Alkuperäinen kirjoittaja NeitoQ:
Mukava kuulla että olet sama mieltä. Ei minullakaan ole joka iso kulli, mutta sellainen sopiva. Ja ei kukaan ole veiläkään siitä valittanut
Kun osaa sitä käyttää niin ilo on moleminpuolinen ..
)
Kiitos saunamakkara. : )
Juuri niin. Ja eihän se ole se pelkkä kulli, vaan koko mies. Silmät, kädet, sormet, suu, kieli, syli, kaiken jatkumona sitten se penis tai kulli, miten te sitä kutsuttekaan. Pelkkä pano on kamalan kylmä ja steriili ja jättää (yhden pelkän seksisuhteen kokeneena) todella kolkon olon. Eipä siinä kyllä perään kaipailla, varsinkaan kun ko. mies ei edes suostunut tyydyttämään MINUA seksuaalisesti, vaan haki omille tarpeilleen tyydytystä. Luuli, että hänen iso munansa riittää.
Loppujen lopuksi minulle kävi jopa niin, että istuttiin vierekkäin panosession jälkeen tv:n ääressä ja hän oli saanut ja minä en. Olin litimärkä ja koetin saada häntä innostumaan minusta, minun tyydyttämisestäni, ja leikin pienenpieni silkkipyjama päällä, ilman alkkareita itselläni niin että litinä kuului, ja siis - noh - jokainen kai nyt terve mies olisi innostunut siitä puuhaamaan jotakin alapääni kanssa (on puhdas, ei ole tauteja, ei haise pahalle), mutta tämä mies ei. Kun minä olin saanut MIEHEN ISOA MUNAA, niin sen piti riittää.
Niin riittikin. Eipä ole asiaa ko. tyypille enää. : )[/quote]
Kiitos itsellesi NeitoQ
Mukava kuulla sinunkin mielipiteitä, naisen näkökulmasta. Luulen että asia miehillä on juuri noin..."kunhan minulla on iso muna se riittää". Oi, miten typerä ajattelua. Mitä hyötyä isosta munasta sitten onkaan jos koko "paketti" ei ole kunnossa? Ei mitään! Mies vaan saa ja jättää nainen saamatta....hmm..huono yhdistelmä. Olkoon niin että mies on saanut ja ei välittömästi pysty jatkamaan niin onhan miehellä kädet ja suu minkä hän voi käyttää. Voi luoja kuinka kiihottavaa on nuolla kosteaa pimpsaa, ainakin minä rakastan sitä. Se on niin hyvää ettei sanotuksi saa
Jos olisin istunut sun vieressä ja olitkin oikien litimärkä niin en minä olisin tuijottanut telkkaria...olisin repinyt sun silkkihousut alas ja aloittanut nuolla sinut kunnes räjähdät...
)