hiukan vatkattua pikaisesti, ettei ihan sääliviä katseita saa. Toisaalta jos liikaa kiihottuu, sitten on jo noloa - parempi sitten vaan kestää vielä ne seuraavatkin löylyt :)
 
ghki
Mulla on tosi iso penis ja naiset tykkää laukeilla. Naisilla isot tiukka pimppi, pyöreät rinnat ja selluloosaton takamus on jokamiehen halujen kohde, sanoivat huonoitsetuntoiset naiset mitä tahansa.

Huhahhahhahhaaa, no nyt on kissa pöydällä, huhahahahhhaaaa
 
Tiiel
Itselläni on kulli n.8cm levossa ja 20-22cm kuitenkin latingissa. Kyllä mua ainakin harmittaisi jos tuota pienempi olis, mutta ei se maailmanloppu olis. Eikä taida tuosta kyllä kasvaa sillä ikää tulee parisenkymmentä täyteen.
 
:DAS BOOT
Minuakin hävettää pienitissiset naiset koska he eivät voi antaa tissipanoa... Ja jos joku akka valittaa että ei ole sama asia, niin kylläpäs on.

Ja tämä viesti on siis sarkastinen, ei minua hävetä kenenkään ruumiinosien puolesta.
 
Pienimunainen
En uskalla mennä baarii iskemään ikäisiäni tai vanhempia naisia kun pelkään tulevani nauretuksi penikseni johdosta. Siksi rakastelen vain suojaikärajan (16v.) alittavia piukkoja neitsyitä. Ei tarvitse kuunnella pilkkaa pienestä peniksestä ja tuntuukin paljon paremmalta kun emätin ei ole messuhalli suhteessa siihen. Kaikki ovat tyydytettyjä ja tyytyväisiä.
 
futureMD
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti40:
Alkuperäinen kirjoittaja CatherineMoore:
Alkuperäinen kirjoittaja dffd:
Tuli mielee noist vertaus jutuist et jalankoko yms voi päätel peniksen koon. Mul o jalankoko joku 40-41 ja lyhyet sormet ja varpaat ja sormet on muodoltaaki semmosii pikkulapsen varsinki varpaat mut muute iha melkee norm nyrkki. en muute oo mikää pikkune 180/80. Pituutta alhaalla siis n. 14/4-4.4cm. Nopeasti kysyn tässä että voisitteko arvon naiset sanoa riittääkö toi suhteeseen missä ollaa rakastuneita toisiinsa. Ikää mulla vasA 16,5V viel.
Kun olet noin nuori, niin mahdollisuudet vielä peniksenkin kasvamiseen ovat hyvät. Voit uudelleen mittailla joskus 20v kieppeillä. Aivan varmasti se riittää kaikenlaiseen yhdessäoloon, etenkin jos rakkautta on mukana.
Tuohan on keskikokoa, paksuus jopa yli!

Älkää nyt viitsikö laukoa tekstiä, että kalu kasvaisi kaksikymppiseksi asti.
Ja mistäs se äiti nämä kasvuasiat tietää ? Ethän vaan kurki poikiesi kalsareihin.
Itselläni ( ainakin niin kuvittelen ) kasvoi kalu pikkuisen vielä reilun kakskymppisenä. Jotenkin tuntuu, että iän myötä se on vähän pienentynyt:(
Olen lääketieteen opiskelija ja voin sanoa, että äiti on nyt väärässä. Tarkistakaa faktoja hieman laajemmalti ennen kuin menette väittämään mustaa valkoiseksi. Oma mielipide ja omat tuntemukset eivät aina ole tosiasioita. Näitä opiskellessa tulee vastaan monia uusia asioita, jotka on aikaisemmin luullut tietävänsä.
 
totuudentorvi nro 7876543
Viimeksi kun saksalaiset tutkivat peniksien kokoa kondomien koon selvittämiseksi, niin peniksen kyllä sanottiin kasvavan parikymppiseksi.
Sananmuoto oli jokseenkin sellainen, ettei 13-20 vuotiaille ollut sopivaa (riittävän pientä) kondomia. Jo aiemmin saksalaiset olivat moittineet EU:n kondomikokoja, koska ne olivat saksalaisten standardeja isompia.
13-20 vuotiaat tuskin ovat suurin kondomien käyttäjäryhmä, mutta tuossa iässä opitaan käyttämään tai olemaan käyttämättä kondomia.

