Uusinta: Miehen pieni penis

  • Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
onneksi hengissä
Olis kyllä teille kalujanne ihannoiville miehille katastrofi, jos sairastuisitte eturauhas-syöpään.
Syövän hoidot vaikuttaa mitä erilaisimmin kalun kokoon ja toimivuuteen.
Toivottavasti pysytte terveenä.
 
Oletpa harvinaisen
Alkuperäinen kirjoittaja onneksi hengissä:
Olis kyllä teille kalujanne ihannoiville miehille katastrofi, jos sairastuisitte eturauhas-syöpään.
Syövän hoidot vaikuttaa mitä erilaisimmin kalun kokoon ja toimivuuteen.
Toivottavasti pysytte terveenä.
myönteinen ihminen?
 
taivaankukka
Penista voi pidentaa. Ottakaa teippia ja prinssinakkeja ja teipatkaa perakkain. Saatte kuule niin pitkan kuin vain haluatte ja sita voi lyhentaa ja pidentaa tarpeen mukaan. Paksuuttakin on makkaravalikoimassa. HK:n sininen on hyva malli tai sitten loytyy varmasti paksumpiakin lihatiskilta.
 
huut
Minulla oli ennen pieni munainen mies, jonka kanssa seksi oli ihanaa. Kokemusta ei ollut muista. Meille tuli ero ja etsikkoaikana kokeilin monia vaihtoehtoja. Sitten tapasin nykyisen mieheni, jolla on oikein iso. Olin kuulemma tosi tiukka (johtuen varmasti puristettuani 10v. pienen munan ympärille) ja seksimme oli taivaallista. Mutta arki tulee kuitenkin, nyt olen varmaan väljentynyt niin, että nykyinen mies sopii minulle ihan ok. Olen kuitenkin tyytyväinen, jos joku saunoo hänen kanssaan porukalla. On päästä jalkoihin iso ja upea mies.
 
joseboy
Täällä on vähän eri sukupuoltenvälistä nokittelua, turhaan. Kun vehkeet ja halut synkkaa, molemmat nauttii uskomattomasti. Ja taustatiedoksi, kaluni on siis 17cm ja paksuus ehkä vähän parempi, ei ole onneksi valitettu koskaan, koska huomasin että kielijutuilla - EI - ole sellaista klitsua kohdattu jota kieleni ei olisi saanut "räjähtämmän", toki kielihoitojen kanssa naisenkin täytyy oppia se mitä haluaa. Treenaamalla oppii myös kundi noi nuoluhommat. Itse opin kun...Osui itsetunnolla varustettu kaunotar kohdalle.Mun silloinen tyttöystävä, kymmenisen vuotta sitten, hän oli kuvankaunis ja 6 vuotta mua vanhempi. Itse olin silloin tollainen vähän yli parikymppinen sälli, joka oppi ks. rakastajattarelta paljon. Jo ekanä yönä huomasin hänen itsetuntonsa. Aiemmat tyttöystäväni olivat "ekana kertana" lähinnä hermostunutta lähetyssaarnaaja osastoa. Mutta tämä Eija heitti reippaasti sohvalla uskomattoman kauniin pyllynsä pystyyn, ja vielä siten että läheisestä peilistä osui hänelle hyvä sivukuva panosta. Pian panosessioissa hän otti nelinkontin ja antoi minulle vuoronperään suuta ja takaapäin, en edes huomannut miten minulle sujautettiin vyö kouraan ja johan annoin hänelle taputuksia pyllylle samalla kun käskin erilaisia imuja, tai antamaan panoa takaapäin. Näin aina hänen punastuksestaan ja hiestään että hän nautti suunnattomasti tästä käsittelystä. Ja tottakai aina myös toisinpäin mentiin, minä alla ja Eija laittoi pillua nuoltavaksi, remmillä tehostettuna tuli nuoluohjeet ja aina uskomaton orkku mimmille. Valitettavasti tiemme erosivat, en oikein tajunnut mitä hyvää sain - vähän mokailin vieraskäynneillä, ja sen koommin en ole moista herkkua saanut. Uskomattoman yksinkertaista tuo seksistä nauttiminen, give and take !
 
