Uusinta: Miehen pieni penis

• Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
taivaankukka
Mitas jos ois tilanne, etta porukka ois saunomassa ja naisten mennessa uimaan miehet paattais tulla kaljapullot mukana ja hurramaan kun naiset nousee vedesta alastin. Miehet vois hurrata vaikka tisseille mutta kun vedesta nousis vaikka nainen jolla ois oikein pitkat roikkutissit ja laskimaha niin miehet alkais purskahdella nauruun tai menis hiljaseks ja kattois vahan saalivasti niitten kaveria.

Musta vaan tuntuis etta mies suutuis naisensa puolesta ja jopa pamauttaus turpaan sita arvostellutta kaveria ennemmin kuin hapeis kultaansa.

miesnäkökulma
Riippuu taas miehistä. Toiset nauraa omalle kullalleen, toiset ei. Oma kulta voi alistua ja kärsiä kullan nauruista, lyödä vaikka päin näköä tai jättää miehen. Näitäkin on, joilla on ikävä mies. Kannattaa selvittää luottamus ja toisen arvostus ennen kuin menee tällaisiin juttuihin mukaan.

Sivupersoona
Minä en ainakaan naura kenenkään rinnoille, koska ne ovat aina kauniin. Siitä huolimatta onko ne isot, piene, riippuvat tai pystyt. Kauneus tulee juuri siitä erilaisuudesta. Vaihtelu kun virkistää. Sitähän voisi vaikka katsella päiväkausia niitä uimasta tulijoita, niitä erilaisia rintoja. Toista olisi, jos kaikki olisi täsmälleen samanlaisia, niin kiinnostus loppuisi jo puolessa minuutissa.

koi
Siinä niitä munia silmillä mankeloijaan. Minä en oo vehkeitäni muille akkoille näytelly, omalle vaimolleni vain. Ainakaan vielä. Ei aivan välttämättä kaikki oo kohallaan näiden kirjoitusten kirjoittajilla jos tosissaan ovat. Miesten on hankalampi arvioida naisten riemurasioita ja niiden toimivuutta, vaikka alastomana niitä näkisivät enenpikin. Rintoja tietenkin voi arvioida. Kahden kesken sängyssä ne vehkeet vasta punnitaan ja mitataan. Monet naiset ei saa naidessa orgasmia vaikka ois metrinen kulli

poika16
Sanokaa nyt riittääkö n.13,5cm pitkä ja 4cm paksu tyydyttämään naisen. (en kysy seksihulluilta joille riittää vaan 20cm) vaan normaaleilta naisilta. Vai onko täällä kaikki joko itkemässä pieni rintojaan,muniaan ja sitten niitä joille seksi on a ja o?

Larse
Alkuperäinen kirjoittaja Lord Boredom:
Miltähän teistä naisista tuntuisi, jos poikaporukassa vertailtaisiin tyttökavereiden tissien kokoa, ja avoimesti säälittäisiin ja kollektiivisesti hävettäisiin pienitissisiä naisia vaikkapa täällä Elleissä? Varmaan tosi hyvältä, varmasti auttaisikin tilannetta.

Niin pieniä rintojahan ei olekkaan, etteikö kerran ainakin ... :)

CatherineMoore
Omalla miehelläni on ihanan iso kulli, yli 20 cm, ja paksu. Olemme harrastaneet parinvaihtoa ja ongelmana on ollut, että toinen nainen on ihastunut liikaa mieheni isoon kulliin, kun taas minä olen joutunut pettymään hänen miehensä pieneen nakkiin. Lisäksi mieheni on aikamoinen ori, notkea urheilija, jolla riittää lantiossa voimaa ja nopeutta. Rakastan häntä! Toinen pari on sitten halunnut lisää naisen pyynnöstä, mutta minä en ole ollut yhtä innokas, koska en ole tullut tyydytetyksi edellisilläkään kerroilla. Niin se vaan menee.

