Onko toi sinun sp-osoite, vai onko joku muu ?Alkuperäinen kirjoittaja NeitoQ:Minä olen vanhapiikamuuankas@hotmailcom
)
No on minun, kuvaavasti... : ) Etpä ole kirjoittanut. T. NeitoQ ruokakauppaan lähdössä (voisit vaikka sillä aikaa kirjoittaa)Alkuperäinen kirjoittaja Saunamakkara:Onko toi sinun sp-osoite, vai onko joku muu ?Alkuperäinen kirjoittaja NeitoQ:Minä olen vanhapiikamuuankas@hotmailcom
)
Jutellaanko alkuperäisestä aiheesta ?Alkuperäinen kirjoittaja NeitoQ:No ei se Saunamakkara sitten kirjoita. Miksei? : )
ensin ku luin tota tekstiä ni kuvittelis et joku pienivarustuksinen mies kirjoittais suutuksissaan tota... itseltä löytyy ei niin kehuttavan kokoinen mela ja kyl tossa masennus lakkas ja mieliala kohos kertaheitolla ku viittasit asian ytimeen mielestäni liian useat naiset on liian pinnallisia ulkonäön ja peniksen suhteen... kiitos vielä !Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen nainen:Ei voi olla totta että te puhutte tällaista :O
Ihan oikeasti!!
Ettekö arvosta miestänne millään tavalla tmv...onko se koko todellakin noin tärkeätä?
Mä en yhtään ihmettele miks on niin paljon sinkkunaisia ja miehiä kun tällaista suoraan sanottuna paskaa jauhetaan.
Kauheata miten oikeasti mietitään vaan minkä kokoinen jne, missä romantiikka jne, vai oonko vaan liian vanhanaikainen, ainii mä olinkin varattu...hups ja eksyin väärälle palstalle...
Musta on ilkeätä puhua omasta miehestään että sillä on pieni, oikeasti, miestä pitää kunnioittaa samalla mitalla kuin se kunnioittaa naista. Jos on kusipää äijä, niin ansaitsee paskaa, mut ei kunnon mies ansaitse tuollaista mollimista, oli pieni tai iso....
On täs itelläkin ollut kokemuksia, mut se isokyrpänen oli hirveen ruma ja olevinaan ja eli sillä munallaan ja jaksoi itse sitä kokoajan ylistää, ja kehtas vielä multa kysyä että mitäs ajattelet siitä että sul on näin isomunainen mies, et eikö oo hienoa...HUH huh, totesin siihen vaan että Sehän riippuu ihan siitä mistä se roikkuu....et semmoista.
Älkää miehet lukeko tätä paskaa, kaikki ukot ajattelee et niil on pieni, vaiks kysymyksessä ois ihan normi vehje. Mun ei oo ainakaan koskaan tarvinnut valittaa....
Alkuperäinen kirjoittaja little:Pilkkaava sävy todellakin kertoo suhtautumisesta miehiin yleensä ja myös omaan mieheen. Olisikohan kokoasiassa kysymys siitä esineellistämisestä, wirn.Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen nainen:Ei voi olla totta että te puhutte tällaista :O
Ihan oikeasti!!
Ettekö arvosta miestänne millään tavalla tmv...onko se koko todellakin noin tärkeätä?
Ulkoiset ominaisuudet ovat ihan hyviä keskustelunaiheita ja peniksen/rintojen kokokin on keskustelunaihe siinä kuin jokin muukin. En pidä rintojen suurentamisesta silikooneilla ja peniksenkin kokoon pitää mielestäni vain sopeutua. Jos peniksen koosta on seksituntemuksien takia selvää haittaa, niin ongelmahan se on muiden tavoin.
Pointtini on siinä, että joskus tuntuu, että peniksen koon merkitystä paisutellaan. On paljon helpompi syyttää peniksen kokoa, kuin etsiä ja löytää jokin vaikeaselkoisempi tyytymättömyyden aihe.
Jaahan, jaakko.-katkera iski jälleen!! Vai että oikein musta mies ja afro..heh heh.Alkuperäinen kirjoittaja musta mies:moi olen afro suomalainen,eli musta mies.Omaan todella ison kalun 28.5 cm ja paksuuttakin on 7 cm.Suomalainen nainen on suhteellisen väljä sitä on helppo naida isollakin.Mutta taas esim afro nainen omaa tiukan ja erittäin hyväntuntuisen emättimen,Ja ne rinnat eivät riipu ja ole näppyiset,ja pahanhajuiset niinkuin suomalaisnaisilla.Eli sinä mies jos tunnet olevasi pieni peniksinen,kokeile tummaa ja kauniin kullanruskeaa naista,hän arvostaa sinua ja ei valita peniksen koosta niinkuin nämä typerät suomalaiset,"leivinuunit"
öööh..onko läski muka tunnotonta? Eli jos läskiä lyö,se ei fyysisesti tunne mitään? I dont think so..Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta:On aivan uskomatonta, miten vähillä tiedoilla ja älyllä monet tähän ketjuun kirjoittaneet naiset ovat varustettuja. Puhuvat miesten varustuksista, mutta omien korvien välissä on vain säälittävä rusina. Mitähän lienee alapäässä, luultavasti tunnoton läskikasa, johon tehoaa ainoastaan suurella esineellä hankaaminen. Tutustukaa nyt hyvät lapset tai lapsen asteelle jääneet edes vähän hyvän seksin alkeisiin, hankkikaa oikeaa tietoa (sitä eivät kikattavat kaverinne pysty antamaan) ja koettakaa piristää aivotoimintaanne, jos sitä on.