kasvatustieteilijä
Alkuperäinen kirjoittaja m50:
Te ootte kaikki keskustelijat vissiin niin nuoria ettette tajua mitä piilotettua rasismia tuollaiseen ajatteluun sisältyy.
Jos jollakin on iso nenä, hörökorvat, kyhmy selässä tai vaikka toinen käsi surkastunut, miksi sitä ei ei naureta julkisesti saunaporukoissa? Esittämänne logiikan avulla pitäisi nauraa. Tai vaikka sille että kehitysvammainen tulee pyörätuolissaan ""arvosteluraatinne"" eteen.
Natsi-Saksan aikoinahan annettiin mittoja ja määreitä sille mikä on ""arjalaisen rodun"" mitat täyttävä ihminen. Muut ihmiset vähemmän hyviä, jos eivät sitten suoraan kuolemantuomion arvoisia syntyneinä väärän rotuisiksi.
En tiedä oliko Natsi-Saksan säännöstössä peniksen minimipituudelle esitetty arvoa mutta kyllä tällainen pituuskeskustelu on minusta sitä samaa ajattelua. MUKA ETTÄ JOTKUT IHMISET OLISIVAT AUTOMAATTISESTI PAREMPIA KUIN TOISET KUN VAAN SATTUVAT MITOILTAAN OSUMAAN JOHONKIN TIETTYYN KATEGORIAAN.

Eiköhän nyky-yhteiskunnassa pitäisi ihminen yrittää hyväksyä sellaisena minkälainen tämä on.
Itse kuulun siihen ryhmään miehiä, joilla on äärimmäisen pieni " työkalu" Häpesin sitä nuorempana, mutta kun vanhenin henkinen kantti myös muuttui suvaitsevaksi itseä kohtaan.
On monin verroin tärkeämpää mitä päästä löytyy, kuin se mitä on syntymästään saanut jalkoväliin.
 
Kerro lisää
Alkuperäinen kirjoittaja kasvatustieteilijä:
Alkuperäinen kirjoittaja m50:
Te ootte kaikki keskustelijat vissiin niin nuoria ettette tajua mitä piilotettua rasismia tuollaiseen ajatteluun sisältyy.
Jos jollakin on iso nenä, hörökorvat, kyhmy selässä tai vaikka toinen käsi surkastunut, miksi sitä ei ei naureta julkisesti saunaporukoissa? Esittämänne logiikan avulla pitäisi nauraa. Tai vaikka sille että kehitysvammainen tulee pyörätuolissaan ""arvosteluraatinne"" eteen.
Natsi-Saksan aikoinahan annettiin mittoja ja määreitä sille mikä on ""arjalaisen rodun"" mitat täyttävä ihminen. Muut ihmiset vähemmän hyviä, jos eivät sitten suoraan kuolemantuomion arvoisia syntyneinä väärän rotuisiksi.
En tiedä oliko Natsi-Saksan säännöstössä peniksen minimipituudelle esitetty arvoa mutta kyllä tällainen pituuskeskustelu on minusta sitä samaa ajattelua. MUKA ETTÄ JOTKUT IHMISET OLISIVAT AUTOMAATTISESTI PAREMPIA KUIN TOISET KUN VAAN SATTUVAT MITOILTAAN OSUMAAN JOHONKIN TIETTYYN KATEGORIAAN.

Eiköhän nyky-yhteiskunnassa pitäisi ihminen yrittää hyväksyä sellaisena minkälainen tämä on.
Itse kuulun siihen ryhmään miehiä, joilla on äärimmäisen pieni " työkalu" Häpesin sitä nuorempana, mutta kun vanhenin henkinen kantti myös muuttui suvaitsevaksi itseä kohtaan.
On monin verroin tärkeämpää mitä päästä löytyy, kuin se mitä on syntymästään saanut jalkoväliin.
siitä, miten häpesit sitä nuorempana?
Piilottelit ja välttelit. Saitko naista ?

Entäs nyt , kuljetko ihan rinta kaarella, vaikka kalu on mitättömän pieni ?

Kys. Nim kohtalotoveri
 
onneksi hengissä
Alkuperäinen kirjoittaja Oletpa harvinaisen:
Alkuperäinen kirjoittaja onneksi hengissä:
Olis kyllä teille kalujanne ihannoiville miehille katastrofi, jos sairastuisitte eturauhas-syöpään.
Syövän hoidot vaikuttaa mitä erilaisimmin kalun kokoon ja toimivuuteen.
Toivottavasti pysytte terveenä.
myönteinen ihminen?
Kyllä. Olen realisti.
Sairastettuani eturauhas-syövän, olen onnellinen, etä olen hengissä.
Yksi kyrpä ei merkkaa yhtään mitään, olipa iso tai pieni.
Sairastumisen myötä elämän arvot ovat muuttuneet.
 