Olen itse pienikokoinen, mieheni "taskuvenus" enkä ole saanut lapsia, joten paikat on tiukat, mutta en voi kuvitella elämää miehen kanssa jolla olisi pienempi. Onneksi olemme mieheni kanssa todella onnellisia, olleet jo 12 vuotta. Voin vain kuvitella kuinka kauan saisin hakea uutta miestä, jolla olisi yhtä hyvä kulli ja osaisi tyydyttää minut yhtä hyvin! Huh, onneksi ei tarvitse.

Alkuaikoina harrastimme myös anaalia, mutta nykyään en pysty. Se vaan käy yksinkertaisesti liian kipeää. Onneksi olemme kokeilunhaluisia ja olemme keksineet paljon muita jänniä juttuja...

Toivon vain, että jokaisen seksielämä olisi yhtä tyydyttävä kuin meidän, niin kenenkään ei tarvitsisi pettää ja sukupuolitautienkin leviäminen vähenisi.

pikkupili
Alkuperäinen kirjoittaja poika16:
Sanokaa nyt riittääkö n.13,5cm pitkä ja 4cm paksu tyydyttämään naisen. (en kysy seksihulluilta joille riittää vaan 20cm) vaan normaaleilta naisilta. Vai onko täällä kaikki joko itkemässä pieni rintojaan,muniaan ja sitten niitä joille seksi on a ja o?
No riitäähän se. itselläni suurinpiirtein saman kokoinen ja niinsanottu ennkka n. 20 Orgasmia naiselle saman rakastelun aikana. Opettelet vaan kyttämään oikein. ja rakastamaan naistasi.

kivajuttu
Alkuperäinen kirjoittaja CatherineMoore:
Omalla miehelläni on ihanan iso kulli, yli 20 cm, ja paksu. Olemme harrastaneet parinvaihtoa ja ongelmana on ollut, että toinen nainen on ihastunut liikaa mieheni isoon kulliin, kun taas minä olen joutunut pettymään hänen miehensä pieneen nakkiin. Lisäksi mieheni on aikamoinen ori, notkea urheilija, jolla riittää lantiossa voimaa ja nopeutta. Rakastan häntä! Toinen pari on sitten halunnut lisää naisen pyynnöstä, mutta minä en ole ollut yhtä innokas, koska en ole tullut tyydytetyksi edellisilläkään kerroilla. Niin se vaan menee.

Olen itse pienikokoinen, mieheni "taskuvenus" enkä ole saanut lapsia, joten paikat on tiukat, mutta en voi kuvitella elämää miehen kanssa jolla olisi pienempi. Onneksi olemme mieheni kanssa todella onnellisia, olleet jo 12 vuotta. Voin vain kuvitella kuinka kauan saisin hakea uutta miestä, jolla olisi yhtä hyvä kulli ja osaisi tyydyttää minut yhtä hyvin! Huh, onneksi ei tarvitse.
Tosi kiva kuulla.

Tosin jos olette olleet jo 12 vuotta yhdessä, niin sullakin rupeaa olemaan ikää, ja viimeistään 40-vuotiaina miehet alkaa katsoa niitä opiskelijatyttöjä. Eiköhän hänelle irtoa pesää, kun on kerran niin mahtavakaluinen.

Tsemppiä sulle!

vähän isompi pili
Orgasmien määrän yläraja on enemmän naisesta kuin miehestä kiinni. Se, että saa yhdenkin, on miehen vastuu. Itse vetelen 20-senttiselläni noin 10-40 orgasmia per kerta. Nainen on melko kiimainen aina ja ejakuloi. Kaikki eivät ole. Jos en tyydyttäisi sitä kunnolla, menisi heti vieraisiin - ollaan niin sovittu.

Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja vähän isompi pili:
Orgasmien määrän yläraja on enemmän naisesta kuin miehestä kiinni. Se, että saa yhdenkin, on miehen vastuu. Itse vetelen 20-senttiselläni noin 10-40 orgasmia per kerta. Nainen on melko kiimainen aina ja ejakuloi. Kaikki eivät ole. Jos en tyydyttäisi sitä kunnolla, menisi heti vieraisiin - ollaan niin sovittu.
Huh, onneksi ei ole tuollaista painetta niskassa, että heti vieraisiin, kun oma ei tyydytä.
Siinä se yhdenyön salaisuus:)

CatherineMoore
Alkuperäinen kirjoittaja kivajuttu:

Tosi kiva kuulla.