Toimiva pienikin penis riittää hyvin (kokemus osoittanut). Peniksen koko korreloi itseluottamuksen kanssa ja siitä peniskeskusteluissa aina ja poikkeuksetta onkin kysymys. Naiset osaavat kertoa ongelmistaan paljon monisanaisemmin ja monipuolisemmin. Miesten pitäisi panostaa enemmän rintojensa pienuuteen kuin peniksen suuruuteen. Lihava mies ei ole kenenkään mieleen ja ulkonäön kohentuessa itseluottamuskin kasvaa peniksen koosta riippumatta..
 
cetreu
joskus aikoja sitten luin erään nuorisolehden lääkärin kysymys&vastauspalstalta että miehen penis kasvaa 27 ikävuoteen asti. noin. itsellä levossa 8 senttiä ja seisokissa vajaa 17. paksuus kohtalaiset 6-7 senttiä. enkä puhu nyt ympärysmitasta :D

iso mies olen ja mahaa on ja sekin on faktaa että kun sitä mahaa on tarpeeksi niin se kulli jää sinne rasvoihin. laihduttamalla saisin pari senttiä lisää.
 
Xy1
Voisi hyvinkin pitää paikkansa, koska muistan 18v mitanneeni usein, enkä saanut pituutta mitenkään yli 18,5 sentin. Sitten yli 40v mitatessa mittaa olikin parhaimmillaan liki 20 senttiä. Eikä tuo ole siitä tähän 52v mennessä mihinkään muuttunut.
 
vieras( unski)
Alkuperäinen kirjoittaja Anneli:
Sorry, tein näin koska tätä on hirmu vaikea seurata, kun otsikot ei pysy päällä.

Mutta halusin vain kertoa, että mun sisaren miehellä on pienin penis minkä olen koskaan näkenelläkään nähnyt. Monet saunakerrat ja mökkiuinnit olen heidänn kanssaan ollut ja aina se vaan on yhtä pieni. Ehkä ihan suoraan saunanlauteilta siihen ilmestyy pari senttiä vartta. Muuten se on pelkkä pikkuruinen terska, joka näyttää olevan suoraan pussien päällä kiinni.
Juhlakunnossa en ole sitä nähnytkään. Sisareni sanoi kerran pikku pierussa, että olenko huomanut miten pieni se on. Vastasin, ettö tottakai olen huomioinut.
Hän häpeää sitä aivan mielettömästi, koska on saanut kuulla erinäissä vihjailuja sieltä täältä. Mä en pilkannut yhtään sitä, mutta kyllä käy siskoa sääliksi.
Se kuulemma kasvaa ihan kivasti kiihottuessaan, mutta ei siitä koskaan mitään varsinaista panovehjettä tule.
Sikstoisekseen ei sitä voi mennä sanomaan kenellekään,. että nyt se tuollainen, mutta kasvaa siitä kyllä. Hetihän sen arvaisi jokainen, että se on kipeä paikka.
 
gdfs
Alkuperäinen kirjoittaja kokemus sekin:
lisäyksenä vielä; ulkonäkö pettää, sillä miehellä on iso nenä, vielä isommat korvat, vahvat kädet ja tosi-isot jalat, on pitkä ja vaikutusvaltainen itsevarma mies. ikävää että ulkonäkö antaa väärän viestin eikä jalkojen välissä olekaan mitään.
 
Jepskukkuuu
Alkuperäinen kirjoittaja manta:
Alkuperäinen kirjoittaja berectio:
Alkuperäinen kirjoittaja erectio:
No mulla kans lepopituus pari centtiä mutta juhlakunnossa 18 ja paksuutta läpi 6 centtiä.
Äläs poika jauha paskaa. Sun pippelis on 12cm ja halkaisjaltaan 2,5cm nakki.
Lienee aika yleinen koko tuo 12/ 2,5 .
No ei voi olla? Itellä murrosikä alko jouluna kunnolla, 13 cm pitk, 3.5 cm paksu ja jatkaa kasvamista. Tai sitten olen onnekas ja san keskimittaa iesomman munan.
 

Yhteistyössä