Täällä on vähän eri sukupuoltenvälistä nokittelua, turhaan. Kun vehkeet ja halut synkkaa, molemmat nauttii uskomattomasti. Ja taustatiedoksi, kaluni on siis 17cm ja paksuus ehkä vähän parempi, ei ole onneksi valitettu koskaan, koska huomasin että kielijutuilla - EI - ole sellaista klitsua kohdattu jota kieleni ei olisi saanut "räjähtämmän", toki kielihoitojen kanssa naisenkin täytyy oppia se mitä haluaa. Treenaamalla oppii myös kundi noi nuoluhommat. Itse opin kun...Osui itsetunnolla varustettu kaunotar kohdalle.Mun silloinen tyttöystävä, kymmenisen vuotta sitten, hän oli kuvankaunis ja 6 vuotta mua vanhempi. Itse olin silloin tollainen vähän yli parikymppinen sälli, joka oppi ks. rakastajattarelta paljon. Jo ekanä yönä huomasin hänen itsetuntonsa. Aiemmat tyttöystäväni olivat "ekana kertana" lähinnä hermostunutta lähetyssaarnaaja osastoa. Mutta tämä Eija heitti reippaasti sohvalla uskomattoman kauniin pyllynsä pystyyn, ja vielä siten että läheisestä peilistä osui hänelle hyvä sivukuva panosta. Pian panosessioissa hän otti nelinkontin ja antoi minulle vuoronperään suuta ja takaapäin, en edes huomannut miten minulle sujautettiin vyö kouraan ja johan annoin hänelle taputuksia pyllylle samalla kun käskin erilaisia imuja, tai antamaan panoa takaapäin. Näin aina hänen punastuksestaan ja hiestään että hän nautti suunnattomasti tästä käsittelystä. Ja tottakai aina myös toisinpäin mentiin, minä alla ja Eija laittoi pillua nuoltavaksi, remmillä tehostettuna tuli nuoluohjeet ja aina uskomaton orkku mimmille. Valitettavasti tiemme erosivat, en oikein tajunnut mitä hyvää sain - vähän mokailin vieraskäynneillä, ja sen koommin en ole moista herkkua saanut. Uskomattoman yksinkertaista tuo seksistä nauttiminen, give and take !