Tosin jos olette olleet jo 12 vuotta yhdessä, niin sullakin rupeaa olemaan ikää, ja viimeistään 40-vuotiaina miehet alkaa katsoa niitä opiskelijatyttöjä. Eiköhän hänelle irtoa pesää, kun on kerran niin mahtavakaluinen.

Tsemppiä sulle!
Itse asiassa ei ole ikää. Vielä reilusti alle 30v (ja opiskelija!:). Mies on vanhempi. Ja meidän suhteemme salaisuus sattuu olemaan oikea luottamus. Katsomme aina kauhulla, kun tuttavapariskunnat ovat mustasukkaisia ja riitelevät ihan älyttömästi olemattomista asioista. Me rakastamme ja luotamme ja meillä on yhteiset päämäärät, olemme tiimi. Lisäksi haluamme suojella itseämme kaikilta tartunnoilta. Vaikka olemme paria vaihtaneet, olemme aina olleet todella huolellisia suojauksesta.

Onneksi satumme olemaan yhtä uteliaita ja kokeilunhaluisia, joten olemme kokeilleet kolmatta pyörää, parinvaihtoa, leluja, exhibitionismia, seksivideon tekemistä, lista jatkuu. Suosittelen! Olen huomannut, että monet pariskunnat, joissa erityisesti nainen on todella tiukkapipoinen ja omistushaluinen, päätyvät kärsimään uskottomuudesta. Minun mieheni ei tarvitse muita. Hän saa kaiken minulta. Ja koska satun olemaan biseksuaali, myös minä haluan meille muita naisia mukaan. Hänen ei tarvitse tehdä mitään salassa, vaan teemme kaiken yhdessä. Tämä ei tarkoita, että olemme jatkuvasti muiden kanssa, vaan näitä sattuu, kun molempien mielestä sopiva ihminen tulee vastaan, parin vuoden välein. Emme ole koskaan olleet mustasukkaisia eikä meidän tarvitse. Kerromme toisillemme kaiken ja elämme aidosti tätä elämää yhdessä.

Yksi asia, jonka haluan lisätä, on vanhat suhteet. Olemme kiinnostuneita toistemme vanhoista suhteista ja puhumme niistä vapautuneesti, ilman mitään mustasukkaisuuksia. Minua jopa kiihottaa kuulla mieheni ensimmäisistä seksikokemuksista. Edellisiin suhteisiin ei voi vaikuttaa ja siksi niistä pitää imeä jotain hyvää eikä olla vihainen, kuten jotkut ovat. Sitä en ole koskaan ymmärtänyt.

Yksi mieliharrastuksistani on ottaa suihin. Hänen kullinsa on niin kaunis ja saa minut edelleen ihan märäksi, kun vain tunnen sen housujen läpi. Sen imeminen ja runkkaaminen on ihanaa!

Suosittelen kaikille aistien avaamista. Te, jotka olette kokeneet petetyksi tulemisen edellisessä suhteessanne, älkää siirtäkö pahaa oloa uuteen suhteeseen. Ei uusi kumppani voi ottaa vastuuta edellisen tekemisistä. Se vain kaataa uudenkin suhteen.

sankari36
Saatko orkun ainoastaan naidessa? Useimmat kai ovat tyydytettyjä hiukan muullakin tavoin.

Oletko muuten mitannut miehesi elimen oikein?

kivakuulla
Alkuperäinen kirjoittaja Lumikki40:
Ei seksuaalisuus ole mulkun tai rintojen koosta kiinni. Kyllä se pienikin peli paisuu seisoessaan ja pienirintaiset naiset voivat olla kiihkeitä siinä missä isorintaisetkin.
Olen samoilla linjoilla.

