Alkuperäinen kirjoittaja -Leroy:
Voiko naisista jotku olla todella näin idiootteja ja tyhjäpäisiä.
Oletteko miettineet että mies ei voi valita kalunsa kokoa? Että jokainen saa sellaisen minkä luoja suo?
Mutta akkansa voi kyllä valita ja vaihtaa.
En ole eläessäni ollut naisten rintojen tai tietynlaisen alapään perään, vaan olen pitänyt ihmisistä kokonaisuutena, pelkkä tiukka pillu ei saa minua huutamaan nautinnosta tai isot rinnat.
Idiootteja ja tyhjäpäisiä? Et kai viitannut minuun? Se, että olen onnellinen mieheni hyvästä varustuksesta, ei kai ole rikos.
Olen niin tottunut siihen, että en voi kuvitella tyytyväni pieneen 13-senttiseen, jos vaikka leskeksi jäisin. Mieheni penis on minulle silmänruokaa ja saa minut aina haluamaan ottaa se käteen ja suuhun. En halua koskaan luopua siitä nautinnosta, vaikka muuten en ole niin visuaalinen ihminen. Kyllä minua aina kiihottaa se, että terska kurkistaa housuista ulos, kun penis kovettuu housuissa. Se on minulle esileikkiä ja nautin siitä suunnattomasti. Mieheni ansiosta minusta on ehdottomasti tullut kullifriikki ja olen aina sen kimpussa. Kaksin käsin runkkaamisessa on jotain niin äärettömän maskuliinista ja kiihottavaa. Tulee sellainen olo, että ihan pikkupojille tällaista ei voi tehdäkään.
Mies itse on aina vähätellyt omaa kokoaan ja pitänyt sitä ihan tavallisena. Mutta tilastot puhuvat toista kieltä.
Oletteko muuten naiset ajatelleet miestenne kiveksiä? Onko niillä seksuaalista arvoa teille? Minä pidän mieheni suurista kiveksistä (niitä on kiva nuolla, hieroa ja katsoa), mutta onko naisia, joille kivekset eivät merkitse yhtään mitään?
Tuosta tissiasiasta vielä sen verran. Olen itse hoikka ja pieni eikä kuppikokoni siis todellakaan ole mikään DD. Minulla oli kompleksi siitä kauan aikaa, mutta kun tajusin, että mieheni ei ihan oikeasti kiihotu isoista tisseistä, se loppui. Toivoisin silti, että ne olisivat himpun verran isommat, mutta en ole valmis laitattamaan kehooni mitään keinotekoista.