Joojoo, mutta
Alkuperäinen kirjoittaja onneksi hengissä:
Alkuperäinen kirjoittaja Oletpa harvinaisen:
Alkuperäinen kirjoittaja onneksi hengissä:
Olis kyllä teille kalujanne ihannoiville miehille katastrofi, jos sairastuisitte eturauhas-syöpään.
Syövän hoidot vaikuttaa mitä erilaisimmin kalun kokoon ja toimivuuteen.
Toivottavasti pysytte terveenä.
myönteinen ihminen?
Kyllä. Olen realisti.
Sairastettuani eturauhas-syövän, olen onnellinen, etä olen hengissä.
Yksi kyrpä ei merkkaa yhtään mitään, olipa iso tai pieni.
Sairastumisen myötä elämän arvot ovat muuttuneet.
kun tässä oli aiheena Miehn Pieni Penis ?
Onko sinulla iso vai pieni penis ?
 
urpo x2
mielenkiintoista tässä jutussa on se että kaikki ottivaat kantaa siihen vehkeeseen, mutta kukaan ei ihmetelly minkälainen perheyhteisö niillä on kun kaikki saunoo
keskenään?!
 
ihmekö
Tosi sydämetöntä tekstiä naisilta. Itselläni on ollut joskus huono itsetunto, jota ei peniksen koko ole ainakaan parantanut. Seksikokemuksia ei ennen nykyistä parisuhdetta ollut juuri ollenkaan, ja nekin vähät olivat tosi pohjanoteerauksia. Kaikilla naisilla tuntui olevan paljon seksikokemuksia ja ainakin yksi tooosi pienimunainen, jonka puolesta naiset tunsivat sääliä/myötähäpeää. (tai jopa kieltäytyivät aloitetun seksin loppuunviennistä)

Minkähänlaisia traumoja miehet saisivat naisille aikaan, jos miehet kieltäytyisivät seksistä, kun naisella olisi rintoja isontavat rintaliivit tai silikoonit. Pienirintaisilla naisilla on lähes poikkeuksetta jotain toppauksia rintaliiveissään.

Naisten ja miesten huumorintajut ovat erilaisia. Miehen itsetunto on miehisissä ominaisuuksissa. (Nuorena myös esim parrankasvussa.) Teini-iässä ollaan tosi raakoja juuri ulkonäköön liittyvissä asioissa. Myöhemmin pitäisi tajuta, että pilkkaajilla puute on korvien välissä.

Tilitän jotain omasta kokemuksesta (vaikka ei kai pitäisi). Nykyään itsetunto on ihan kohdallaan ja en jaksa masentua joistain typeristä nettijutuista. Joskus kuitenkin vielä yllätyksiä sattuu. Olen etsinyt jotain pientä kondomimerkkiä, joka olisi mahdollisimman tyköistuva. Apteekissä naismyyjä pyrskähti nauramaan, mutta sai kyllä naaman peruslukemille ihan hetkessä, kun kysyin pienempiä kondomeita. Kondomeita ei ilmeisesti ollut, mutta apteekkikäynnistä jai aika omituinen jälkifiilis.

 
tilaapa
Alkuperäinen kirjoittaja ihmekö:
Tilitän jotain omasta kokemuksesta (vaikka ei kai pitäisi). Nykyään itsetunto on ihan kohdallaan ja en jaksa masentua joistain typeristä nettijutuista. Joskus kuitenkin vielä yllätyksiä sattuu. Olen etsinyt jotain pientä kondomimerkkiä, joka olisi mahdollisimman tyköistuva. Apteekissä naismyyjä pyrskähti nauramaan, mutta sai kyllä naaman peruslukemille ihan hetkessä, kun kysyin pienempiä kondomeita. Kondomeita ei ilmeisesti ollut, mutta apteekkikäynnistä jai aika omituinen jälkifiilis.
Meitä on moneen junaan, apteekissakin.

Kandee tilata pieniä suoraan netistä. En mainosta kauppoja, mutta hakusanalla kondomi tulee pari suomalaista kauppaa. Niissä on tiukempia (jotka ovat muuten kumma kyllä niitä myydyimpiä...).
 
mukaan
Peniksen koko ei korreloi seksuaaliseen tyytyväisyyteen. Lääketieteessä pidetään peniksen mittaa normaalina, jos sen pituus levossa on yli 4 cm ja venytettynä yli 7 cm. Mitta otetaan häpyluun alareunasta peniksen kärkeen.