Iso kalu ja isot rinnat ovat median tuomia paineita ja stereorypioita.

Omissa naissuhteissani kumpikaan ei ole vaikuttanut seksin kiihkeyteen.

nNsaNn
Älytön tämä ketju, mutta itselläni tai oikeastaan miehelläni on nyt jostain syystä ongelmana hänen peniksensä koko. Ollaan jo neljä vuotta surusteltu ja mies on siis jo pian kolmikymppinen. minulle hänen peniksensä on aivan sopiva ja tykkään siitä kaikin puolin. Luulen, että miehen ongelma on tullut lähinnä siitä, että hänen kaverillaan on huomattavan iso (näyttää ihan puolikovalta saunassakin) ja tämä on yleinen vitsi heidän kaveriporukassaan. Oman mieheni penis on sellainen kämmenen mittainen kovana ja suhteellisen ohut, lepotilassa näyttää lähinnä ryppykasalta. Siis _aivan normaali penis_.

Nykyisin mieheni ei kestä mmitään kaksimielistä vitsailua ja kännissä alkaa joskus tilittämään ja tenttaamaan entisten miesteni penisten kokoa. Aivan absurdia joutua keskustelemaan sellaisesta. Olen joskus kiukuissani sanonut (=myöntänyt), että olen isompiakin nähnyt ja sanonut ettei sitä voi nyt isoksikaan sanoa, kun mies on tentannut. Ja nuo sanat hän muistaa, mutta ei sitä että olen jo neljä vuotta halunnut olla lähikontaktissa vain hänen peniksensä kanssa ja tykkään seksistä enemmän kuin koskaan. Miten ihmeessä voi miehen itsetunto jotenkin yhtäkkiä romahtaa tuon peniksen suhteen?! Mitä teen?

CatherineMoore
Alkuperäinen kirjoittaja sankari36:
Saatko orkun ainoastaan naidessa? Useimmat kai ovat tyydytettyjä hiukan muullakin tavoin.

Oletko muuten mitannut miehesi elimen oikein?
En saa orkkua pelkästään naimalla, mutta yhtä aikaa laukeaminen on kyllä mukavaa. Sormillakin on helppo mulle antaa. Pienessä peniksessä on se huono juttu, että se tuntuu vain ensimmäisellä työnnöllä ja sitten sitä ei enää tunne. Iso penis sen sijaan tuntuu koko ajan ja tunnen olevani täynnä miestä. Hän koskee koko ajan joka paikkaan peniksellään ja vähän kulmaa muuttamalla saa esille g-pisteen, jos tekee liian herkkää, käännän häntä siitä poispäin.

Sitä en ole ymmärtänyt, kun puhutaan, että se, miten sitä käyttää, on tärkeintä. Jos on pieni penis, ei voi esim. asentoa vaihtaa kovinkaan kummoisesti, kun se ei enää yllä sisään. Isolla on helppoa kokeilla mitä mielikuvituksellisempia asentoja ja vuosienkin jälkeen löytyy uusia, jotka tuottavat uudenlaista nautintoa.

Isolla itse asiassa se menee niin, että ensimmäiset työnnöt käyvät aina kipeää. Sitten se alkaa tuottaa uskomatonta nautintoa. Ihan kaikkia asentoja ei pysty käyttämään, koska se käy kipeää, jos se menee liian syvälle, mutta olemme tyytyväisiä niihin, joita pystymme harrastamaan.

Kyllä ollaan yhdessä mitattu tyvestä alkaen, kuten jossain tv-dokumentissa mitattiin virallista ennätystä varten. Ei siis tyyliin kiveksistä lähtien, vaan ihan se mitta, joka naisen sisään menee. Kovana, venyttämättä (eihän sitä kovana enää mihinkään venytettyä saisikaan).

