Alkuperäinen kirjoittaja kivajuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja CatherineMoore:
Omalla miehelläni on ihanan iso kulli, yli 20 cm, ja paksu. Olemme harrastaneet parinvaihtoa ja ongelmana on ollut, että toinen nainen on ihastunut liikaa mieheni isoon kulliin, kun taas minä olen joutunut pettymään hänen miehensä pieneen nakkiin. Lisäksi mieheni on aikamoinen ori, notkea urheilija, jolla riittää lantiossa voimaa ja nopeutta. Rakastan häntä! Toinen pari on sitten halunnut lisää naisen pyynnöstä, mutta minä en ole ollut yhtä innokas, koska en ole tullut tyydytetyksi edellisilläkään kerroilla. Niin se vaan menee.
Olen itse pienikokoinen, mieheni "taskuvenus" enkä ole saanut lapsia, joten paikat on tiukat, mutta en voi kuvitella elämää miehen kanssa jolla olisi pienempi. Onneksi olemme mieheni kanssa todella onnellisia, olleet jo 12 vuotta. Voin vain kuvitella kuinka kauan saisin hakea uutta miestä, jolla olisi yhtä hyvä kulli ja osaisi tyydyttää minut yhtä hyvin! Huh, onneksi ei tarvitse.
Tosi kiva kuulla.
Tosin jos olette olleet jo 12 vuotta yhdessä, niin sullakin rupeaa olemaan ikää, ja viimeistään 40-vuotiaina miehet alkaa katsoa niitä opiskelijatyttöjä. Eiköhän hänelle irtoa pesää, kun on kerran niin mahtavakaluinen.
Tsemppiä sulle!
Itse asiassa ei ole ikää. Vielä reilusti alle 30v (ja opiskelija!
. Mies on vanhempi. Ja meidän suhteemme salaisuus sattuu olemaan oikea luottamus. Katsomme aina kauhulla, kun tuttavapariskunnat ovat mustasukkaisia ja riitelevät ihan älyttömästi olemattomista asioista. Me rakastamme ja luotamme ja meillä on yhteiset päämäärät, olemme tiimi. Lisäksi haluamme suojella itseämme kaikilta tartunnoilta. Vaikka olemme paria vaihtaneet, olemme aina olleet todella huolellisia suojauksesta.
Onneksi satumme olemaan yhtä uteliaita ja kokeilunhaluisia, joten olemme kokeilleet kolmatta pyörää, parinvaihtoa, leluja, exhibitionismia, seksivideon tekemistä, lista jatkuu. Suosittelen! Olen huomannut, että monet pariskunnat, joissa erityisesti nainen on todella tiukkapipoinen ja omistushaluinen, päätyvät kärsimään uskottomuudesta. Minun mieheni ei tarvitse muita. Hän saa kaiken minulta. Ja koska satun olemaan biseksuaali, myös minä haluan meille muita naisia mukaan. Hänen ei tarvitse tehdä mitään salassa, vaan teemme kaiken yhdessä. Tämä ei tarkoita, että olemme jatkuvasti muiden kanssa, vaan näitä sattuu, kun molempien mielestä sopiva ihminen tulee vastaan, parin vuoden välein. Emme ole koskaan olleet mustasukkaisia eikä meidän tarvitse. Kerromme toisillemme kaiken ja elämme aidosti tätä elämää yhdessä.
Yksi asia, jonka haluan lisätä, on vanhat suhteet. Olemme kiinnostuneita toistemme vanhoista suhteista ja puhumme niistä vapautuneesti, ilman mitään mustasukkaisuuksia. Minua jopa kiihottaa kuulla mieheni ensimmäisistä seksikokemuksista. Edellisiin suhteisiin ei voi vaikuttaa ja siksi niistä pitää imeä jotain hyvää eikä olla vihainen, kuten jotkut ovat. Sitä en ole koskaan ymmärtänyt.
Yksi mieliharrastuksistani on ottaa suihin. Hänen kullinsa on niin kaunis ja saa minut edelleen ihan märäksi, kun vain tunnen sen housujen läpi. Sen imeminen ja runkkaaminen on ihanaa!
Suosittelen kaikille aistien avaamista. Te, jotka olette kokeneet petetyksi tulemisen edellisessä suhteessanne, älkää siirtäkö pahaa oloa uuteen suhteeseen. Ei uusi kumppani voi ottaa vastuuta edellisen tekemisistä. Se vain kaataa uudenkin suhteen.