Euroopassa tehdyssä noin 1 000 miehen tutkimuksessa velton peniksen keskimääräiseksi pituudeksi saatiin 10.2 cm. Täydessä erektiossa olevan peniksen mitta oli keskimäärin 14.5 cm (vaihtelu 9-19 cm). 76 %:lla miehistä penis oli erektiossa mitaltaan 12 - 16 cm ja ainoastaan 12 %:lla se oli pitempi kuin 16 cm. Erektiossa olevan peniksen ympärysmitta tyvessä oli keskimäärin 11.2 cm (vaihtelu 9-15 cm) ja kärjessä 11.0 cm (vaihtelu 8 - 14 cm).

 
Erilaiset kortsut
Itse sinkkunaisena olen huomannut, että kannattaa pitää monen kokoisia kortsuja mukana. Aiemmin pidin vain isoja, joista hyvin varustettu ex-mieheni piti, mutta sitten kun kerran erehdyin laittamaan exälleni tyköistuvaa merkkiä olevan kortsun pikkupiliin, näytti se niin säälittävältä, että miestäkin hävetti. Se kortsu jäi oikeasti huomattavan väljäksi eikä meillä ollut muita korstuja, joten piti sitten lopettaa hommat siihen. Käsipelillä olisin itse voinut jatkaa, mutta mies oli ilmeisesti niin häpeissään, ettei enää kyennyt, vaikka koitinkin tilannetta piristää.

 
kortsukoot
Alkuperäinen kirjoittaja Erilaiset kortsut:
Se kortsu jäi oikeasti huomattavan väljäksi eikä meillä ollut muita korstuja, joten piti sitten lopettaa hommat siihen.
Ainakin Sultanista on vähän vastaavanlainen kokemus.
Eikö kokoja ole tosi vähän saatavissa. Erot johtuvat paremminkin muodosta. Olisi kiva kuulla mitkä merkit ovat käyttäjien mielestä isoja ja mitkä pieniä.
 
kyllälöytyy
Alkuperäinen kirjoittaja kortsukoot:
Alkuperäinen kirjoittaja Erilaiset kortsut:
Se kortsu jäi oikeasti huomattavan väljäksi eikä meillä ollut muita korstuja, joten piti sitten lopettaa hommat siihen.
Ainakin Sultanista on vähän vastaavanlainen kokemus.
Eikö kokoja ole tosi vähän saatavissa. Erot johtuvat paremminkin muodosta. Olisi kiva kuulla mitkä merkit ovat käyttäjien mielestä isoja ja mitkä pieniä.
useimmat kumit ovat leveydeltä 52 mm tai yli. Ohuessa kalussa toimii paremmin suht tiukka 49 mm, ero on huomattava. Näitä saa ainakin nettikaupoista (esim Durex close fit jne.), mutta jostain syystä ei esim. tavallisista supermarketeista. Kysyntää varmasti olisi.

Sultan on isohko.
 
CatherineMoore
Mieheni voi käyttää vain Sultaneja, mutta nekin ovat kyllä niin pieniä, että tuntuu, ettei se paljon terskaa pitemmälle yllä ja pelottaa, että se tippuu pois. Play on kuulemma pieni, siis oikeasti pieni. Muista ei ole kokemusta.

En ole kyllä sitä mieltä, että arvostelisin ihmisiä (siis miehiä) jalkovälivarustuksen perusteella. Olen sanonut vain, että en usko enää itse tulevani tyydytetyksi pienellä vehkeellä, kun olen niin isoon tottunut. Ja iso asia on se, että mies on hyvässä kunnossa ja notkea! Pelkkä päällä makaaja ja ähisijä ison mahansa kanssa ei voisi mielikuvituksessanikaan tyydyttää ketään. Ihmisinä ja persoonina he voivat silti olla ihan kivoja ja kaikkea muuta.

Lisäksi se kokemus, mitä minulla on pienistä kulleista, on että oikein pienen päällä ei voi ratsastaa. Ei voi kuin vähän nousta, niin se valahtaa ulos. Myös ne miehet tuntuvat välttelevän koko asentoa... Onko muilla kokemusta enemmänkin?
 
dffd
Tuli mielee noist vertaus jutuist et jalankoko yms voi päätel peniksen koon. Mul o jalankoko joku 40-41 ja lyhyet sormet ja varpaat ja sormet on muodoltaaki semmosii pikkulapsen varsinki varpaat mut muute iha melkee norm nyrkki. en muute oo mikää pikkune 180/80. Pituutta alhaalla siis n. 14/4-4.4cm. Nopeasti kysyn tässä että voisitteko arvon naiset sanoa riittääkö toi suhteeseen missä ollaa rakastuneita toisiinsa. Ikää mulla vasA 16,5V viel.
 
