Uusinta: Miehen pieni penis

• Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
No eihän ne
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Kukako miehille kertoo, ei kukaan jos ei naiset itse. Miesten kesken näitä ei voi puhua, koska muuten ajatellaan automaattisesti, että näin puhuva kaveri haluaa kehua kaluaan. Kerran nuorena erehdyin ihmettelemään kaverille ääneen, etten voinut naida silloista tyttöystävää takaa, kun kalu tökki koko ajan pohjaan ja teki kipeää. Kaveri ei ymmärtänyt ollenkaan mistä oli kysymys, joten ymmärsin olla puhumatta enempää. Sen jälkeen olen ollut sanoissani varovainen. Joten mitenkä miehet voivat keskenään näistä keskustella, kun suurin osa ei ymmärrä mistä on kysymys, eik itsekään voi tietää ketä miestä ongelma koskee. Naisten on tehväkäksi jää miesten koulutus ja valistaminen.
peinimunaiset mitään ymmärrä meidän mahtisonnien ongelmista. Tottakai voit sanoa kaverille, että kalu tökkii pohjaan !!! Sehän niitä pienipiliä vituttakin, kun meillä on niin isot.

Saunamakkara
Alkuperäinen kirjoittaja NeitoQ:
Vitsi minä olisin iloisesti vaikka peiton päällä tai pöydällä mutta täällä sitä töitä naputellaan. Onkohan toisaalta niin, että kukaan ei tykkää keskustella erotiikka-palstalla asiallisesti; pitäisi olla nettisekstailua ja kertoilla, miten märkä pimpsa on just nyt. Heh - asiallisuus karistaa ihmiset!
Töissä minäkin naputtelen. Peiton päällä ja vaikkapa pöydällä niin kyllä hyrräsin iloista..
Ajatus kyllä kiehtoo ja mieli tekee näin kauniina kesäpäivänä ;)
Kiva kun täällä myös keskustellaan asiallisesti asiasta! Eihän se on naisille mitenkään mukavaa olo jos sattuu kun sekstaillaan.

Xy1
Sellainen tuli taas eilen sekstaillessa mieleen, että kun antaa naiselle orkun suuseksillä ja sormilla ennen naintia, niin tökkimisen riski vähenee naidessa, kun nainen on rentona ja vastaanottavaisena. Silloin voi mieskin touhuta vapaammin. Eikä tuo haittaa, vaikka nainen tulisi toisenkin kerran. Pitää vain välttää pitkiä vetoja. :)

Jos miehen keskikokoinenkin kalu tökkiin, niin voisi tehdä hyvää miehen itsetunnolle, jos nainen toppuuttelisi miestä ja kehuisi tämän kalun olevan niin iso, että se tökkii ilkeästi pienessä pillussa. Lisä itsevarmuus voisi parantaa seksin laatua.

Saunamakkara
Edelleen Xy1:n ja Saunamakkaran vaimoille - voi että heillä on onnea...
Kun oikein pitkittää sekstailun ja nainen oikein lopuksi anelee että hänet otetaan niin kuitenkin pitäisi pitää mielessä ettei käytä kalua kuin joku "tolppa" ja tökkii ihan hullun lailla. Jos nainen nauttii seksistä niin hän on myös rentoutunut silloin molemmat nauttii paremmin ja seksin laatu paranee. Voi jestas sentään kun tästä asiasta kirjoitellaan niin huh...tulepa kuumat oltavat ;))

NeitoQ
No, herrat, teillähän on asiat hyvin, kun työpäivän voi nauttia yhdellä aivolohkollaan odotuksesta ja lähettää vaikka tekstareita vaimolle, vaikkapa viitata tähän keskusteluun ja kertoa mitä huvittaa tehdä, kun kotona nähdään...

Erittäin valikoivalla sinkulla sinkulla se on hieman vaikeampaa. :/

NeitoQ
Noh noh, tuohan on hei tungettelevaa. Teillähän on vaimot kotona ja te olette yksiavioisia, eikö niin? Toisaalta, onko ajatus pettämistä?

Kolmanneksi, siitä, kun olen saanut kunnon suuseksiä ja sormia ennen naintia ja sitten vielä pannaan niin että rukoilee *panepanepanemua* niin SIITÄ on aikaa valovuosia, jotenka ajatus kyllä - noh - piristää...