Hienoa luettavaa. Minä olen ruvennut vuotamaan verta reiluhkosti muutamien survojien jälkeen ja muutenkaan en nauttinut hommasta. Toivoin vain että lopettais jo!Alkuperäinen kirjoittaja NeitoQ:Xy1, kun kirjoitat, että : Eikä minulla ole edes mikään jättikalu, on vain sattumoisin pienipilluinen vaimo. Toiset tampiot eivät vain näytä ymmärtävän, että naisen saa rikki heille liian isolla kalulla ja varomattomalla nainnilla. Puhumattakaan kivuliaasta yhdynnästä. Pienikaluiset tai itserakkaat tampiot eivät vain näytä sitä ymmärtävän. Kaikki naiset eivät ole pohjattomia kaivoja. - niin voisin huutaa hurraata sinullekin, kuten Saunamakkaralle. Ihanaa, että on olemassa miehiä, jotka eivät mahtaile sen koolla, vaan todella välittävät, miltä heidän naisestaan tuntuu ja tietävät, mitä varomattomalla rajulla panolla saa aikaan.
Bravo!
NeitoQ: Olet muuten melkoisen tyhmä nainen, jos annat panna kuin vierasta sikaa!!!Alkuperäinen kirjoittaja NeitoM:Hienoa luettavaa. Minä olen ruvennut vuotamaan verta reiluhkosti muutamien survojien jälkeen ja muutenkaan en nauttinut hommasta. Toivoin vain että lopettais jo!Alkuperäinen kirjoittaja NeitoQ:Xy1, kun kirjoitat, että : Eikä minulla ole edes mikään jättikalu, on vain sattumoisin pienipilluinen vaimo. Toiset tampiot eivät vain näytä ymmärtävän, että naisen saa rikki heille liian isolla kalulla ja varomattomalla nainnilla. Puhumattakaan kivuliaasta yhdynnästä. Pienikaluiset tai itserakkaat tampiot eivät vain näytä sitä ymmärtävän. Kaikki naiset eivät ole pohjattomia kaivoja. - niin voisin huutaa hurraata sinullekin, kuten Saunamakkaralle. Ihanaa, että on olemassa miehiä, jotka eivät mahtaile sen koolla, vaan todella välittävät, miltä heidän naisestaan tuntuu ja tietävät, mitä varomattomalla rajulla panolla saa aikaan.
Bravo!
Hurlumpsis !Alkuperäinen kirjoittaja Vaikeeta:Vaikeeta on äskenkin valitti että menne liian syvälle ja sattuu. Oispa pienempi kyrpä.
mitattiin sen dokumentin jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Yks normaalikalu:Älkää naiset vertailko velttojen kalujen kokoja koska sillä ei ole mitään tekemistä juhlakunnossa olevan kanssa (no tosin ääritapauksissa), mutta fakta on että toisilla miehillä kalu kasvaa 1,5-2 kertaiseksi kun taas toisilla jopa 7 kertaiseksi. Itselläni on uintireissun jälkeen varmaan sellainen 5cm nysä, mutta juhlakunnossa se on 19cm pitkä ja 5cm paksu, mitattu on (sen 4D dokumentin jälkeen mitattiin vaimon kanssa ihan mielenkiinnosta) Eli älkää tehkö hätäisiä johtopäätöksiä velttojen kalujen koosta.
Menee se kalu nysäksi uidessa tai muuten vaan tilannetta jännittäessä. Erektiossa on n. 17cm ja aina on naisen tyydyttänyt.Alkuperäinen kirjoittaja Meilläkin:mitattiin sen dokumentin jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Yks normaalikalu:Älkää naiset vertailko velttojen kalujen kokoja koska sillä ei ole mitään tekemistä juhlakunnossa olevan kanssa (no tosin ääritapauksissa), mutta fakta on että toisilla miehillä kalu kasvaa 1,5-2 kertaiseksi kun taas toisilla jopa 7 kertaiseksi. Itselläni on uintireissun jälkeen varmaan sellainen 5cm nysä, mutta juhlakunnossa se on 19cm pitkä ja 5cm paksu, mitattu on (sen 4D dokumentin jälkeen mitattiin vaimon kanssa ihan mielenkiinnosta) Eli älkää tehkö hätäisiä johtopäätöksiä velttojen kalujen koosta.
Uintireissun jälkeen on vaikea mitata)) Siitä kun ei oikein saa otetta. Mutta silmämääräinen arvio on 2 - 3 senttiä.
Juhlakunnossa keittiön pöydällä mitattuna, pituutta komeat 11 senttiä ja paksuus noin 2,5 senttiä.
Huomasin, että itseasiassa aika lähelle Berocca putkilon koko, mutta Berocca hieman pidempi, hehe.