En halua, että tekstini saa pienempien peniksien omistajat pelkäämään omansa esittelyä naisille. Tottakai kaikkien tulee saada seksuaalisia kokemuksia. Hyvin pienellä prosentilla miehistä on näin isot elimet, joten todennäköisesti ne naisetkin, jotka ovat sellaista saaneet, ovat harvassa ja pitävät 13-15 cm ihan tavallisena. Parisuhteessa sitten rakkaus on tärkein, joten seksiin voi lisätä paljon muutakin kuin pelkän yhdynnän. Silloin pienestä peniksestä tuskin on haittaa, jos nainen on siihenkin asti sitä halunnut.

CatherineMoore
Alkuperäinen kirjoittaja nNsaNn:
Älytön tämä ketju, mutta itselläni tai oikeastaan miehelläni on nyt jostain syystä ongelmana hänen peniksensä koko. Ollaan jo neljä vuotta surusteltu ja mies on siis jo pian kolmikymppinen. minulle hänen peniksensä on aivan sopiva ja tykkään siitä kaikin puolin. Luulen, että miehen ongelma on tullut lähinnä siitä, että hänen kaverillaan on huomattavan iso (näyttää ihan puolikovalta saunassakin) ja tämä on yleinen vitsi heidän kaveriporukassaan. Oman mieheni penis on sellainen kämmenen mittainen kovana ja suhteellisen ohut, lepotilassa näyttää lähinnä ryppykasalta. Siis _aivan normaali penis_.

Nykyisin mieheni ei kestä mmitään kaksimielistä vitsailua ja kännissä alkaa joskus tilittämään ja tenttaamaan entisten miesteni penisten kokoa. Aivan absurdia joutua keskustelemaan sellaisesta. Olen joskus kiukuissani sanonut (=myöntänyt), että olen isompiakin nähnyt ja sanonut ettei sitä voi nyt isoksikaan sanoa, kun mies on tentannut. Ja nuo sanat hän muistaa, mutta ei sitä että olen jo neljä vuotta halunnut olla lähikontaktissa vain hänen peniksensä kanssa ja tykkään seksistä enemmän kuin koskaan. Miten ihmeessä voi miehen itsetunto jotenkin yhtäkkiä romahtaa tuon peniksen suhteen?! Mitä teen?
Minun vastaukseni on, että lähdet pikku palasista rakentamaan miehesi itsetuntoa paremmaksi kaikilla osa-alueilla. Älä kohdista sitä seksiin tai penikseen, vaan yritä saada hänet tuntemaan itsensä kaikilla tavoilla sinulle parhaaksi mieheksi. Yritä keksiä keinoja tehdä vaikka yksi asia päivässä. Sellainen asia, joka saa hänet tuntemaan itsensä hyväksi. Ota seksi ja penis mukaan niin, että hän ei huomaa sitä tarkoitukselliseksi. Älä tee mitään tavallisesta paljon poikkeavaa, joka voisi saada miehesi ihmettelemään, mistä on kyse.

Ja toinen juttu. Jos tuo alkoholi saa esiin itsetunnon romahtelua, niin kannattaisi välttää sen käyttöä. Eihän se muutenkaan ole kovin terveellistä ja ihan turhaan tulee riitoja, kun alkoholi vaikuttaa aivoihin ja muuttaa käyttäytymistä ihan ilman mitään oikeaa syytä.

Parempaa jatkoa!

-Leroy
Voiko naisista jotku olla todella näin idiootteja ja tyhjäpäisiä.
Oletteko miettineet että mies ei voi valita kalunsa kokoa? Että jokainen saa sellaisen minkä luoja suo?
Mutta akkansa voi kyllä valita ja vaihtaa.
En ole eläessäni ollut naisten rintojen tai tietynlaisen alapään perään, vaan olen pitänyt ihmisistä kokonaisuutena, pelkkä tiukka pillu ei saa minua huutamaan nautinnosta tai isot rinnat.