NeitoQ
Alkuperäinen kirjoittaja Saunamakkara:
Eihän se mitään vaarallista jos heitetään pieni piristävää ajatus, eikä sekään ole pettämistä. Tarkoituksena oli vaan piristää ;)))
OK, myönnän, piristit sen verran, että oli pakko harrastaa tee-se-itse -menetelmää....... : )

Saunamakkara
Eihän se mitään vaarallista jos heitetään pieni piristävää ajatus, eikä sekään ole pettämistä. Tarkoituksena oli vaan piristää ;)))
OK, myönnän, piristit sen verran, että oli pakko harrastaa tee-se-itse -menetelmää....... : )
Te se itse-menetelmä on myös kivaa...minäkin harrastan sitä... ;) Ihana kun pystyin piristämään sinut noin paljon ja vain näin sähköisessä muodossa.. ;))

NeitoQ
Kyllä minä tiedän usean miehen olevan eroottinen - ei tietenkään kaikkien. Se lähtee sielusta ja silmänpilkkeestä se juttu ainakin minun tapauksessani.

Panokoneita tiedän bisnesmaailmasta paljon ja heille nainen = kaato = yhtä merkityksellinen kuin kioskilta ostettu tikkari, uutta kivaa, vaihtuu viikoittain. Oma edustusvaimo on tietenkin kotona ja vakityttöystäviäkin löytyy joka maasta. : )

Et vaan vastannut kysymykseeni yksiavioisuudesta....

Saunamakkara
Varmasti totta sekin on ettei kaikki miehet ovat eroottisia.
Eroottisuus ei ole jalkojen välissä vaan kyllä se on koko "paketi" sanoisin. Samoin päde naisiin. Vaikka jolla naisella on valtavat rinnat niin ei sekään tarkoittaa että ovat eroottisia. Monta kerta vähän pulleampi nainen voi olla erittäin eroottinen.
Eikä kotona ole edes edustusvaimo...

NeitoQ
Tuota, mikä sinä sitten olet? Eronnut, karannut, leski?

Olen samaa mieltä tuosta eroottisuudesta; ei se ole edes ulkonäkökysymys. Siihen liittyy jotain itsevarmuutta ja sen näyttämistä, että on sinut oman fyysisyytensä kanssa, tavallaan kantaa itsensä kauniisti/komeasti. Mutta miehellä pitää olla aina kiillotetut kengät - ne ovat silmien lisäksi check-listan tarkistuksen alussa. : )

NeitoQ
Mitäh? Tervemenoa tarkoittaa meilläpäin, että suksi kuuseen - vai oliko tuo joku muu nickin takana.

No, on kiire koneelle, mutta kuten sanottu, viikon päästä olisi kiva jutella saunassa lisää.

Saunamakkara
Mitäh? Tervemenoa tarkoittaa meilläpäin, että suksi kuuseen - vai oliko tuo joku muu nickin takana.

No, on kiire koneelle, mutta kuten sanottu, viikon päästä olisi kiva jutella saunassa lisää.
No hiihtele sitten kuuseen.

Saunamakkara
Heips NeitiQ! Joku muu käytti nickini kuten yleensä täällä tehdään :(
Itse olen nyt pienellä lomalla ja ensi viikola taas töissä.
Toivottelen sulle oikein hyää lomaa. Jutellaan lisää sitten viikon päästä,
mukava on jutella sunkin kaa... ;)

NeitoQ
Olen palannut. Jokos sinä olet palanut lomaselta? Minä taidan jättää ensi viikon lomasen väliin ja mennä mökille - en tiedä vielä. Lennot ovat kyllä non-refundable, mutta toisaalta mökkikiva riippuu pitkälti säästä.

En ole nyt niin ahkerasti netissä, pari kolme kertaa päivässsä. Ehkä tämä kahdenvälinen keskustelu pitäisi siirtää anonyymeihin maileihin?

Saunamakkara
Olen palannut. Jokos sinä olet palanut lomaselta? Minä taidan jättää ensi viikon lomasen väliin ja mennä mökille - en tiedä vielä. Lennot ovat kyllä non-refundable, mutta toisaalta mökkikiva riippuu pitkälti säästä.

En ole nyt niin ahkerasti netissä, pari kolme kertaa päivässsä. Ehkä tämä kahdenvälinen keskustelu pitäisi siirtää anonyymeihin maileihin?
Heips!Toivottavasti lomasi oli hyvä ja sait nauttia. Kyllä minä olen myös tullut takasin ja pientä kiirettä on.

Ni-in, mökkikiva vois olla tosi kiva ja eihän sekään haittaa vaikka vettä sataa.
Silloinkin voi pitää kivaa...ainakin kostea olisi ;)
Sehän vois olla hyvä ajatus siirtää tätä keskustelua maileihin?
Ainakin silloin voidaan jutella rahuassa!

Yhteistyössä