Hei Sinulle!
Muutamia juttuja, mitä tuli mieleeni lukiessani tekstiäsi:
- Totta ihmeessä mieskin tarvii oman hellyysannoksensa. Miksi et sano suoraan vaimollesi, että on hänen vuoronsa? Makaa sinä vuorostaan sängyssä selälläsi ja anna vaimosi hyväillä Sinua, kerro mistä tykkäät.
- Nainen kaipaa kyllä noita kysymyksiä ja "vonkauksia", vaikka vastaakin "älä höpötä". Miksi et sano naisellesi, että toivoisit hänen vastaavan muuta?
- Toki toisen välineet pitää tuntea. Naiselle ei välttämättä ole kiva tilanne esitellä jalkoväliään kirkkaassa valossa. Mitä jos ottaisit seuraavan kerran taskulampun sänkyyn ja vain ilmoittaisit, että minä katson nyt! Ilman turhia kysymyksiä ja kauniin määrätietoisesti. Rauhassa ja maltilla, pitkään ja huolellisesti. Vaikea siitä on naisen olla pitämättä, vaikka muuta väittäisi.
- Minusta alaston mies on kaunis ja kiva katseltava. Ja nimenomaan oma ja tavallinen mies, ei mikään adonis. Veltto tai jäykkä, ei sillä ole mitään väliä. Pikemminkin niin päin, että olisi hölmöä, jos aina olisi jäykistyneenä. Veltto penis ja kivekset on omalla tavallaan kaunis paketti.
- Naiselle ehkä alastomuus ei ole niin helppo juttu. Rinnat roikkuvat ja masukin on jne. Median tuottama naisihanne on aivan muuta kuin normaali suomalainen nainen. Jos naiset tämän ymmärtäisivät, olisi suurinosa kauneusleikkauksista turhia ja itsetunnot olisi kohdallaan. Todennäköisesti masennuksia yms olisi myös vähemmän. Ei itsensä hyväksyminen vikoineen päivineen ole helppoa. Ehkä toisen rakkaus ja sen osoitttaminen lisää vahvistusta omaan itseen.
- Minusta miehen jäykistyminen on kiehtovaa. Tulen siitä hyvälle mielelle. Eikä se tarkoita sitä, että ajattelisin heti seksiä. Voin vain todeta, että tuo mies pitää minusta. Esim tanssiessa vieraan miehen kanssa, en koe sitä mitenkään kiusalliseksi. Jotenkin ymmärrän, että ehkäpä mies ei tee sitä tarkoituksella vaan käsky kohotukeen tulee aivoista tahtomatta. Omani kanssa nautin siitä erilailla. Kiusaan häntä joskus tarkoituksella vähän, kosken kohtiin, joissa tiedän vaikutuksen olevan ja seurauksena erektion.
- Jos koitan asettua vaimosi asemaan ja ajatella, että olisin arka, niin saattaisin kokea toisen liiallisen varovaisuuden joskus epävarmuutena. Mitäpä jos olisit itse määrätietoisempi ja hallitsevampi? Ehdottomasti kivalla ja varovaisella tavalla sitä. Itse naisena pidän siitä, että mieheni toisinaan on todellakin pomo ja ilmoittaa, että rakastelemme nyt. Hän vie ja minä vikisen.
- Alkulämmittely on varmasti niin kiinni jokaisesta naisesta erikseen. Ei tietty sormia suoraan jalkojen väliin. Minä tykkään niskani ja kaulani suutelemisesta, korvat ovat niille kaikkein herkintä aluetta. Minun rintani eivät reagoi liian hellään kosketteluun vaan tykkään kunnollisesta hieromisesta, nännien puristelusta, suutelusta ja pienestä puremisesta. Sitten hiljalleen alemmaksi. Klitoriksen hyväily saa minut villiksi, mutta sitäkin pitää hyväillä välillä eri tavalla. Pikkuisen sormea sisääni, pyöritystä ja takaisin klitalle. Kyllä minut tuolla käsittelyllä saa jo pyytämään mieheltä, että tulisit jo.
Toivottavasti tästä pohdinnasta oli jotain iloa ja ehkä apua