Xy1
Tuota minäkin ihmettelen. Itsellä on iso ja paksu kalu, muttei se silti ole ihme vekoitin josta nainen aina saa hurmiossa. Kaikkea muuta. Ilman riittävää esileikkiä tuolla ei tee muuta kuin vahinkoa, ei tunnu naisesta hyvältä. Naisiakin on eri kokoisia, kaikki eivät halua isoa kalua, joten ei isoa haluavien naisen kannatta yleistää. Kemiasta ja sielun kumppanuudesta ne orkut sikiävät ja ihan hyvin näyttää silloin riittävän yksi tai kaksi sormea ja vikkelä kieli. Varmemmin niillä saa orkun naiselle, kuin isolla kalulla.

miesnäkökulma
Naiselle tiukkaa pillua parempi on kyllä vahvasti puristava (=hyväkuntoinen) ja tarpeeksi pitkä. Miehellä tuntuu ehdottoman hyvältä, kun saa työntää niin syvälle ja voimalla, että esinahka vetää terskaa siitä sen alla olevasta kiinnikekohdasta ja terska kiristyy. Tämä onnistuu käytännössä vain kun naisen onkalo on tarpeeksi pitkä, että koko elin mahtuu sisään. Samalla naisen klitoris saa stimulointia.

Mitä olen naisilta aiempien tyttöystävien aikana kuullut, niin koosta puhutaan myös, vaikkei se kaikkein tärkein ole. Yllättävän monella miehellä on 16-18 cm pitkä. Itselläni on tuossa ylärajan tuntumassa, eli melko normi. Shrimppejäkin on toki ja kaikkea siitä väliltä, mutta lopulta tuo 16-18 on osoittautunut parhaimmaksi tuntonsa puolesta. Ja melkein kaikki ovat valittaneet sitä, että tietyssä asennossa on liian pitkä, toisissa juuri paras. Tyngällä ei jotkut asennot todellakaan onnistu ja esim. naisen ratsastaessa tippuu ulos koko ajan.

Paksuus on melko tärkeä, jos haluaa, että rakastelu tuntuu. Itsellä on sen verran ohut ja litteämpi kuin korkea, että pitää kääntyä 90 astetta sivuttain, jolloin paksumpi puoli hankaa tarpeeksi g-pistettä. Tiedän tuon tunnon ihan siitä, että koskaan takaa tai lähetyssaarnaajassa ei exältä tullut ejakulointia, mutta sivuttain tuli kulhollinen patjalle. Sama näkyi naisen orgasmin pituudessa. 6cm paksulla dildolla väristykset kestivät puolisen minuuttia, peruspanossa oli 1-2 lyhyttä puristusta, ja sitten taas ohi.

Naisen mitoilla ei niin väliä olekaan. Kunhan pillu tuntuu oikeanlaiselta eikä seksi satu kumpaakaan, niin hyvä on. Miehen kalulla on kuitenkin merkittävä asema seksin fyysisen nautinnollisuuden kannalta. Henkinen puoli on jokaisesta itsestään kiinni enkä halua väheksyä sitä.

miesnäkökulma
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Tuota minäkin ihmettelen. Itsellä on iso ja paksu kalu, muttei se silti ole ihme vekoitin josta nainen aina saa hurmiossa. Kaikkea muuta. Ilman riittävää esileikkiä tuolla ei tee muuta kuin vahinkoa, ei tunnu naisesta hyvältä. Naisiakin on eri kokoisia, kaikki eivät halua isoa kalua, joten ei isoa haluavien naisen kannatta yleistää. Kemiasta ja sielun kumppanuudesta ne orkut sikiävät ja ihan hyvin näyttää silloin riittävän yksi tai kaksi sormea ja vikkelä kieli. Varmemmin niillä saa orkun naiselle, kuin isolla kalulla.
Itselleni oli puolen vuoden sekstailun jälkeen nuorena kollina yllätys, että esileikin avulla nainen a) alkoi puristaa huomattavasti enemmän - liukkaanakin tuntui tiukalta eikä vain liukkaalta b) pillu piteni ehkä puolella ja kalu mahtui viimein kokonaan sisään. Ja se loppupuoli tuntui naisesta paremmalta kuin koskaan ennen. Silloin vasta tajusin, että olen Mies isolla ämmällä.

Yhteistyössä