Uusinta: Miehen pieni penis

• Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
Milana
Peniksen ei tarvitse olla jättimäinen, mutta jos naisella on tiukat paikat ja miehellä silti sellainen pikkusormen mittainen vaaditaan melkoisen paljon että suhde onnistuu. Itselläni ei onnistuisi. Kyllä karvojen seasta pitää löytyä muutakin kuin pikkuinen tuppi että seksielämä kukoistaa. Sanovat "ei se koko vaan käyttötapa" naiset mitä hyvänsä, niin koko merkkaa. Olen kiinteä ja hyväkroppainen ja tiedän mistä nautin. Tuskin kukaan pieni-/suuririntaisista kiihottuvakaan kokisi täysin nautinnonhalua vastapuolista kroppaa stimuloivana.

THTI
Vahvasti samoilla linjoilla olen Milanan kanssa. Jätti ei tarvitse olla, vaikka ainahan se muhkea koko on boonusta ja plussaa.
Jotkut sanoo, että iso koskee, mutta siinäkin tullaan samaan kysymykseen, eli "ei se koko vaan käyttötapa". Isolla voi toimia satuttamatta, kun osaa käyttää.
Pienikaluinenkin voi tehdä seksistä ihan tyydyttävää, jopa kukoistavaa, kun jaksaa koko ajan panostaa 110% siihen mitä tekee. Niin ihanaa kuin hyvä kielipesu tekeekin ja kuinka sormilla voi taitava kaveri pyörittää naisensa pikkurillinsä ympärille, niin kuitenkin se varsinainen yhdyntä on seksielämän Kunkku. Pientä kalua vasten joutuu etsimään asentoa, missä paine tuntuu parhaalta ja se hakeminen voi herpaannuttaa huomion pois nautinnosta.
Mutta kun taas muhkea penis liukuu eestaas, ei tarvitse muuta kuin apposen auki antaa kiiman johdattaa itseään ja liikkeitään, koska paine on puristamatta oikeassa paikassa vaikka kuinka kiemurtelet kohti huippua. Se ei lipsahda ulos ja kun lopussa haluat puristaa ja puristaa, niin vastassa on jotain, eikä pelkästään omat lihakset.

Mutta parisuhde on muutakin kuin tärisyttävää seksiä. Pelkkä peniksen koko ei koskaan voi olla omalla kohdallani se ainoa kriteeri.
Toki on totuuden nimissä sanottava, että esim 10centin, Rekun ja tietämätönjäbän kokoisilla kaluilla voi olla vaikeaa löytää sitä "parempaa puoliskoa", mutta aina on oltava valmiina, että jos se paistaa sinne risukasaankin:)

diipadaapa*
Kokemusta on tosi, tosi pienestä pilistä, ei saanut aikaan mitään järisyttävää. Kokemusta myös parista tooosi isosta kullista, toisen päässä oli mulkku, joka ei ymmärtänyt naisesta mitään. Toisen omistaja aivan ihana mies, joka kasteli jo katseella, mutta kulli ei kestänyt yhdyntää, vaan laukesi heti...kokeiltu useita eri kertoja. Nyt mies, jolla ehkä keskivertoa hieman pidempi ja huomattavasti paksumpi mottipää..ja käyttäjä tietää, mistä naisen saa käyntiin. Huh huh. Ihana mies ja vain minulle.

miekkis_
Alkuperäinen kirjoittaja Milana:
Olen kiinteä ja hyväkroppainen ja tiedän mistä nautin. Tuskin kukaan pieni-/suuririntaisista kiihottuvakaan kokisi täysin nautinnonhalua vastapuolista kroppaa stimuloivana.
Mitenköhän sinun kiinteä kroppasi tähän asiaan liittyy? Tuskin lisää tuntemuksia miehen kalussa mitenkään.

Elina K
Omalla miehelläni on 25cm penis. Olin todella helpottunut kun luin Carhingelin yliopiston tekemän tutkimuksen jossa oli tutkittu usean tuhannen miehen penikset. Tutkimuksessa kerrottiin peniksen mitat eli 16-28cm (keskikoko 24cm) ja huomasin ettei mieheni penis olekkaan pieni. On siis provoa väittää, että jollain voisi olla esim 13cm mittainen penis?! Eihän sellaisia edes voi olla.

...
Alkuperäinen kirjoittaja Elina K:
Omalla miehelläni on 25cm penis. Olin todella helpottunut kun luin Carhingelin yliopiston tekemän tutkimuksen jossa oli tutkittu usean tuhannen miehen penikset. Tutkimuksessa kerrottiin peniksen mitat eli 16-28cm (keskikoko 24cm) ja huomasin ettei mieheni penis olekkaan pieni. On siis provoa väittää, että jollain voisi olla esim 13cm mittainen penis?! Eihän sellaisia edes voi olla.
Peräreijästä mitattuna pitävät varmaankin paikkansa.

Munaton ja tissitön
Alkuperäinen kirjoittaja vaikka...:
... tosi ilkeesti sanottu, mutta totta toinen puoli!!!