zepra-
Ikää löytyy nyt 17w ja mittasin ihan huvikseni peniksen ekaa kertaa ja pituutta oli noin 18cm ja paksuutta oli jotain 14-15cm väliltä. Tuo taitaa olla kivasti yli keskipituuden ja paksuuden eli ihan tyytyväinen olen kalleuksiini : )
 
THTI
Alkuperäinen kirjoittaja CatherineMoore:
Mieheni voi käyttää vain Sultaneja, mutta nekin ovat kyllä niin pieniä, että tuntuu, ettei se paljon terskaa pitemmälle yllä ja pelottaa, että se tippuu pois. Play on kuulemma pieni, siis oikeasti pieni. Muista ei ole kokemusta.

En ole kyllä sitä mieltä, että arvostelisin ihmisiä (siis miehiä) jalkovälivarustuksen perusteella. Olen sanonut vain, että en usko enää itse tulevani tyydytetyksi pienellä vehkeellä, kun olen niin isoon tottunut. Ja iso asia on se, että mies on hyvässä kunnossa ja notkea! Pelkkä päällä makaaja ja ähisijä ison mahansa kanssa ei voisi mielikuvituksessanikaan tyydyttää ketään. Ihmisinä ja persoonina he voivat silti olla ihan kivoja ja kaikkea muuta.

Lisäksi se kokemus, mitä minulla on pienistä kulleista, on että oikein pienen päällä ei voi ratsastaa. Ei voi kuin vähän nousta, niin se valahtaa ulos. Myös ne miehet tuntuvat välttelevän koko asentoa... Onko muilla kokemusta enemmänkin?
Samoja havaintoja pienikaluisten kanssa pelaamisesta.
Ei voi ratsastaa kunnolla, pitää vaan ihan hiljaa keikkua, ettei pippeli luiskahda ulos märästä pimpistä.
Takaa ei mienaa yltää edes sisään asti, juuri ja juuri huulia hipaisee. Toki pakaranikin ovat reilun kokoiset :)
Lusikassa sama juttu, ei mitään mahista pysyä sisällä niin kauan että alkais tehdä hyvää.
Ainoa toimiva asento on lähetyssaarnaaja. Kun väännän reidet apposen auki, niin siinä pysyy suht hyvin, tosin jalat puutuu ja se mies on aina mahoineen siinä painamassa viimeisetkin ilmat tytöstä.
 
CatherineMoore
Alkuperäinen kirjoittaja dffd:
Tuli mielee noist vertaus jutuist et jalankoko yms voi päätel peniksen koon. Mul o jalankoko joku 40-41 ja lyhyet sormet ja varpaat ja sormet on muodoltaaki semmosii pikkulapsen varsinki varpaat mut muute iha melkee norm nyrkki. en muute oo mikää pikkune 180/80. Pituutta alhaalla siis n. 14/4-4.4cm. Nopeasti kysyn tässä että voisitteko arvon naiset sanoa riittääkö toi suhteeseen missä ollaa rakastuneita toisiinsa. Ikää mulla vasA 16,5V viel.
Kun olet noin nuori, niin mahdollisuudet vielä peniksenkin kasvamiseen ovat hyvät. Voit uudelleen mittailla joskus 20v kieppeillä. Aivan varmasti se riittää kaikenlaiseen yhdessäoloon, etenkin jos rakkautta on mukana.
 
äiti40
Alkuperäinen kirjoittaja CatherineMoore:
Alkuperäinen kirjoittaja dffd:
Tuli mielee noist vertaus jutuist et jalankoko yms voi päätel peniksen koon. Mul o jalankoko joku 40-41 ja lyhyet sormet ja varpaat ja sormet on muodoltaaki semmosii pikkulapsen varsinki varpaat mut muute iha melkee norm nyrkki. en muute oo mikää pikkune 180/80. Pituutta alhaalla siis n. 14/4-4.4cm. Nopeasti kysyn tässä että voisitteko arvon naiset sanoa riittääkö toi suhteeseen missä ollaa rakastuneita toisiinsa. Ikää mulla vasA 16,5V viel.
Kun olet noin nuori, niin mahdollisuudet vielä peniksenkin kasvamiseen ovat hyvät. Voit uudelleen mittailla joskus 20v kieppeillä. Aivan varmasti se riittää kaikenlaiseen yhdessäoloon, etenkin jos rakkautta on mukana.
Tuohan on keskikokoa, paksuus jopa yli!

Älkää nyt viitsikö laukoa tekstiä, että kalu kasvaisi kaksikymppiseksi asti.
 

Yhteistyössä