Oikeesti... tää on mun mielestä alentavaa, ja saa hävetä oman sukupuolensa (naisten) puolesta. Ei täällä miehetkään vertaile naisten alapään velttoutta sen enempää... mutta tälläinen viestiketju jo vetää uusintaa, ja alkuperäinenkin oli varmaan toistasataa vastausta pitkä.
...kyllä vaan arvostelee!

Ja sitä persettä, tissejä, pukeutumista ja suihinottotekniikkaa. Mua se ei kuitenkaan loukkaa ollenkaan.

ellionoora
Kyllä naisetkin arvostelevat toisiaan. Jos nainen on muutenkin ruma, niin kyllä huonot tissit varmistavat vastenmielisyyden. Nykyään hyvännäköisen naisen on helppo olla tyytyväinen, koska niin monella on mahaa ja selluliittiä.

Itse olen bi-seksuaali ja kyllä sääliksi käy monia ihmisiä, joita esim. uimahalleissa näkee. Vartalosta ei pidetä huolta ja paino on pituus - 70 aika monella. Kun 90-kiloisella on a-kokoiset riipputissit ja appelsiinipylly, niin en itse koskisi kyllä. Alle C-kupin tissit ovat vähän kuin alle 18 senttinen muna.

herrasmies_36
Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:
Itse olen bi-seksuaali ja kyllä sääliksi käy monia ihmisiä, joita esim. uimahalleissa näkee. Vartalosta ei pidetä huolta ja paino on pituus - 70 aika monella. Kun 90-kiloisella on a-kokoiset riipputissit ja appelsiinipylly, niin en itse koskisi kyllä. Alle C-kupin tissit ovat vähän kuin alle 18 senttinen muna.
No meitä on moneen junaan. Toivottavasti et lauo näitä "totuuksiasi" missään julkisesti, edes humalassa.

On kiva kun ihmiset pitävät huolta itsestään (luetaanko tissien/kalun koon kasvattaminen siihen...?), mutta tietysti jo kotikasvatuksen ansiosta useimmat ihmiset pitävät nämä ellionooran laukomat jutut omina ajatuksinaan.

juujuujuu
Alkuperäinen kirjoittaja Mies ja tyytyväinen:
sain synnyinlahjaksi 22 cm pitkän ja 6 cm paksun peniksen ja olen ylpeä siitä. Ei ole ainakaan tullut valituksia liian pienestä koosta :)
Tästähän olikin kysymys jo keskusteluketjun alussa. Hyvä Mies ja tyytyväinen!!!

Oletko verrannut kaluasi kaljatölkkiin? Jos se ei ole yhtä paksu, niin kannattaa muuten mitata oma vehje uudestaan.

...tai sitten herätä unesta.

sivhos
Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:
Kyllä naisetkin arvostelevat toisiaan. Jos nainen on muutenkin ruma, niin kyllä huonot tissit varmistavat vastenmielisyyden. Nykyään hyvännäköisen naisen on helppo olla tyytyväinen, koska niin monella on mahaa ja selluliittiä.

Miten pitää vartaloista huolta?Geeniperimä on vaikuttava tekijä.Joillekin ihmisille geenit kohdallaan,ei mitään ongelmia.Toisille perimä tuottaa pelkkiä ongelmia.Kuka haluaisi olla jotain ylipainoinen,kaljupäinen,pienet rinnat,pikku muna yrittää olla olemassa.Minkä sille mahdamme jos meistä tulee se mitä tulee?

Mies ja tyytyväinen
Alkuperäinen kirjoittaja juujuujuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies ja tyytyväinen:
sain synnyinlahjaksi 22 cm pitkän ja 6 cm paksun peniksen ja olen ylpeä siitä. Ei ole ainakaan tullut valituksia liian pienestä koosta :)
Tästähän olikin kysymys jo keskusteluketjun alussa. Hyvä Mies ja tyytyväinen!!!

Oletko verrannut kaluasi kaljatölkkiin? Jos se ei ole yhtä paksu, niin kannattaa muuten mitata oma vehje uudestaan.

...tai sitten herätä unesta.
Olen, ei ole yhtä paksu, keskeltä penistä ja terskasta melkein :)

juujuujuu
Alkuperäinen kirjoittaja mies ja tyytyväinen:
oletko juujuujuu kateellinen vai miksi moinen reaktio?
Varmasti mahtava juttu sulle, mutta mitä niillä ylimääräisillä senteillä tekee?

Lähinnä naureskelin sitä, että et taida muuta ajatella + olet ihan väärässä keskustelussa.
Tulee mieleen, että huonoa itsetuntoa pitää jollain pönkittää.

Näin on....
Mulla on 12cm seisoessa ja 7cm levossa paksuus noin 3,5cm. Sillä on ollut pakko tulla toimeen jo melkein 40v. Kyllä huomautuksia ja ihmettelyä on tullut lähinnä itseäni vanhempien naisten taholta. Jotkut ovat ottaneet mielellään kakkoseen kokeillakseen miltä annaali tuntuu, kun ei tarvitse pelätä, että sattuu liiallisen koon takia.

Yhteistyössä